node/34218

Νέο Honda Jazz Crosstar: Το αντίπαλο δέος του Ford Fiesta Active;

Η Honda θα ακολουθήσει τη μόδα των πιο χρηστικών σουπερμίνι με μια «κροσοβεροποιημένη» εκδοχή του Honda Jazz με την επωνυμία Crosstar. Κάτι αναμενόμενο, ύστερα από το Jazz X-Road.

Ο αριθμός των μοντέλων σουπερμίνι με αύρα crossover συνεχίζει να αυξάνεται αλματωδώς. Το τέλειο παράδειγμα που έχουμε είναι το νέο Ford Fiesta Active. Παίρνεις ως βάση ένα συμβατικό, μικρό ΙΧ και, με λίγες τροποποιήσεις, του δίνεις μια πιο έντονη σιλουέτα και ίσως ένα δύο πόντους μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, στοιχεία που σε καλούν για αποδράσεις στην παραλία ή στο βουνό. Και η Honda, που της άρεσε κατά τα φαινόμενα η συνταγή, αποφάσισε να «μπει στο χορό».

Δεν είναι τυχαίο λοιπόν ότι στο πλαίσιο της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης 2018, η ιαπωνική φίρμα άφησε την πόρτα ανοιχτή στην ιδέα να λανσάρει μια crossover εκδοχή του Honda Jazz. Μεταξύ όλων των καινοτομιών που παρουσίασε λοιπόν σε εκείνο το Σαλόνι, βρισκόταν και το Honda Jazz X-Road, μια παραλλαγή που ακολουθεί τη φιλοσοφία που περιγράφηκε παραπάνω.

Και τώρα, σχεδόν ένα χρόνο ύστερα από την εμφάνιση Jazz X-Road, το θέμα επανήλθε στην επικαιρότητα. Ο λόγος; Η Honda αποφάσισε να κατοχυρώσει σε ευρωπαϊκό επίπεδο την ονομασία «Honda Jazz Crosstar», το όνομα με το οποίο θα διατεθεί στην αγορά η έκδοση παραγωγής που υπολογίζουμε μέσα στο 2019 θα φτάσει στις εκθέσεις. Αλλά το όνομα Crosstar έχει επίσης κατοχυρωθεί και μόνο του.

Honda Jazz X-Road

Όπως μπορείτε να δείτε στο screenshot που προέρχεται από την παγκόσμια βάση δεδομένων των εταιρειών, το όνομα Jazz Crosstar έχει καταχωρηθεί πριν από μόλις λίγες ημέρες. Ανεξάρτητα από το όνομα με το οποίο τελικά θα βαφτιστεί η έκδοση παραγωγής που θα δούμε στις αντιπροσωπείες, αυτό που δείχνει ξεκάθαρο είναι ότι η νέα επιλογή που θα προστεθεί στην γκάμα του Honda Jazz δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις.
Honda Jazz Crosstar
Αν δούμε τις φωτογραφίες του Honda Jazz X-Road από τη Γενεύη, θα παρατηρήσουμε ότι επιδείκνυε μια πιο στιβαρή σχεδίαση, υιοθετώντας πλαστικά προστατευτικά στους θόλους, στα πλαϊνά μαρσπιέ, χαμηλά στο εμπρός και στο πίσω μέρος, όπως και στα πάνελ των θυρών. Στο εσωτερικό υπάρχουν επίσης διαφοροποιητικά στοιχεία, χάρη σε νέου σχεδιασμού… πατάκια. Οι ζάντες αλουμινίου των 16 ιντσών ολοκληρώνουν τις «σκληροτράχηλες» λεπτομέρειες.

Honda Jazz X-Road

Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας βενζινοκινητήρας 1.3-i VTEC με 103 άλογα που μπορεί να συνδυαστεί είτε με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων είτε με ένα αυτόματο CVT. Και στις δύο περιπτώσεις η κίνηση μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς. Παραμένει να δούμε αν το νέο Honda Jazz Crosstar θα διατηρήσει αυτή τη διαμόρφωση ή το εμπορικό μοντέλο εισάγει κάποιες αλλαγές σε σχέση με το Jazz X-Road.

node/39733

Σχεδόν έτοιμο το νέο Subaru BRZ

Η νέα γενιά του ιαπωνικού κουπέ βρίσκεται πλέον στην τελική φάση δοκιμών πριν την παρουσίαση μέσα στο 2021.

Παρασκευή, 14 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Σχεδόν έτοιμο το νέο Subaru BRZ

Οι συνεργάτες μας από το βρετανικό Autocar, εξασφάλισαν κατασκοπευτικές εικόνες από τη δεύτερη γενιά του ιαπωνικού κουπέ που όλοι οι petrolheads λάτρεψαν τόσο ως Subaru BRZ όσο και ως Toyota GT86. Το αυτοκίνητο φαίνεται πως βρίσκεται σε σχεδόν τελική φάση εξέλιξης, κάτι πολύ λογικό εάν αναλογιστεί κανείς πως θα παρουσιαστεί μέσα στο 2021.

Από τις φωτογραφίες φαίνεται πως η βασική γραμμή του αμαξώματος δεν έχει μεγάλες αλλαγές, με την καμπύλη οροφή να παραμένει το σήμα κατατεθέν. Ωστόσο το εμπρός μέρος κάτω από το καμουφλάζ φαίνεται να έχει σημαντικές αλλαγές σε μάσκα, γρίλια, προφυλακτήρα και φώτα, ενώ αντίστοιχης φιλοσοφίας φαίνονται οι αλλαγές και πίσω.

