node/31330

Νέο Kia Niro EV, εσωτερικό και νέες πληροφορίες

Η Kia αποκαλύπτει το εσωτερικό του Niro EV και δίνει τεχνικές διευκρινίσεις, καθώς και την αυτονομία του αυτοκινήτου.

Το ηλεκτρικό Niro αποκαλύφθηκε στη Νότιο Κορέα στις 4 Μαΐου, σε ειδική παρουσίαση αλλά το γνωρίσαμε μόνο απ’ έξω. Η Kia με την ευκαιρία της παρουσίας του αυτοκινήτου στο Busan International Motor Show που άνοιξε τις πύλες του για τον Τύπο εχθές, 6 Ιουνίου, μας έδειξε επιτέλους και το εσωτερικό του νέου της crossover EV.

Η βάση της κεντρικής κονσόλας έχει επανασχεδιαστεί, με έναν νέο ηλεκτρικό στρογγυλό επιλογέα για τις οδηγικές ρυθμίσεις. Επιπλέον, το νέο Niro EV διαθέτει και φωτισμό περιβάλλοντος στην καμπίνα. Το σύστημα πολυμέσων που υποστηρίζεται από οθόνη αφής 7” απέκτησε νέες λειτουργίες, ειδικά για τον εντοπισμό σταθμών φόρτισης. Τα όργανα ανασχεδιάστηκαν, υποστηριζόμενα από ακόμη μια 7άρα οθόνη.

Kia Niro EV

Παράλληλα με τη παρουσίαση της καμπίνας δόθηκαν και κάποιες τεχνικές διευκρινίσεις και στοιχεία. Το αυτοκίνητο φορά ηλεκτρομοτέρ 204 ίππων και 40,3 kgm. To Niro EV πετυχαίνει κατά την Kia επίδοση 7,8” στο σπριντ των 0-100 km/h, ενώ η μπαταρία των 64 kWh υπόσχεται αυτονομία πάνω από 450 km –κατά τη νέα πιο ρεαλιστική μέτρηση WLTP. Όσο για το χρόνο φόρτισης, σε ένα ταχυφορτιστή 100 kW χρειάζεται 54 λεπτά της ώρας για να φορτίσει στο 80% τη συστοιχία των μπαταριών του. 

To Niro EV, καθώς φορά το ίδιο ηλεκτρικό πακέτο κίνησης με το Hyundai Kona Electric, θα είναι ομοίως διαθέσιμο με δύο χωρητικότητες μπαταρίας: 64kWh και 39,2kWh.

Όσον αφορά τις διαστάσεις, το Niro EV έχει μήκος 4,38 m, πλάτος 1,81 m, ενώ το μεταξόνιό του είναι 2,7 m. Το αυτοκίνητο πατά στάνταρ σε ζάντες 17 ιντσών και είναι εξοπλισμένο με μια ευρεία γκάμα βοηθημάτων ασφαλείας για τον οδηγό που περιλαμβάνουν σύστημα αποφυγής πρόσθιων συγκρούσεων, διατήρησης λωρίδας, έξυπνο cruise control και προειδοποίηση οπίσθιας σύγκρουσης.

Το ηλεκτρικό Niro θα είναι το δεύτερο 100% ηλεκτρικό μοντέλο της Kia που θα διατίθεται στην Ευρώπη, μετά το Soul EV. Οι ευρωπαϊκές αγορές που έχουν στοιχειώδη ηλεκτρικό στόλο και αντίστοιχες υποδομές, διευκολύνσεις και απαλλαγές αναμένουν το νέο Niro EV, ύστερα από το επίσημο ευρωπαϊκό ντεμπούτο του, στο Mondial de l’Automobile, τον Οκτώβριο στο Παρίσι.

node/39477
Porsche 911/992 Turbo

Επίσημο: Νέα Porsche 911 Turbo [video]

Μήπως η Turbo S παραείναι ισχυρή για τα χέρια σου; Η Porsche δίνει την απάντηση με την 992 Turbo ξεφουσκωμένη στα 580 άλογα. Πάντως, κανένας λόγος ανησυχίας. Πιάνει τα 100 από στάση σε λιγότερο από 3”!

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Νέα Porsche 911 Turbo [video]

Η εξέλιξη της γκάμας για την 911/992 συνεχίζεται. Τέσσερις μήνες ύστερα από το λανσάρισμα της Turbo S, η Porsche φέρνει στο προσκήνιο την Turbo. Το μοτέρ flat-six των 3.745 cc για την περίσταση αποδίδει 70 άλογα λιγότερα από την Turbo S ή, αν θέλετε, 40 παραπάνω από την παλιά Turbo. Όσον αφορά στη ροπή σε σχέση με την τελευταία, η βελτίωση είναι 40 Nm, φτάνοντας έτσι τα 750 Nm. 

Το μοτέρ συνδυάζεται με αυτόματο 8άρι σασμάν PDK που στέλνει τη ροπή και στους τέσσερις τροχούς. Η 992 Turbo φορά δίσκους με διάμετρο 408 mm εμπρός (+28 mm από την παλιά) και 380 mm πίσω (+2 mm), με τις δαγκάνες τους βαμμένες κόκκινες.

Porsche 911/992 Turbo

Τα κεραμικά φρένα αποτελούν στοιχείο του καταλόγου των έξτρα, όπως επίσης οι ενεργές αντιστρεπτικές και η σπορ εξάτμιση. Στάνταρ όμως είναι το σασί PASM που προσαρμόζει συνεχώς την απόσβεση σε κάθε τροχό, ανάλογα με την κατάσταση του δρόμου και το στιλ οδήγησης.

Με όλα τα παραπάνω, σε φόρμα κουπέ ή κάμπριο, αυτή η 911 χρειάζεται μόλις 2,8” για το σπριντ των 0-100 km/h (0,2” ταχύτερα από την παλιά) και πιάνει στην ευθεία τα 320 km/h.

Όσον αφορά την εμφάνιση, ευτυχώς έχουμε να κάνουμε με το ίδιο κιτ αμαξώματος της Turbo S: Μεγάλη πτέρυγα πίσω και βράγχια πίσω από τις πόρτες. Στάνταρ είναι επίσης οι αλουμινένιες ζάντες των 20” και 21”, εμπρός πίσω αντίστοιχα.

Porsche 911/992 Turbo

Στην καμπίνα, η 992 Turbo δεν περνά φυσικά στο ντούκου την άνεση και τον εκσυγχρονισμό: Μεγάλη οθόνη αφής 10,9 ιντσών, καθίσματα με πολλές ηλεκτρικές ρυθμίσεις, ηχοσύστημα Bose... Ωστόσο, ο ενδιαφερόμενος μπορεί να επιλέξει ένα πακέτο «Lightweight Design» που εξοικονομεί 30 kg, βάρος που κυρίως εξοικονομείται αφαιρώντας το πίσω κάθισμα.

Η τιμή της 911/992 Turbo δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί σε καμία αγορά.

node/39475

Επίσημο: Νέο Ariel Nomad R

Η ταχύτερη έκδοση του Ariel Nomad με ακόμη ισχυρότερο κινητήρα της Honda.

Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Νέο Ariel Nomad R

Το Ariel Nomad, αυτό το πανάλαφρο διθέσιο κεντρομήχανο όχημα παντός εδάφους, το γνωρίζουμε εδώ και περίπου μια πενταετία, όμως τώρα η βρετανική Ariel Motor Company παρουσίασε την αναβαθμισμένη του έκδοση με το όνομα Nomad R.

Η μεγάλη είδηση είναι ο νέος κινητήρας 2,0 λίτρων που προέρχεται από το προηγούμενο Honda Civic Type R και χάρη στην προσθήκη μηχανικού υπερσυμπιεστή αποδίδει 340 PS και 330 Nm. Η δύναμη μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων της Sadev (όπως και στο Ariel Atom 3.5R), με τη βοήθεια ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.

Η ανάρτηση αποτελείται από ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Ohlins τα οποία συνδυάζονται με τροχούς 18" που φορούν ελαστικά επιδόσεων της Yokohama. Τα φρένα είναι της Alcon με τετραπίστονες δαγκάνες και ρυθμιζόμενη κατανομή.

Χάρη στο ιδιαίτερα χαμηλό βάρος των 670 kg, η επιτάχυνση 0-97 km/h ολοκληρώνεται σε 2,9" και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 195 km/h.

Ariel Nomad R

Εξωτερικά, το Nomad διατηρεί την χαρακτηριστική του εμφάνιση με το εμφανές χωροδικτύωμα σε λευκή απόχρωση να υποστηρίζει το παρμπρίζ και να προστατεύει την ακάλυπτη καμπίνα. Τα μέρη του αμαξώματος είναι ελάχιστα, και περιορίζονται στα φτερά και το ρύγχος πάνω στο οποίο κουμπώνει η ακάλυπτη ανάρτηση, τα τριπλά στρογγυλά φώτα και η προστατευτική ποδιά από μέταλλο. Πίσω η εικόνα είναι παρόμοια με σχεδόν ακάλυπτο κινητήρα, ψηλά τοποθετημένες διπλές απολήξεις της εξάτμισης και τα απαραίτητα φώτα των φρένων και της όπισθεν.

Η Ariel Motor Company θα κατασκευάσει μόλις πέντε μονάδες του Nomad R, με τιμή £64.000 (€71.191). Πάντως όποιος ενδιαφέρεται να αγοράσει ένα θα πρέπει να βιαστεί, καθώς τρία από τα πέντε έχουν πουληθεί ήδη!