node/36005

Το νέο Nissan Juke θα έχει και ηλεκτροκίνητη έκδοση

Η Nissan δεν έχει ακόμη ανακοινώσει αν θα είναι μια plug-in έκδοση, μια υβριδική ή μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη.

Το νέο Nissan Juke που θα παρουσιαστεί το φθινόπωρο θα έχει στη γκάμα του και μια ηλεκτροκίνητη έκδοση δίχως όμως να έχει διευκρινιστεί ακόμη τι ακριβώς αυτή θα είναι.

Το νέο Juke θα βασίζεται στην πλατφόρμα μικρών αυτοκινήτων της Renault-Nissan, την  CMF-B την ώρα που το απερχόμενο πατούσε πάνω στην πλατφόρμα B της Nissan. Αυτό θα δώσει στη Nissan πρόσβαση στην plug-in υβριδική τεχνολογία, παρόμοια με αυτήν του Renault Captur, το οποίο θα προσφέρει το πρώτο σύστημα plug-in της Renault από το επόμενο έτος.

Μια άλλη πιθανή επιλογή για το νέο Juke είναι το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης E-power της Nissan, το οποίο χρησιμοποιεί η εταιρεία στο μικρό Note που διατίθεται στην ιαπωνική αγορά.

Η Nissan έχει πει ότι σκοπεύει να φέρει την ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη αλλά δεν έχει ακόμη διευκρινίσει με ποιο μοντέλο της θα ξεκινήσει. Σε κάθε περίπτωση το Juke θα παρουσιαστεί επίσημα στις 3 Σεπτεμβρίου οπότε και θα δούμε ποια από όλες τις επιλογές έχει υιοθετηθεί.

Η Nissan έχει παραδεχτεί ότι καθυστέρησε να αντικαταστήσει το Juke με τον Ken Ramirez, επικεφαλής πωλήσεων της Nissan Europe  να έχει πει ότι αρχικά η αντικατάσταση του μοντέλου είχε προγραμματιστεί για το 2018.

Το Juke θα συνεχίσει να κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland, της Αγγλίας, για τις ευρωπαϊκές αγορές. Τον Φεβρουάριο, η Nissan ακύρωσε τα σχέδια για την κατασκευή του X-Trail στο συγκεκριμένο εργοστάσιο, αναφέροντας ως αιτία την αβεβαιότητα γύρω από την Brexit.

Το Juke ήταν το μικρότερο crossover της Ευρώπης με τις καλύτερες πωλήσεις μέχρι το 2013, όταν ξεπεράστηκε από το Renault Captur και το Peugeot 2008. Πέρυσι, το Juke έπεσε στην 13η θέση της κατηγορίας του σύμφωνα με στοιχεία της JATO Dynamics. Οι πωλήσεις του Juke για τους πρώτους πέντε μήνες μειώθηκαν κατά 8,8% σε 28.891 μονάδες.

 

node/39649

Ford Puma ST: Πρεμιέρα στις 24 Σεπτεμβρίου [video]

Η ταχύτερη έκδοση του Ford Puma βρίσκεται προ των πυλών.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ford Puma ST: Πρεμιέρα στις 24 Σεπτεμβρίου [video]

H Ford ανακοίνωσε πως η πρεμιέρα του νέου Puma ST θα γίνει στις 24 Σεπτεμβρίου 2020 με ένα έξυπνο teaser που δημοσιεύθηκε στο Twitter.

Το βίντεο δείχνει τα στελέχη της Ford να δημιουργούν το soundtrack καθώς βλέπουμε πλάνα από το Puma ST να κινείται με γρήγορους ρυθμούς. Από ότι καταλαβαίνουμε η Ford Performance δε βλέπει την ώρα να παρουσιάσει το τρίτο της μοντέλο που θα σταθεί δίπλα στα Fiesta ST και Focus ST.

