node/35687

Νέο Renault Captur: Να το και από πίσω!

Κινεζικό σάιτ έδωσε στη δημοσιότητα εικόνες από τη δεύτερη γενιά του Captur χωρίς καμουφλάζ. Νέο, ορίτζιναλ ντιζάιν με δύο μεγάλα φανάρια-«αγκίστρια».

Η Renault αγωνίζεται να κρατήσει μυστικό στο νέο Captur! Φευ! Πριν από λίγες ημέρες, μια πρώτη εικόνα έκανε τη βόλτα του web και λίγο αργότερα ένα μικρό videο

Οπότε είδαμε ξεκάθαρα το αυτοκίνητο χωρίς καμουφλάζ από εμπρός αριστερά και τρία τέταρτα. Σήμερα, η διαρροή -τουλάχιστον όσον αγορά την ολότητα του νέου Captur- ολοκληρώθηκε με τη φωτογραφία του πίσω μέρους που δημοσιεύθηκε από την κινεζική ιστοσελίδα Autohome

Πρόκειται προφανώς για το προγραμματισμένο Captur της κινεζικής αγοράς, που κατασκευάζεται μάλιστα και στη μεγάλη ασιατική χώρα και μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, όπου και απαθανατίστηκε. Το μοντέλο για την Ευρώπη θα έχει το ίδιο σχέδιο, με ορισμένα ακόμη διακοσμητικά στοιχεία.

captur

Εάν λοιπόν την αισθητική εξέλιξη την κρίναμε φειδωλή εμπρός, το πίσω μέρος αλλάζει εις βάθος. Το Captur ΙΙ υιοθετεί νέας σχεδίασης φώτα σχήματος «C», με το πάνω μέρος τους να «ξεχειλίζει» στην πίσω πόρτα. Μια ανάλογη γεύση από αυτά τα φώτα είχαμε πάρει στο πρωτότυπο Symbioz που παρουσιάστηκε τον Σεπτέμβριο του 2017. Φώτα που στην περίπτωση του Captur ΙΙ συνδυάζονται με τους πιο έντονους ώμους. Έτσι, το Captur ΙΙ θα έχει συνολικά μια πιο μυώδη σιλουέτα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H Renault συνεχίζει να εξελίσσει το υβριδικό, νέο Captur

Μεταξύ των άλλων αλλαγών στην πίσω μέρος, παρατηρούμε ότι η πινακίδα κυκλοφορίας βρίσκεται πλέον πάνω στον προφυλακτήρα, ως εκ τούτου, το ακατέργαστο πλαστικό τμήμα ανεβαίνει μέχρι την πόρτα. Οι χρωματικές «αγκύλες» μάλιστα υπενθυμίζουν αυτές του φρεσκαρισμένου Kadjar. Να σημειώσουμε ακόμη τις ορατές μπούκες της εξάτμισης που προορίζονται τόσο για το κινεζικό όσο και για το ευρωπαϊκό μοντέλο. Αν και το αυτοκίνητο που βλέπουμε είναι μονόχρωμο, το Captur ΙΙ θα προτείνεται και σε διχρωμία, στοιχείο που ήταν συστατικό επιτυχίας της πρώτης γενιάς του.

captur

Το νέο Captur είναι προγραμματισμένο να αποκαλυφθεί επισήμως στις 3 Ιουλίου 09:00, ώρα Γαλλίας. Αν και αυτές οι πολυάριθμες διαρροές ίσως αναγκάσουν τη Renault να επιταχύνει το σχέδιο της επικοινωνίας της…

node/39675

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σύμφωνα με πληροφορίες η εξέλιξη του μοντέλου έχει ήδη ξεκινήσει η εξέλιξή του και θα έχει ολοκληρωθεί μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σχετικά με την αντικατάσταση του θρυλικού πλέον Nissan GT-R έχουν γραφτεί πολλά. Ωστόσο από τον τελευταίο Οκτώβριο έχει επιβεβαιωθεί επίσημα πως η απάντηση είναι θετική ως προς αυτό το πρότζεκτ.

Πρόσφατα μάλιστα, ο COO (Chief Operating Officer) της Nissan Motor Co. ανέφερε σε συνέντευξή του στο Automotive News πως η εταιρεία ήδη δουλεύει επάνω στην επόμενη γενιά του μοντέλου και σύμφωνα με τα λεγόμενά του θα είναι έτοιμη μέσα στο 2023.

Επιβεβαίωσε δε πως γίνονται μελέτες και πάνω σε υβριδικό σύστημα, όπως άλλωστε είχαμε ξαναγράψει τον προηγούμενο Οκτώβριο, το οποίο θα έχει τις ρίζες του στους αγώνες και θα είναι KERS (Kinetic Energy Recovery System). Η χρήση του τελευταίου πάντως δε θα πρέπει να θεωρείται ακόμα δεδομένη.

Δείτε ακόμα: "Συγκρίνουμε" στην Ιταλία Nissan GT-R και Lamborghini Urus

TAGS
node/39672

Επέκταση για την γκάμα της DS Automobiles

Η επόμενη διετία αναμένεται ιδιαίτερα παραγωγική για την γκάμα της γαλλικής εταιρείας.

Σάββατο, 08 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Επέκταση για την γκάμα της DS Automobiles

Με την γκάμα της αυτήν τη στιγμή να περιλαμβάνει δύο μοντέλα, τα DS 3 Crossback και DS 7 Crossback και η επερχόμενη ναυαρχίδα DS 9 να προστεθεί σε αυτά στις αρχές του 2021.

Ωστόσο μιλώντας στο βρετανικό Auto Express, ο επικεφαλής της εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο αποκάλυψε πως το πλάνο περιλαμβάνει έξι μοντέλα συνολικά. Χωρίς να το επιβεβαιώσει συγκεκριμένα, ο Alain Descat δήλωσε πως σαφώς θα ήθελε ένα τέτοιο συμπλήρωμα στην γκάμα.

Μάλιστα θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο πως μιλάμε για ουσιαστικά για δύο εκδόσεις του μοντέλου, μια συμβατική χάτσμπακ και μια με crossover χαρακτήρα. Το πιθανότερο είναι επίσης πως το μοντέλο θα βασιστεί στην νέα γενιά της πλατφόρμας EMP2, η οποία θα έχει χώρο για μεγαλύτερη μπαταρία άρα και συμβατότητα για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση αντί μόνο για την plug-in δυνατότητα που έχει η σημερινή.

Όσο για το έκτο μοντέλο, αυτό όλα δείχνουν πως θα είναι ένα μεγάλο SUV. Αν και ο Descat δεν επιβεβαίωσε καθαρά ούτε αυτή την είδηση λέγοντας πως η γκάμα δεν είναι ακόμα αυστηρά αποφασισμένη, συμφώνησε πως «Ένα τέτοιο μοντέλο έχει ιδιαίτερο νόημα όταν μιλάς για μια εταιρεία που δραστηριοποιείται σε παγκόσμια βάση».