Νέο Honda Jazz Crosstar: Το αντίπαλο δέος του Ford Fiesta Active;

Η Honda θα ακολουθήσει τη μόδα των πιο χρηστικών σουπερμίνι με μια «κροσοβεροποιημένη» εκδοχή του Honda Jazz με την επωνυμία Crosstar. Κάτι αναμενόμενο, ύστερα από το Jazz X-Road.

Ο αριθμός των μοντέλων σουπερμίνι με αύρα crossover συνεχίζει να αυξάνεται αλματωδώς. Το τέλειο παράδειγμα που έχουμε είναι το νέο Ford Fiesta Active. Παίρνεις ως βάση ένα συμβατικό, μικρό ΙΧ και, με λίγες τροποποιήσεις, του δίνεις μια πιο έντονη σιλουέτα και ίσως ένα δύο πόντους μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, στοιχεία που σε καλούν για αποδράσεις στην παραλία ή στο βουνό. Και η Honda, που της άρεσε κατά τα φαινόμενα η συνταγή, αποφάσισε να «μπει στο χορό».

Δεν είναι τυχαίο λοιπόν ότι στο πλαίσιο της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης 2018, η ιαπωνική φίρμα άφησε την πόρτα ανοιχτή στην ιδέα να λανσάρει μια crossover εκδοχή του Honda Jazz. Μεταξύ όλων των καινοτομιών που παρουσίασε λοιπόν σε εκείνο το Σαλόνι, βρισκόταν και το Honda Jazz X-Road, μια παραλλαγή που ακολουθεί τη φιλοσοφία που περιγράφηκε παραπάνω.

Και τώρα, σχεδόν ένα χρόνο ύστερα από την εμφάνιση Jazz X-Road, το θέμα επανήλθε στην επικαιρότητα. Ο λόγος; Η Honda αποφάσισε να κατοχυρώσει σε ευρωπαϊκό επίπεδο την ονομασία «Honda Jazz Crosstar», το όνομα με το οποίο θα διατεθεί στην αγορά η έκδοση παραγωγής που υπολογίζουμε μέσα στο 2019 θα φτάσει στις εκθέσεις. Αλλά το όνομα Crosstar έχει επίσης κατοχυρωθεί και μόνο του.

Honda Jazz X-Road

Όπως μπορείτε να δείτε στο screenshot που προέρχεται από την παγκόσμια βάση δεδομένων των εταιρειών, το όνομα Jazz Crosstar έχει καταχωρηθεί πριν από μόλις λίγες ημέρες. Ανεξάρτητα από το όνομα με το οποίο τελικά θα βαφτιστεί η έκδοση παραγωγής που θα δούμε στις αντιπροσωπείες, αυτό που δείχνει ξεκάθαρο είναι ότι η νέα επιλογή που θα προστεθεί στην γκάμα του Honda Jazz δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις.
Honda Jazz Crosstar
Αν δούμε τις φωτογραφίες του Honda Jazz X-Road από τη Γενεύη, θα παρατηρήσουμε ότι επιδείκνυε μια πιο στιβαρή σχεδίαση, υιοθετώντας πλαστικά προστατευτικά στους θόλους, στα πλαϊνά μαρσπιέ, χαμηλά στο εμπρός και στο πίσω μέρος, όπως και στα πάνελ των θυρών. Στο εσωτερικό υπάρχουν επίσης διαφοροποιητικά στοιχεία, χάρη σε νέου σχεδιασμού… πατάκια. Οι ζάντες αλουμινίου των 16 ιντσών ολοκληρώνουν τις «σκληροτράχηλες» λεπτομέρειες.

Honda Jazz X-Road

Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας βενζινοκινητήρας 1.3-i VTEC με 103 άλογα που μπορεί να συνδυαστεί είτε με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων είτε με ένα αυτόματο CVT. Και στις δύο περιπτώσεις η κίνηση μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς. Παραμένει να δούμε αν το νέο Honda Jazz Crosstar θα διατηρήσει αυτή τη διαμόρφωση ή το εμπορικό μοντέλο εισάγει κάποιες αλλαγές σε σχέση με το Jazz X-Road.