 

 

Η κορυφαία έκδοση επιδόσεων του B-SUV της Ford αναμένεται να φορά τον υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο κινητήρα EcoBoost 1,5 λίτρων που στο συγγενικό Fiesta ST αποδίδει 200 PS και 290 Nm. Αντίστοιχες επεμβάσεις αναμένεται να έχουμε στο στήσιμο του αυτοκινήτου, με πιο σφιχτή ρύθμιση των αμορτισέρ και ισχυρότερα φρένα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Test drive: Ford Fiesta ST [video]

Αισθητικά, το Puma ST θα μοιάζει με την έκδοση ST Line, όμως θα έχει ελαφρώς διαφοροποιημένους προφυλακτήρες με σκουρόχρωμες εσοχές, νέα λαχανί απόχρωση, τροχούς μεγαλύτερης διαμέτρου, διαφορετική αεροτομή και διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Στο εσωτερικό θα δούμε σπορ καθίσματα της Recaro με το έμβλημα ST το οποίο κάνει την εμφάνισή του και στη βάση του τιμονιού.

Περισσότερα για το νέο Puma ST θα γνωρίζουμε πιο κοντά στην επίσημη πρεμιέρα του καθώς είναι πιθανό να ενταθεί η εκστρατεία teaser.

node/39645

Bugatti: Ξεκίνησαν οι παραδόσεις των Divo αξίας €5 εκατομμυρίων

Η Bugatti Divo είναι έτοιμη για να βγει στους δρόμους μετά από 2 χρόνια δοκιμών εξέλιξης.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Bugatti: Ξεκίνησαν οι παραδόσεις των Divo αξίας €5 εκατομμυρίων

Η Bugatti ανακοίνωσε τις πρώτες παραδόσεις των Divo στους πελάτες της από το Atelier της στο Molsheim. 

Η Divo αποτελεί μια πιο σκληροπυρηνική και εστιασμένη έκδοση της Chiron με εντελώς ανασχεδιασμένο αμάξωμα, χαμηλότερο βάρος, καλύτερο κράτημα και αυξημένη παραγωγή κάθετης δύναμης. Το όνομά της αποτελεί φόρο τιμής στον Albert Divo, ένα γάλλο πιλότο και οδηγό αγώνων που εργάστηκε στην Bugatti για πολλά χρόνια.

Το υπεραυτοκίνητο περιορισμένης παραγωγής 40 μονάδων με τιμή €5 εκατομμυρίων (προ φόρων), πρωτοπαρουσιάστηκε τον Αύγουστο του 2018 και έκτοτε έχει περάσει εξαντλητικές δοκιμές εξέλιξης σε ακραίες συνθήκες. 

Ο πρόεδρος της Buggati, Stephan Winkelmann δήλωσε: «Με την Divo ξεκινά μια νέα εποχή για την Bugatti - την εποχή του σύγχρονου coachbuilding.»

Bugatti Divo

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Bugatti: Αυτή η συλλογή 6 αυτοκίνητων κοστίζει €35 εκατομμύρια

Το ανθρακονημάτινο αμάξωμα της Divo είναι έχει αρκετά πιο δραματική εμφάνιση σε σύγκριση με τη συγγενική Chiron - οι εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα είναι μεγαλύτερες, τα φώτα LED πιο λεπτά, το προφίλ έχει ενσωματωμένα αεροδυναμικά πτερύγια, στην οροφή υπάρχει εισαγωγή αέρα τύπου Naca, η αεροτομή πλάτους 1,83 m είναι σταθερή, τα πίσω φώτα είναι κρυμμένα μέσα στη γρίλια και ο διαχύτης φτάνει ψηλότερα. Για την παραγωγή του μοντέλου χρησιμοποιήθηκε και η τεχνολογία του 3D Printing, προκειμένου να κατασκευαστεί το σύνθετο πίσω μέρος και η περίτεχνη τετραπλή απόληξη της εξάτμισης.

Όσο για τον κινητήρα, ο κεντρικά τοποθετημένος W16 8,0 λίτρων αποδίδει 1.500 PS (όπως και στην Chiron) στέλνοντας τη δύναμη και στους τέσσερις τροχούς. Η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτεί 2,4" ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 380 km/h. 

Στις παρακάτω φωτογραφίες μπορείτε να δείτε τους διαφορετικούς συνδυασμούς χρωμάτων που επέλεξαν οι πρώτοι από τους 40 ιδιοκτήτες της Buggati Divo, καθώς κάθε μοντέλο πέρασε από ειδικό πρόγραμμα εξατομίκευσης.