node/34092

Nissan Leaf e+ 62kWh: Ήδη 3.000 παραγγελίες στην Ευρώπη

Αποκαλύφθηκε στην αρχή του έτους και ήδη το νέο Leaf των 62kWh ξεπέρασε το φράγμα των 3.000 παραγγελιών στη Γηραιά Ήπειρο.

Παρά τον αυξανόμενο ανταγωνισμό, το Leaf της Nissan παραμένει άκρως επιτυχημένο. Ένα μήνα ύστερα από την αποκάλυψη της νέας έκδοσης των 62kWh και το εμπορικό λανσάρισμα μιας πρώτης ειδικής έκδοσης - Nissan Leaf e+ 3.ZERO- ο Ιάπωνας κατασκευαστής ανακοίνωσε ότι έχει ξεπεράσει το φράγμα των 3.000 παραγγελιών, με τις μισές σχεδόν από αυτές στη νορβηγική αγορά. Το ένα τρίτο μάλιστα της ειδικής σειράς που περιορίστηκε σε 5.000 κομμάτια πουλήθηκε σε μόλις ένα μήνα.

Νέος κινητήρας και νέα μπαταρία
Εκτός από τη νέα μπαταρία των 62 kWh που του δίνει αυτονομία μέχρι και 385 km, το Leaf e+ διαθέτει νέο κινητήρα 160 kW (218 PS) που υπόσχεται καλύτερες επιδόσεις, τόσο στις ρεπρίζ όσο και στις επιταχύνσεις από στάση.
Nissan Leaf e+ battery

Προερχόμενη από το κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού Techna, η σπέσιαλ έκδοση 3.Zero διατίθεται στην Ευρώπη σε μια μέση τιμή 40 χιλιάδων ευρώ, περιλαμβανομένης της επιδότησης που διαφοροποιείται από χώρα σε χώρα, γι’ αυτό και λέμε «μέση τιμή». Σύντομα, η γκάμα για το 62άρι Leaf θα συμπληρωθεί με άλλες εκδόσεις -φθηνότερες- βάσει των τυπικών επιπέδων εξοπλισμού της Nissan, που για την Ελλάδα είναι τα Acenta, N-Conecta Plus και Techna Plus. Η ελληνική αντιπροσωπεία μας πληροφόρησε ότι προσώρας δεν έχει οριστικοποιηθεί ούτε η τιμή ούτε ο χρόνος άφιξης του Leaf e+. Οπότε και θεωρούμε μάλλον απίθανο κάποιο κομμάτι από την ειδική έκδοση λανσαρίσματος 3.Zero να καταλήξει στην Ελλάδα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Nissan Leaf ΙΙ

node/40246

Mercedes-AMG Project One: Θα έχει πάνω από 1.200 PS! [video]

Το υβριδικό υπεραυτοκίνητο της Mercedes-AMG μπορεί να καθυστερεί να παρουσιαστεί σε τελική μορφή παραγωγής, όμως θα είναι πιο ισχυρό από όσο νομίζαμε!

Τρίτη, 27 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Mercedes-AMG Project One: Θα έχει πάνω από 1.200 PS! [video]

Η Mercedes-AMG Project One είναι ένα από τα υπεραυτοκίνητα που περιμένουμε εδώ και πολλά χρόνια, με τη μακρά περίοδο δοκιμών και εξέλιξης να συνεχίζεται, παρότι το μοντέλο παρουσιάστηκε σε μορφή πρωτοτύπου στην Έκθεση Φρανκφούρτης του 2017. Σήμερα, νέες φήμες έρχονται στη δημοσιότητα για την έκδοση παραγωγής, η οποία πρόκειται να διαφέρει αρκετά από το αρχικό πρωτότυπο.

