node/36579

Νέο Ramsmobile RM-X2 με έντονες επιρροές από το ελληνικό Korres P3

Η εταιρεία περιγράφει το μοντέλο της ως Multipurpose Supercar και έχει στόχο την παραγωγή 12 μονάδων για το 2020.

Η νεοσύστατη Ramsmobile παρουσίασε το πρώτο της μοντέλο RM-X2, το οποίο περιγράφεται ως υπεραυτοκίνητο πολλαπλών χρήσεων και έκανε πρεμιέρα σε μορφή πρωτοτύπου στην Έκθεση Φρανκφούρτης.

Ramsmobile

Το RM-X2 σχεδιάστηκε στη Λευκορωσία και θα παράγεται στο Μεξικό. Η εξωτερική του εμφάνιση - ιδιαίτερα το εμπρός μέρος - αλλά και η περιγραφή των δυνατοτήτων του, παραπέμπουν πολύ έντονα στο ελληνικό Korres Engineering P3 (κάτω), ένα από τα πρωτότυπα που εξέλιξε ο Δημήτρης Κορρές και η ομάδα του (ο πρόγονος του Korres Engineering P4).

Korres P3
Το Korres P3 - το πραγματικό supercar παντός εδάφους με την επαναστατική ανάρτηση του Δημήτρη Κορρέ το οποίο αργότερα εξελίχθηκε στο Korres P4.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το μοντέλο βασίζεται σε ένα monocoque σασί από ανθρακονήματα με επικάλυψη από Teflon στο πάτωμα. Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από τιτάνιο και ανθρακονήματα περιορίζοντας το βάρος στα 1.500 kg, αν και μπορεί να φτάσει μέχρι τα 2.700 kg ανάλογα με τον εξοπλισμό που θα επιλέξει ο ιδιοκτήτης.

Από πλευράς κινητήρων προσφέρονται ο LT5 V8 6,2 λίτρων ή ο Duramax diesel V8 6,6 λίτρων της General Motors που μεταφέρουν την κίνηση στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς, ενώ θα υπάρχει και η επιλογή ηλεκτρικού συστήματος κίνησης. Στα τεχνικά χαρακτηριστικά αναφέρεται η απόδοση 999 PS και επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,3" χωρίς όμως να διευκρινίζεται πιο κινητήρα αφορούν.

Ramsmobile

Η αερανάρτηση έχει διαδρομή 30,5 cm με έναν αισθητήρα laser να υπολογίζει αυτόματα την ιδανική της θέση και οι τροχοί με εκτός δρόμου ελαστικά έχουν διάμετρο έως 24". Για ακόμα καλύτερες δυνατότητες εκτός δρόμου, το μοντέλο εξοπλίζεται με προαιρετικό σύστημα ερπυστριών, που τίθεται σε λειτουργία όταν οι τροχοί χάσουν πρόσφυση. 

Η Ramsmobile ισχυρίζεται πως το όχημα μπορεί να σκαρφαλώσει σε δρόμους κλίσης 60-70 μοιρών ή να κατέβει κατηφόρες με κλίση 45 μοιρών, ότι επιπλέει στο νερό και πως προσφέρεται και ως αλεξίσφαιρο.

Ramsmobile

Η καμπίνα του RM-X2 μπορεί να φιλοξενήσει 4 ή 6 επιβάτες ενώ χαρακτηρίζεται από premium επενδύσεις και ένα ταμπλό γεμάτο οθόνες.

Στόχος της Ramsmobile είναι να κατασκευάσει 12 μονάδες του RM-X2 μέσα στο 2020 με κόστος 1 εκατομμύριο ευρώ έκαστη, ενώ στο μέλλον θα προσφέρει τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις του SUV (Ascetic, Devil's Touch, Ramsider και God's Creation).

node/39093

Ford Puma ST Line Vignale: Σπορ και πολυτελές ταυτόχρονα

Η Ford επεκτείνει την γκάμα του νέου Puga με νέες εκδόσεις κινητήρα και εξοπλισμού. 

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Ford Puma ST Line Vignale: Σπορ και πολυτελές ταυτόχρονα

Η Ford παρουσίασε σήμερα το νέο Puma ST-Line Vignale που συνδυάζει τη δυναμική εμφάνιση των ST-Line και την πολυτέλεια των Vignale σε μια έκδοση.

Το ST-Line Vignale φορά τους προφυλακτήρες του ST-Line με satin aluminium φόντο για τη γρίλια, επιπλέον χρώμιο στα πλαίσια των αεραγωγών, μεγάλη αεροτομή και LED φώτα. Στο εσωτερικό βρίσκουμε τα πολυτελή δερμάτινα καθίσματα Windsor και δερμάτινο τιμόνι Manacor ενώ ο πλούσιος εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το premium ηχοσύστημα της B&O.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Test drive: Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV 155 PS [video]

Επιπλέον, η εταιρεία ανακοίνωσε την επέκταση της γκάμας κινητήρων του νέου Puma με την προσθήκη του πετρελαιοκινητήρα 1.5 EcoBlue των 120 PS. Το μοτέρ συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, προσφέροντας μέση κατανάλωση από 3,8 lt/100km και εκπομπές CO2 από 99 g/km (NEDC).

