node/37482

Nissan GT-R50: Τέλη του 2020 οι πρώτες παραδόσεις

Το πρώτο, εμπορικά διαθέσιμο μοντέλο, θα εκτεθεί στο περίπτερο της Italdesign στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, με μια περιορισμένη παραγωγή στο βιβλίο των παραγγελιών του

Το πρώτο εμπορικά διαθέσιμο μοντέλο του Nissan GT-R50 από την Italdesign, θα παρουσιαστεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον ερχόμενο Μάρτιο, πριν από την έναρξη των παραδόσεων του αυτοκινήτου περιορισμένης έκδοσης, στα τέλη του 2020.

Ωστόσο, κάποιοι τυχεροί θα έχουν τη δυνατότητα να δουν σύντομα το πρωτότυπο μοντέλο σε διάφορα σημεία στην Ιαπωνία, ενόψει του Φεστιβάλ NISMO του 2019, που θα διεξαχθεί αυτή την Κυριακή.

Η αγοραστική ζήτηση για την έκδοση παραγωγής του αυτοκινήτου ήταν υψηλή, καθώς έχει ληφθεί ένας σημαντικός αριθμός προκαταβολών, με τους εν δυνάμει ιδιοκτήτες  ανά την Υφήλιο, να βρίσκονται στη διαδικασία εξατομίκευσης των προδιαγραφών για τα οχήματά τους. Αυτό θα κάνει την ήδη περιορισμένη έκδοση του μοντέλου,  από το οποίο θα κατασκευαστούν μόνο 50 αυτοκίνητα, ακόμα πιο ελκυστική για τους συλλέκτες. Αξίζει να σημειωθεί ότι υπάρχει ένας περιορισμένος αριθμός αυτοκινήτων που είναι ακόμα “ανοικτά” στο βιβλίο παραγγελιών.

Στην Ιαπωνία, οι τυχεροί αγοραστές μπορούν τώρα να αποκτήσουν ένα GT-R50 από την Italdesign μέσω της SCI Co. Ltd., θυγατρικής της VT Holdings, η οποία έχει οριστεί ως επίσημος εισαγωγέας και διανομέας για αυτά τα αποκλειστικά αυτοκίνητα στη χώρα.

"Οι πελάτες μας έχουν απολαύσει την εξατομικευμένη εμπειρία που προσφέρει η Italdesign, η οποία έχει μακρά παράδοση στην εξειδικευμένη κατηγορία των εξαιρετικά σπάνιων, ειδικά σχεδιασμένων οχημάτων υψηλής απόδοσης", δήλωσε ο Bob Laishley, διευθυντής προγραμματισμού σπορ αυτοκινήτων στη Nissan. "Η εμπειρία τους με το GT-R50 ήταν απίστευτη και μπορώ να πω από πρώτο χέρι ότι κάθε αυτοκίνητο θα είναι σίγουρα ένα μοναδικό αριστούργημα."

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δείτε πώς η Italdesign φτιάχνει το Nissan GT-R50 [videos]

Με την πιστοποίηση και συμμόρφωση του μοντέλου στις αγορές που θα διατεθεί να αποτελεί μια τυπική εκκρεμότητα, οι ιδιοκτήτες του μοναδικού supecar αναμένεται να καθίσουν πίσω το τιμόνι του δικού τους, εξατομικευμένου Nissan GTR-50 από την Italdesign, κάποια στιγμή μεταξύ τέλους του 2020 και τέλους του 2021. Για την κίνηση καθενός GT-R50 από την Italdesign, “φροντίζει” o συναρμολογημένος στο χέρι κινητήρας V638RETT V6 3.8 λίτρων, που για την περίσταση έχει τροποποιηθεί ειδικά από την NISMO και αποδίδει 720ps με  780 Nm ροπής.

Η Nissan συνεργάστηκε με την Italdesign που εδρεύει στο Τορίνο για να δημιουργήσει το μοντέλο, βασισμένο στο τελευταίο Nissan GT-R NISMO, μνημονεύοντας  τις επετείους των 50 ετών τόσο για το  GT-R, όσο και για την  Italdesign. 

Το πρωτότυπο όχημα, που πραγματοποίησε το ντεμπούτο του τον Ιούνιο του 2018, θα παρουσιαστεί στο φετινό Φεστιβάλ NISMO που θα διεξαχθεί στη Fuji Speedway, στις 8 Δεκεμβρίου. Στη συνέχεια, θα παρουσιαστεί στο Nissan Crossing στην περιοχή Ginza του Τόκιο το Δεκέμβριο, καθώς και στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο, τον Ιανουάριο. 

Όσοι ενδιαφέρονται για το GT-R50 από την Italdesign μπορούν να επισκεφθούν το www.GT-R50.nissan ή να επικοινωνήσουν με την Italdesign απευθείας στο aporta.gtr50@italdesign.com

[Πηγή: Δελτίο Τύπου Nissan]

node/39406

O Mark Webber φτιάχνει την ιδανική Porsche Taycan Turbo S

Ο πρώην οδηγός Formula 1 φαίνεται πως έχει καλό γούστο στα αυτοκίνητα αν κρίνουμε από τις επιλογές του για την Porsche Taycan.

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

O Mark Webber φτιάχνει την ιδανική Porsche Taycan Turbo S

Ο Mark Webber, πρώην οδηγός Formula 1, πρωταθλητής FIA WEC και σημερινός πρεσβευτής της Porsche, βρήκε ένα δημιουργικό τρόπο να περάσει ένα απόγευμα στο σπίτι του στο Μονακό, επιλέγοντας το ιδανικό spec για μια Porsche Taycan Turbo S. Μπορείτε και εσείς να φτιάξετε τη δική σας Porsche Taycan στον επίσημο configurator της εταιρείας, αλλά ας δούμε πρώτα τι επέλεξε ο Mark.