Όσον αφορά το σύστημα κίνησης plug-in hybrid που αποτελείται από υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα V6 1,6 λίτρων και 4 ηλεκτροκινητήρες, αυτό φημολογείται πως θα αποδίδει πάνω από 1.200 PS (η αρχική εκτίμηση έκανε λόγο για 1.000 PS).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο Lewis Hamilton συναντά την Mercedes-AMG Project One [video]

Αλλαγές σε σχέση με το πρωτότυπο θα έχουμε και στην εξωτερική σχεδίαση. Η σταθερή αεροτομή στο πίσω μέρος που είναι εμπνευσμένη από την Formula 1 θα έχει ενεργά πτερύγια, οι απολήξεις της εξάτμισης θα είναι τέσσερις αντί για δύο ενώ νέο θα είναι και το σχέδιο τροχών. Στο εσωτερικό θα έχουμε ψηφιακό πίνακα οργάνων και κεντρική οθόνη αφής, με την Mercedes-AMG να εργάζεται αυτή την περίοδο στο κομμάτι της ηχομόνωσης.

Σύμφωνα με την τελευταία επίσημη ενημέρωση της Mercedes-AMG, οι πρώτες παραδόσεις σε πελάτες είναι προγραμματισμένες για το 2021 - πιθανότατα στο δεύτερο τρίμηνο - καθώς η εξέλιξη βρίσκεται πλέον σε προχωρημένο στάδιο. Παρακάτω μπορείτε να δείτε το τελευταίο επίσημο βίντεο από τις δοκιμές που δημοσιεύθηκε τον Αύγουστο του 2020.

[Πηγή: The Supercar Blog]

node/40245
Renault Mégane Grand Coupé MY2020

Επίσημο: Ανανεωμένο 4θυρο Renault Mégane

H Renault έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες του ανανεωμένου 4θυρου Mégane που διατίθεται μόνο σε ορισμένες αγορές του κόσμου, μεταξύ των οποίων και στη δική μας.

Τρίτη, 27 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένο 4θυρο Renault Mégane

Στις περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές έχουν ξεχάσει ότι το Renault Mégane κατασκευάζεται και στην κλασική φόρμα των τριών όγκων. Αλλά αυτός δεν ήταν λόγος να μην υποστεί και αυτό με τη σειρά του την ανανέωση που υπέστη όλη η γκάμα του κόμπακτ μοντέλου της Billancourt

Στον αισθητικό τομέα έχουμε να κάνουμε λοιπόν με ένα νέο εμπρός προφυλακτήρα που ενσωματώνει τα φώτα LED «Pure Vision», καθώς και νικελένιες διακοσμήσεις. Επίσης, στον κατάλογο του μοντέλου ήρθε να προστεθεί ένα ακόμη σχέδιο ζάντας σε απόχρωση «gris highland». 

Στην καμπίνα, ο πίνακας οργάνων βελτιώθηκε, με την προσθήκη ψηφιακού καντράν με διαγώνιο 10,2” που, σε κάποιες αγορές και πιθανόν και στη δική μας, θα ενσωματώνει το σύστημα πλοήγησης από τον βασικό εξοπλισμό. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι ο αντίστοιχος πίνακας των βασικών εκδόσεων θα έχει διαγώνιο επτά ιντσών. Η κάθετου φορμάτ οθόνη αφής με τη σειρά της ανέβηκε στις 9,3” και θα ενσωματώνει το σύστημα Renault Easy Link.

Renault Mégane Grand Coupé MY2020

Όσον αφορά την γκάμα των κινητήρων, το 4θυρο Mégane πλησιάζει αυτήν του χάτσμπακ. Και λέμε πλησιάζει, διότι απουσιάζει η βενζινοκίνητη έκδοση των 160 ίππων. Έτσι, ο 1.0 TCe των 115 PS θα συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο σασμάν, ενώ ο 1.3 TCe θα διατίθεται μόνο στην εκδοχή ισχύος των 140 PS, με αυτόματο ή χειροκίνητο σασμάν και τέλος ο 1.5 BlueDCi με 115 άλογα με χειροκίνητο 6άρι ή αυτόματο 7άρι κιβώτιο.

Για τους φαν των αριθμών, να πούμε ότι από το 2016 που διατίθεται το Mégane Grand Coupé, όπως ονομάζεται στην χώρα μας, έχει κατασκευαστεί σε 200 χιλιάδες αυτοκίνητα που πουλήθηκαν σε περίπου 30 αγορές σε όλον τον κόσμο.

Renault Mégane Grand Coupé MY2020