node/37664

Νέο Tata Nexon EV: Ηλεκτρικό SUV χαμηλού κόστους

Προορισμένο να πωλείται μόνο σε 22 ινδικές πόλεις, το Tata Nexon EV ξεκινά την εμπορική καριέρα του από τις 17.700 ευρώ.

Ασφυκτιώντας από τα επαναλαμβανόμενα επεισόδια ατμοσφαιρικής ρύπανσης, η Ινδία σιγά σιγά στρέφεται προς την ηλεκτροκίνηση. Μέχρις στιγμής, η παρουσία των EV στη μεγάλη αυτή ασιατική χώρα περιοριζόταν σε rickshaws και μερικά micro-cars, αλλά πλέον η τοπική προσφορά σε αυτοκίνητα μηδενικών εκπομπών επεκτείνεται και στα SUV.

Αυτή που βλέπετε είναι η ηλεκτρική έκδοση του Tata Nexon, η οποία θα λανσαριστεί εμπορικά τον Ιανουάριο του 2020 και χρησιμοποιεί την τεχνολογία Ziptron που εξελίχτηκε από τον εθνικό κατασκευαστή.

Tata Nexon EV

Το Nexon EV διαθέτει ηλεκτρομοτέρ 129 ίππων με ροπή 245 Nm και είναι ικανό να επιτύχει χρόνο 9,9” στο σπριντ των 0-100 km/h και 4,6” στο 0-60 km/h. Τροφοδοτείται από μια μέτρια σε χωρητικότητα μπαταρία ιόντων λιθίου 30,2 kWh που, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, πετυχαίνει περισσότερα από 300 km αυτονομίας. Υπόσχεση που φαίνεται ωστόσο πολύ αισιόδοξη, καθώς προϋποθέτει πολύ χαμηλή μέση κατανάλωση, 10 kWh/100 km.

Tata Nexon EV

Με φειδώ διαμορφωμένο, το ινδικό SUV διατίθεται σε εξαιρετικά χαμηλή τιμή για ηλεκτρικό αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας. Ξεκινά από τα 1,4 εκατ. ρουπίες (περίπου 17.700 ευρώ) και ξεπερνά τα 1,7 εκατ. ρουπίες (περίπου 21.500 ευρώ) ανάλογα με την έκδοση. Οι μελλοντικοί πελάτες μπορούν ήδη να το προ-παραγγείλουν έναντι προκαταβολής ίσης με 266 ευρώ. 

Tata Nexon EV

Αρχικά, η Tata θα επικεντρωθεί στην εμπορία του Nexon EV κατά προτεραιότητα σε 22 «μικρο-αγορές» που αντιστοιχούν στις μεγαλύτερες πόλεις της Ινδίας. Δηλαδή σε 48 εκθέσεις σε μια χώρα που έχει 1,34 δισεκατομμύρια κατοίκους.

Στο σημείο αυτό να θυμίσουμε ότι η θερμική εκδοχή του Nexon λανσαρίστηκε το 2014 ως ένα μικρό σπορ crossover. Το 2017, η Tata που σημειωτέον είναι ιδιοκτήτρια της Jaguar Land Rover, έφερε το 2017 το Nexon μαζί με την μπερλίνα σουπερμίνι Tigor στο Σαλόνι της Γενεύης, σφυγμομετρώντας τις διαθέσεις του κοινού. Οπότε δεν θα εκπλαγούμε αν δούμε μια ευρωπαϊκή εκδοχή του Nexo EV να κάνει ντεμπούτο για την Tata στη Γηραιά Ήπειρο στο εγγύς μέλλον.

Tata Nexon EV

node/40188

Ανανεωμένη Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid με 700 PS!

Η Porsche εμπλουτίζει τη γκάμα της ανανεωμένης Panamera με δύο ακόμη εκδόσεις plug-in hybrid και την βελτιωμένη 4S.

Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ανανεωμένη Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid με 700 PS!

Η ανανεωμένη έκδοση της Panamera δεύτερης γενιάς παρουσιάστηκε τον Αύγουστο, και σήμερα η Porsche εμπλουτίζει τη γκάμα της με την ισχυρότερη και ταχύτερη έκδοση Panamera Turbo S E-Hybrid, την υβριδική Panamera 4 E-Hybrid καθώς και την Panamera 4S.

Αυτό σημαίνει πως η γκάμα της Panamera περιλαμβάνει πλέον τρεις διαφορετικές εκδόσεις plug-in hybrid (4 E-Hybrid, 4S E-Hybrid, Turbo S E-Hybrid). Οι νέες εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες με αμάξωμα Sport Turismo, Saloon και Executive (μακρύ μεταξόνιο). 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Ανανέωση για την Porsche Panamera [video]

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

Ξεκινάμε με την ανανεωμένη Panamera Turbo S E-Hybrid η οποία χρησιμοποιεί plug-in hybrid σύστημα κίνησης που συνδυάζει twin-turbo V8 4,0 λίτρων απόδοσης 571 PS (από 550 PS) με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 PS που είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK 8 σχέσεων, καθώς και μια μεγαλύτερη μπαταρία 17,8 kWh (από 14,1 kWh). Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 700 PS και τα 870 Nm, καθιστώντας τη συγκεκριμένη έκδοση ως την ισχυρότερη Panamera όλων των εποχών.