Όπως δήλωσε ο ίδιος: «Το να επιλέγεις συνδυασμούς χρωμάτων, τροχών και επενδύσεων για ένα αυτοκίνητο όπως η Taycan δεν είναι δύσκολο να το πετύχεις σωστά. Είναι ένα αυτοκίνητο με πολύ καθαρή εμφάνιση, οπότε διατήρησα ένα διακριτικό look με την απόχρωση Dolomite Silver. Στην πραγματικότητα είμαι υπερβολικά παραδοσιακός και συντηρητικός σε ό,τι έχει να κάνει με την επιλογή χρωμάτων.»

Porsche Taycan

«Όσον αφορά τον προαιρετικό εξοπλισμό, το πρώτο κουτάκι που έβαλα κλικ ήταν το Carbon SportDesign Package. Η αλήθεια είναι πως δεν το έχω δει από κοντά, όμως χαρίζει στο εμπρός μέρος μια πολύ διαφορετική αίσθηση που είναι cool. Και λατρέυω την πανοραμική ηλιοροφή. Όλο αυτό το γυαλί το κάνει κορυφαίο μέσα-εξω.»

Για την επιλογή τροχών, ο Mark Webber σχολίασε: «Είναι προσωπική επιλογή φυσικά, όμως πιστεύω πως μπορεί να τα χαλάσεις όλα με τους τροχούς αν δεν προσέξεις. Οι λεπίδες σε αυτούς τους τροχούς 21" που σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για την Taycan δείχνουν πολύ κοφτερές σε μαύρο χρώμα, ειδικά με την αντίθεση που δημιουργείτια με την απόχρωση του αμαξώματος. Και επέλεξα μαύρη απόχρωση και για τις δαγκάνες φρένων. Είναι μια μικρή λεπτομέρεια όμως κάνει τη διαφορά.»

Porsche Taycan Turbo S

Στο εσωτερικό, o Webber επέλεξε Black και Slate Grey αποχρώσεις, κλιματιζόμενα καθίσματα και επενδύσεις από Alcantara - κάτι παρόμοιο συναντάμε και σε όλες τις Porsche 911 που έχει στην κατοχή του ο οδηγός αγώνων καθώς το Alcantara του θυμίζει την αγωνιστική του καριέρα.

Εκτός από το αισθητικό κομμάτι, ο Webber δήλωσε πως υπάρχει και ένα στοιχείο που δεν θα μπορούσε να μην επιλέξει για την ιδανική Porsche Taycan Turbo S και αυτό είναι το πακέτο Porsche Dynamic Chassis Control Sport - το κερασάκι στην τούρτα για την δυναμική οδηγική εμπειρία που προσφέρει το ηλεκτρικό σπορ μοντέλο.

Να θυμίσουμε πως η κορυφαία Taycan Turbo S έχει απόδοση 761 PS (560 kW) και 1050 Nm ροπής, με την κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς (ένας ηλεκτροκινητήρας σε κάθε άξονα). Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 2,8", τα 0-200 km/h έρχονται σε 9,8", ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 260 km/h.

[Πηγή: Porsche]

node/39404

Αυτή η AC Cobra κρύβει ένα μυστικό

Εξωτερικά μοιάζει με την πρώτη AC Cobra του 1962 όμως κάτω από το αμάξωμα κρύβεται ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτή η AC Cobra κρύβει ένα μυστικό

Η βρετανική φίρμα AC, γνωστή για την Cobra που έκανε την εμφάνισή της το 1962, παρουσίασε μια νέα έκδοση του κλασικού πισωκίνητου ρόουντστερ με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!

Η πρώτη Cobra μηδενικών ρύπων θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 58 μονάδων με αφορμή τα 58 χρόνια που έχουν περάσει από την πρώτη παρουσίαση του μοντέλου.

Το αμάξωμα από σύνθετα υλικά θα βασίζεται σε πλαίσιο τύπου σκάλας στο οποίο έχουν γίνει οι απαραίτητες προσαρμογές για να δεχθεί την μπαταρία 54 kWh που χαρίζει 241 km αυτονομίας. Σύμφωνα με την εταιρεία, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 230 kW (313 PS) και 500 Nm επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,7". Επιπλέον, έχουν αναβαθμιστεί τα φρένα, το τιμόνι και η ανάρτηση, για καλύτερο κράτημα δεδομένου του αυξημένου βάρους της κατασκευής που παρά τις εκτενέστατες μετατροπές έχει κρατηθεί κάτω από τα 1.250 kg.

Η ηλεκτρική AC Cobra θα είναι διαθέσιμη σε 4 εξωτερικές αποχρώσεις - μπλε, μαύρο, λευκό και πράσινο, με τιμή που θα ξεκινά από τις £138.000 (€153.205).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Shelby AC Cobra 1963-1966

Εκτός από το εξηλεκτρισμένο μοντέλο, παρουσια΄στηκε και η βενζινοκίνητη AC Cobra 140 Charter Edition. Αυτή φορά τετρακύλινδρο μοτέρ 2,3 λίτρων με 350 PS και 440 Nm που προέρχεται από την Ford Mustang. Χάρη στο χαμηλό βάρος 1.100 kg, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε περίπου 6". Η βενζινοκίνητη έκδοση είναι πιο οικονομική από την ηλεκτρική, με τιμή που ξεκινά από τις £85.000 (€94.365).

[Πηγή: AC Cars]