Subaru BRZ 2021

Αυτό που δεν μπορεί να φανεί από τις φωτογραφίες, είναι εάν και κατά πόσο έχει αλλάξει το μέγεθος του αμαξώματος, κάτι που δεν είναι καθόλου απίθανο εάν επαληθευτούν οι πληροφορίες που κάνουν λόγο για τη χρήση πλατφόρμας της Toyota. Η οποία βέβαια θα έχει εκτενείς αλλαγές ώστε να γίνει συμβατή με την διαμήκη τοποθέτηση του κινητήρα και την κίνηση στους πίσω τροχούς. Εννοείται πως ριζική αναβάθμιση θα επέλθει και στη σχεδίαση του εσωτερικού, ώστε να γίνει όσο σύγχρονο απαιτούν οι σημερινοί αγοραστές.

Subaru BRZ 2021

Πέραν από τις αλλαγές στη σχεδίαση, αυτού που ήδη ξέρουμε για την νέα γενιά των σπορ μοντέλων είναι πως θα έχουν ισχυρότερο τούρμπο κινητήρα με περίπου 250 PS, ο οποίος επίσης θα προέρχεται από τη Subaru και θα έχει επίπεδο (boxer) αρχιτεκτονική. Αυτό εξάλλου ήταν και παραμένει δεδομένο για τα συγκεκριμένα μοντέλα, προκειμένου το κέντρο βάρους να βρίσκεται όσο πιο χαμηλά γίνεται. Να θυμίσουμε πως η τεχνογνωσία της σε αυτόν τον τομέα ήταν και ένας από τους βασικότερους λόγους που η Toyota επέλεξε τη Subaru γι’ αυτήν τη συνεργασία (ο άλλος υποψήφιος ήταν η Mazda).

Πηγή: Autocar.co.uk

node/39722

Η ανανεωμένη Porsche Panamera έκανε ρεκόρ στο Nürburgring

Η Porsche θα παρουσιάσει σύντομα την ανανεωμένη έκδοση της δεύτερης γενιάς Panamera - την ταχύτερη λιμουζίνα στην Πράσινη Κόλαση.

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Η ανανεωμένη Porsche Panamera έκανε ρεκόρ στο Nürburgring

Η Porsche ανακοίνωσε πως η επερχόμενη ανανεωμένη έκδοση της Panamera έσπασε το ρεκόρ της ταχύτερης λιμουζίνας (executive car) στην πίστα του Nürburgring με χρόνο 7:29.81.

Πίσω από το τιμόνι της ελαφρώς καμουφλαρισμένης Panamera αγνώστων λοιπών στοιχείων (αν και από τις εξατμίσεις εικάζουμε πως είναι η έκδοση Turbo) βρέθηκε ο οδηγός εξέλιξης Lars Kern που κάλυψε τα 20.832 m της πίστας στο ιδιαίτερα σεβαστό χρόνο των 7:29.81 - ιδιαίτερα αν λάβουμε υπόψην το βάρος και την κατηγορία του μοντέλου. Το ρεκόρ έγινε στις 24 Ιουλίου με εξωτερική θερμοκρασία 22ο Κελσίου και θερμοκρασία ασφάλτου 34ο Κελσίου. Το αυτοκίνητο είχε αγωνιστικό κάθισμα και ρολ κέιτζ για λόγους ασφαλείας όμως κατά τα άλλα βρισκόταν σε εργοστασιακή μορφή, με τα προαιρετικά ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 που εξελίχθηκαν αποκλειστικά για τη νέα Panamera.

«Οι βελτιώσεις στο στήσιμο και τον κινητήρα της νέας Panamera ήταν διαρκώς αντιληπτές κατά τη διάρκεια αυτού του γύρου σε μια πίστα που θεωρείται μια από τις πιο δύσκολες στον κόσμο. Συγκεκριμένα στα τμήματα Hatzenbach ή Bergwerk και Kesselchen, η νέα ρύθμιση του ηλεκτρομηχανικού συστήματος ελέγχου των κλίσεων ήταν αξιόπιστα αποδοτικό, χαρίζοντας στην Panamera απίστευτη σταθερότητα παρά τις ανωμαλίες στην επιφάνεια της πίστας. Στην Schwedenkreuz, το αυτοκίνητο επωφελήθηκε από το βελτιωμένο κράτημα και την αυξημένη πρόσφυση των νέων ελαστικών Michelin sports. Κατάφερα να πιάσω ταχύτητες στις στροφές που δεν θα πίστευα ότι είναι δυνατές με την Panamera.», δήλωσε ο Kern.

H σημερινή, δεύτερη γενιά (971) της Porsche Panamera παρουσιάστηκε το 2016. Τότε, ο ίδιος οδηγός με την Panamera Turbo είχε σημειώσει χρόνο 7:38:46 στην πίστα μήκους 20,6 km (χρονομετρήθηκε σε απόσταση 200 m μακρύτερη από το σημερινό μήκος). Η ανανεωμένη Panamera κάλυψε την αντίστοιχη διαδρομή σε 7:25:04, κάτι που την καθιστά περίπου 13" ταχύτερη από τον προκάτοχό της.

[Πηγή: Porsche]