Τέλος, η Ford παρουσίασε και το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων που συνδυάζεται με τον μη-υβριδικό 1.0 EcoBoost των 125 PS, προσφέροντας μέση κατανάλωση από 4,9 lt/100km και εκπομπές CO2 από 110 g/km (NEDC).

Τα νέα για το Puma δεν τελειώνουν εδώ, καθώς μέσα στο 2020 θα κάνει πρεμιέρα και η ισχυρότερη έκδοση επιδόσεων Puma ST με τις περιποιήσεις της Ford Performance.

[Πηγή: Ford]

node/39092
Mercedes-AMG E 53 Coupé

Επίσημο: Ανανεωμένη Mercedes-AMG E 53

To φρεσκάρισμα της E-Class έδωσε την ευκαιρία στη Mercedes-AMG να δώσει κάμποσες νότες ανανέωσης στην E 53, με το μοτέρ να παραμένει απαράλλαχτο στους 435 PS και 520 Nm.

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένη Mercedes-AMG E 53

Το περασμένο Μάρτιο φρεσκαρίστηκε η μπερλίνα και χθες λανσαρίστηκε η ανανεωμένη κουπέ και καμπριολέ E-Class. Και επειδή στη χτεσινή αναφορά μας, η E 53 πέρασε μέσα στη γενικότερη ανανέωση, είπαμε σήμερα να κάνουμε μια εκτενέστερη παρουσίαση στο κορυφαίο από πλευράς απόδοσης μοντέλο. 

Η E 53 Coupé λοιπόν, όπως και κάθε ανανεωμένη κουπέ E-Class, ενσωματώνει τις εξελίξεις της μπερλίνας. Έτσι, όσον αφορά τoν εξωτερικό σχεδιασμό, η εμπρός όψη έχει υποστεί πολύ μικρές τροποποιήσεις με πιο «επίπεδα» φώτα και ανασχεδιασμό στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα για να δώσει την εντύπωση μεγαλύτερου πλάτους. 

Στο πίσω μέρος, βρίσκουμε τις διπλές μπούκες της εξάτμισης σε στάνταρ νικελένιο φινίρισμα. Ως επιλογή όμως (στο Night Pack AMG), μπορείς να τις «βάψεις» σε γυαλιστερό μαύρο. Η εξωτερική εμφάνιση ολοκληρώνεται με νέα μοντέλα σε 5άκτινες ζάντες, σε 19 και 20 ίντσες. Τέλος, η Mercedes-AMG προσφέρει επίσης το πακέτο Carbon II, με ανθρακονημάτινα καβούκια των καθρεφτών και ανθρακονημάτινο διαχύτη.

Mercedes-AMG E 53 Coupé ΜΥ2020

Στο εσωτερικό, η μεγαλύτερη αλλαγή προέρχεται από το ολοκαίνουργιο τιμόνι με τον πιο φίνο σχεδιασμό. Τιμόνι, παρόμοιο με αυτό που βρίσκουμε στην καινούργια S-Class. Η σπορ ταπετσαρία που συνδυάζει απομίμηση δέρματος/μικροΐνες με κόκκινη ραφή είναι παρόμοια με αυτή της μπερλίνας και της Cabriolet. 

Όσον αφορά το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, η E 53 Coupé διαθέτει την τελευταία έκδοση του περιβάλλοντος MBUX, το οποίο ενσωματώνει ένα συγκεκριμένο προφίλ οθόνης «AMG» με τρεις λειτουργίες: modern classic, sport και supersport που θέτει σε προτεραιότητα τις στροφές του κινητήρα. Επιπλέον, υπάρχει χρονόμετρο για τη χρονομέτρηση γύρων στην πίστα.

Mercedes-AMG E 53 Coupé

Κάτω από το καπό έχουμε να κάνουμε πάντα με το 3λιτρο 6κύλινδρο κινητήρα τούρμπο (με ηλεκτρικό έλεγχο) και με υποστήριξη mild hybrid. To ηλεκτρομοτέρ (μίζα/γεννήτρια) μπορεί να δώσεις επιπλέον boost με 22 άλογα και 250 Nm. H ισχύς του θερμικού μοτέρ παρέμεινε αμετάβλητη στα 435 άλογα, όπως και τα 520 Nm που είναι διαθέσιμα σε ευρεία κλίμακα, από τις 1.800 μέχρι τις 5.800 rpm.

Οι πιο απαιτητικοί από μια ανανεωμένη E 53 θα κατευθυνθούν προς το «Driver’s Package AMG», ανεβάζοντας τον ηλεκτρονικό κόφτη της ανώτατης ταχύτητας από τα 250 στα 270 km/h. 

Mercedes-AMG E 53 Coupé

To εργοστάσιο ανακοινώνει τιμή 4,4” για το σπριντ των 0-100 km/h (4,6” για την E 53 Cabriolet). Και οι δυο τους διατίθενται αποκλειστικά ως τετρακίνητες 4MATIC, του οποίου συστήματος το προφίλ μπορεί να ρυθμιστεί προκειμένου να προσομοιάζει σε πισωκίνητο.