Ως αποτέλεσμα, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,2" (-0,2" σε σύγκριση με τον προκάτοχό της), η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 315 km/h (+5 km/h) ενώ η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 50 km (WLTP) ανάμεσα σε κάθε φόρτιση. Το πακέτο Sport Chrono ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό όπως και το σύστημα Porsche Dynamic Chassis Control Sport που συνδυάζει το Porsche Torque Vectoring Plus, την τετραδιεύθυνση με Power Steering Plus και τα φρένα Porsche Ceramic Composite Brake.

Αισθητικά, η Panamera Turbo S E-Hybrid ξεχωρίζει από τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα και τα φώτα LED σχήματος C. Επίσης απέκτησε ενιαία γραμμή LED που ενώνει τα πίσω φώτα, τρια νέα σχέδια τροχών 20" και 21", δύο νέες εξωτερικές αποχρώσεις (Cherry Metallic και Truffle Brown Metallic) καθώς και την επιλογή σκουρόχρωμων φωτιστικών σωμάτων. Στο εσωτερικό βρίσκουμε την οθόνη αφής μεγαλύτερης ανάλυσης που φιλοξενεί το infotainment PCM.

Porsche Panamera 4 E-Hybrid

Η έταιρη υβριδική Panamera 4 E-Hybrid επωφελείται από παρόμοιες αναβαθμίσεις. Φορά twin-turbo V6 κινητήρα που σε συνεργασία με ηλεκτροκινητήρα αποδίδει 461 PS. Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 4,4", η τελική ταχύτητα φτάνει τα 280 km/h και η ηλεκτρική αυτονομία διαμορφώνεται στα 56 km (WLTP).

Τέλος, η μη-υβριδική τετρακίνητη Panamera 4S φορά twin-turbo V6 2,9 λίρων με 440 PS που της επιτρέπει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,1" (-0,1") και τελική 295 km/h (+6 km/h) με το πακέτο Sport Chrono. Αισθητικά, φορά το πακέτο Sport Design που στο προηγούμενο μοντέλο ήταν προαιρετικό.

H Porsche δεν ανακοίνωσε τις τιμές των νέων εκδόσεων που αναμένονται να κυμανθούν στα ίδια επίπεδα με τα μοντέλα που αντικαθιστούν.

[Πηγή: Porsche]

node/40187

Η Renault αναβαθμίζει την αυτονομία του ηλεκτρικού Twingo [video]

Αρχισε η διάθεση του Renault Twingo Z.E. με τιμές που στη Γαλλία ξεκινούν από €21.350. 

Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Η Renault αναβαθμίζει την αυτονομία του ηλεκτρικού Twingo [video]

Η Renault δημοσιοποίησε τις πλήρεις τεχνικές λεπτομέρειες, καθώς και νέες φωτογραφίες και ένα λεπτομερές βίντεο από το μικρότερο EV, το Twingo Ζ.Ε.

Στο ηλεκτρικό Twingo, που ακούει στο κωδικό όνομα Z.E., τη θέση του κινητήρα βενζίνης στο πίσω μέρος έχει πάρει ένα ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο αποδίδει 82 PS και 160 Nm. Ο χώρος αποσκευών των 174-240 lt δεν έχει επηρεαστεί καθόλου από αυτή την αλλαγή, ούτε και οι υπόλοιποι χώροι της καμπίνας, αφού η συστοιχία μπαταριών έχει ενσωματωθεί πλήρως στο πάτωμα, κάτω από τα εμπρός καθίσματα, με αποτέλεσμα όμως να περιορίζεται ελάχιστα η απόσταση από το έδαφος.

twing

Για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό Renault, οι μπαταρίες δεν είναι αερόψυκτες, αλλά υγρόψυκτες. Αρχικά η Renault είχε ανακοινώσει πως η χωρητικότητα των 21,3 kWh της μπαταρίας χαρίζει αυτονομία 180 km κατά WLTP, και περίπου 250 km σύμφωνα με τη μέτρηση WLTP City –δηλαδή χωρίς οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο. Τώρα η Renault ανέβασε αυτές τις τιμές σε 190 και 270 km αντίστοιχα. 

Το Twingo Z.E. φτάνει από στάση τα 60 km/h σε 4,8", ενώ η απόδοση του μοτέρ μειώνεται στο πρόγραμμα Eco, με το οποίο επιτυγχάνεται η βέλτιστη αυτονομία. Ο λεβιές του κιβωτίου δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να καθορίσει τον τρόπο ανάκτησης ενέργειας μεταξύ τριών επιλογών, αναλόγως αν προτιμά το αυτοκίνητο να ρολάρει ή να επιβραδύνει στο άφημα του γκαζιού. Και ακόμα κι όταν ο ιδιοκτήτης βρίσκεται εκτός αυτοκινήτου, μπορεί να δει το επίπεδο της μπαταρίας, να καθορίσει τη διαδρομή του, να βρει σημεία φόρτισης κ.ά. μέσω της εφαρμογής My Renault.

inter

Με τις πωλήσεις να έχουν ξεκινήσει στη Γαλλία και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές, η τιμή του αυτοκινήτου στη Γαλλία ξεκινά από €21.350. Διατίθεται σε τρία επίπεδα επένδυσης (Life, Zen και Intens), καθώς και Vibes Limited Edition. Το τελευταίο ξεκινά από €26.450 € στη Γαλλία και διαθέτει μοναδικές στιλιτσικές επιλογές, όπως το νέο χρώμα Valencia Orange, λευκές πινελιές στη μάσκα, τροχούς 16 ιντσών και διακοσμητικές λωρίδες στις πίσω πόρτες.  
Ανάλογες σχεδιαστικές λεπτομέρειες έχουμε και στο εσωτερικό που διαφοροποιούν τη συγκεκριμένη έκδοση από την «απλή».