Νωρίτερα στην αγορά το πρώτο EV της Alfa Romeo

Νωρίτερα στην αγορά το πρώτο EV της Alfa Romeo

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Alfa Romeo θα κυκλοφορήσει τον Ιούνιο του 2024 και θα είναι ένα B-SUV που θα βασίζεται στο Jeep Avenger.

Το επόμενο νέο μοντέλο που θα λανσάρει η Alfa Romeo στην αγορά θα είναι το μικρότερο σε μέγεθος που θα ενταχθεί στη γκάμα της και το πρώτο που θα κυκλοφορήσει σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.

Εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, το νέο μοντέλο των μιλανέζων θα ονομάζεται Brennero και θα είναι ένα B-SUV που θα μοιράζεται τα περισσότερα μηχανικά και μη, μέρη του, με το Jeep Avenger. Θα τοποθετηθεί στην αναδυόμενη και δημοφιλέστερη ίσως, κατηγορία της ευρωπαϊκής αγοράς με μοναδικό στόχο όχι μόνο να προσελκύσει νέους πελάτες, αλλά και να διευρύνει προς τα κάτω το ηλικιακό κοινό της Alfa Romeo.

Θα είναι η μικρότερη Alfa που λανσάρεται από την εποχή της Mito και η πιο προσιτή, αφού θα τοποθετηθεί κάτω από την Tonale και θα διατεθεί στην αγορά με τιμές παραπλήσιες του Avenger. Το τελευταίο θυμίζουμε ότι στην ελληνική αγορά είναι διαθέσιμο μόνο στην ηλεκτρική του έκδοση και τιμή που ξεκινά από τα €36.500. Μερικές χιλιάδες ευρώ φθηνότερο από την βασική Tonale.

Jeep Avenger

Κλειδί βέβαια για την εμπορική επιτυχία της Brennero θα είναι να υιοθετήσει την πλήρη γκάμα του Avenger και όχι μόνο την ηλεκτρική του έκδοση. Θυμίζουμε ότι σε κάποιες επιλεγμένες αγορές της Ευρώπης, όπως της Ιταλίας και της Ισπανίας, το «μικρό» Jeep θα είναι διαθέσιμο και με τον βενζινοκινητήρα 1.2 lt του ομίλου Stellantis. Οπότε είναι πολύ πιθανόν να δούμε και τη Brennero να διατίθεται με τον ανανεωμένο ήπια υβριδικό βενζινοκινητήρα του ομίλου.

Ανεξάρτητα από τα συστήματα κίνησης που θα διαθέτει κάτω από το αμάξωμά της, το σίγουρο είναι ότι θα πατά στην πλατφόρμα STLA Small, όπως και το Avenger. Το τελευταίο θυμίζουμε ότι έχει μήκος 4,08 m και στην ηλεκτρική του έκδοση που είναι ήδη διαθέσιμη για παραγγελία στην χώρα μας κινείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ στον εμπρός άξονα με απόδοση 156 PS και 260 Nm ροπής.

Το μοτέρ συνεργάζεται με μια μπαταρία χωρητικότητας 54 kWh που του χαρίζει σύμφωνα με το εργοστάσιο αυτονομία 400 km σε μικτές συνθήκες και 550 km στην πόλη. Με τη μέγιστη ισχύ φόρτισης των 100 kW, η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί από το 20% στο 80% σε 24'. Ανάλογα τεχνικά χαρακτηριστικά θα δούμε και στην ηλεκτρική Brennero το καλοκαίρι του 2024.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube