Honda Jazz
node/38149

Νέο Honda Jazz: Αποκαλύφθηκαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του

Θα διατίθεται από το καλοκαίρι αποκλειστικά σε υβριδική έκδοση.

H Honda παρουσίασε επίσημα τον Οκτώβριο την ολοκαίνουργια τέταρτη γενιά του Jazz (Fit σε Ιαπωνία/Αμερική) στο πλαίσιο της έκθεσης του Τόκιο (διαβάστε ΕΔΩ).

Σήμερα δίνει στη δημοσιότητα αναλυτικά στοιχεία σε ό,τι έχει να κάνει με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, το οποίο θα διατίθεται στην αγορά από το καλοκαίρι σε αποκλειστικά υβριδική έκδοση.

Η Honda ακολούθησε την πρακτική που είχε εφαρμόσει για πρώτη φορά στο υβριδικό CR-V. Έτσι η κινητήρια μονάδα αποτελείται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου και δύο ηλεκτροκινητήρες που είναι συνδεδεμένοι με έναν βενζινοκινητήρα 1.5 DOHC i-VTEC.

jazztechn

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρία διαφορετικά προφίλ: Το EV Drive, το Hybrid Drive και το Engine Drive. Στο πρώτο η μπαταρία είναι αυτή που παρέχει ενέργεια στον έναν ηλεκτροκινητήρα που κινεί αποκλειστικά το Jazz. Στο δεύτερο, το Hybrid Drive, o βενζινοκινητήρας κινεί στον δεύτερο ηλεκτροκινητήρα ο οποίος σε ρόλο γεννήτριας παρέχει με τη σειρά του ενέργεια στον άλλο ηλεκτροκινητήρα. Την ίδια στιγμή ο θερμικός κινητήρας φορτίζει και την μπαταρία.

Στο τρίτο πρόγραμμα, το Engine Drive, ο βενζινοκινητήρας είναι αυτός που δίνει κίνηση στους τροχούς μέσω ενός συμπλέκτη και μιας μόνο σχέσης υποπολλαπλασιασμού δίχως την παρεμβολή κιβωτίου.

dash

Έτσι, στην κίνηση μέσα στην πόλη χρησιμοποιούνται τα δύο πρώτα προγράμματα οδήγησης, ενώ στον αυτοκινητόδρομο εμπλέκεται και ο βενζινοκινητήρας. Η Honda λέει πως ο συνδυασμός αποδίδει συνολικά 109 ίππους και 253 Nm. Για το τυπικό 0-100 km/h απαιτούνται 9,4’’ την ώρα που η τελική ταχύτητα φτάνει τα 175 km/h.

Τέλος, το νέο Jazz εκπέμπει 102 g CO2/km και καταναλώνει 4,5 lt/100 km σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP. Οι αντίστοιχες τιμές για την έκδοση Crosstar είναι 110 g CO2/km και 4,8 lt/100 km.

node/39146

Επίσημο: Ανανεωμένο Hyundai Santa Fe [video]

Αισθητικό φρεσκάρισμα μέσα-έξω και σημαντικές αναβαθμίσεις στα μηχανικά μέρη για το Hyundai Santa Fe.

Τετάρτη, 03 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένο Hyundai Santa Fe [video]

Μόλις δύο χρόνια μετά από την πρεμιέρα της τέταρτης γενιάς Santa Fe, η Hyundai παρουσίασε την ανανεωμένη εκδοχή της με φρεσκαρισμένη εμφάνιση.

Οι μεγαλύτερες διαφορές εντοπίζονται στην ανασχεδιασμένη μάσκα του Santa Fe, με τη γρίλια να έχει φαρδύνει και να ενσωματώνει πλέον το κάτω τμήμα από τα διπλά φώτα. Χαμηλότερα στον προφυλακτήρα βρίσκουμε μια κεντρική εισαγωγή αέρα πλαισιωμένη από πτερύγια με αλουμινένιο look που ενώνονται με την ποδιά, και δύο λεπτές πλευρικές εισαγωγές αέρα στα πρότυπα της νέας σχεδιαστικής ταυτότητας της Hyundai.

Hyundai Santa Fe

Πίσω, οι αλλαγές εντοπίζονται στο νό προφυλακτήρα με απλούστερη εμφάνιση και ποδιά σε απόχρωση απλουμινίου, αλλά και τα φώτα με πιο σύγχρονα γραφικά και πιο γωνιώδες σχήμα, τα οποία πλέον ενώνονται με μια λεπτή λωρίδα LED. Όπως βλέπουμε από τις φωτογραφίες, το κάτω μέρος του προφυλακτήρα, τα πλευρικά μαρσπιε και τα φρύδια στους θόλους των τροχών μπορούν να είναι βαμμένα και στο χρώμα του αμαξώματος.

Την εικόνα συμπληρώνουν τα νέα σχέδια τροχών 20" και οι νέες εξωτερικές αποχρώσεις.

Hyundai Santa Fe

Στο εσωτερικό βρίσκουμε ανασχεδιασμένο ταμπλό με νέα κεντρική κονσόλα η οποία πλέον έχει έντονη κλίση και διαφορετική διάταξη των φυσικών πληκτρων και του επιλογέα για το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Η κεντρικά τοποθετημένη οθόνη αφής έχει φτάσει πλέον στις 10,25" και ενσωματώνει το navigation, κάμερα οπισθοπορείας και το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας της Hyundai, ενώ ψηφιακός είναι και ο πίνακας οργάνων με διαγώνιο 12,3".

Επιπλέον, στην κεντρική κονσόλα θα βρούμε και το νέο επιλογέα Terrain Mode selector που επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει το κατάλληλο πρόγραμμα οδήγησης ανάλογα με τις συνθήκες ανάμεσα στα: sand, snow and mud, eco, sport, comfort και smart. Τέλος, έχουμε νέους συνδυασμούς αποχρώσεων για τις επενδύσεις από μαλακά υλικά οι οποίες αφήνουν μια premium αίσθηση.

Η Hyundai δεν αναφέρει τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά του ανανεωμένου Santa Fe, όμως ανακοίνωσε πως θα έχει σημαντικές επεμβάσεις στην αρχιτεκτονική του όσον αφορά το κράτημα, την ηχομόνωση και την ασφάλεια. Η γκάμα των κινητήρων είναι άγνωστη προς το παρόν, αλλά είναι σίγουρο πως θα περιλαμβάνει υβριδικές και plug-in hybrid εκδόσεις σε συνεργασία με το σύστημα τετρακίνησης HTRAC® All-Wheel-Drive (AWD).

Η εμπορική πορεία του ανανεωμένου Santa Fe θα ξεκινήσει στην Ευρώπη από τον Σεπτέμβριο. Όπως και ο προκάτοχός του, δεν θεωρούμε πολύ πιθανό το μοντέλο να έρθει στη χώρα μας.

[Πηγή: Hyundai]

node/39145

Έρχεται το ανανεωμένο VW Arteon και σε έκδοση Shooting Brake

Το πρώτο teaser του Arteon από την Volkswagen.

Τετάρτη, 03 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Έρχεται το ανανεωμένο VW Arteon και σε έκδοση Shooting Brake

Η Volkswagen δημοσίευσε τα πρώτα σκίτσα και πληροφορίες για το ανανεωμένο Arteon και το νέο Arteon Shooting Brake τα οποία θα κάνουν πρεμιέρα στις 24 Ιουνίου.

Όπως μας αποκαλύπτουν τα σκίτσα, το Arteon θα αποκτήσει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα εμπρός με νέες εισαγωγές αέρα που του χαρίζουν πιο δυναμική εμφάνιση. Η υπογραφή LED στα φώτα συνεχίζεται πλέον και μέσα στη μεγάλη γρίλια, κάτω από το νέο έμβλημα της Volkswagen. Κατά τα άλλα, η σιλουέτα του μοντέλου είναι απαράλλαχτη, ενώ πιθανότατα θα έχουμε νέα σχέδια τροχών και πλουσιότερη παλέτα αποχρώσεων.

Η μεγάλη είδηση είναι η προσθήκη της έκδοσης Shooting Brake στη γκάμα του Arteon, η οποία αποτελεί ουσιαστικά ένα πιο σπορ station wagon. Να θυμίσουμε πως τον Ιανουάριο είχαμε δει για πρώτη φορά φωτογραφίες του Arteon Shooting Brake που διέρρευσαν στο διαδίκτυο, και πιο συγκεκριμένα μιας crossover εκδοχής του. Στο σκίτσο με το μπλε αυτοκίνητο βλέπουμε μια σπορ εκδοχή του Arteon Shooting Brake η οποία φέρει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα και το έμβλημα R στη γρίλια.

Ο υπεύθυνος σχεδιασμού του Volkswagen Group, Klaus Bischoff, δήλωσε: «Με το Arteon Shooting Brake έχουμε δημιουργήσει μια ισορροπία ανάμεσα στην ταχύτητα, τη δύναμη και τον χώρο».

VW Arteon

Εκτός από το αισθητικό φρεσκάρισμα εξωτερικά, το ανανεωμένο Arteon θα φέρει και ανασχεδιασμένο ταμπλό. Εκεί θα πρωταγωνιστεί το τελευταίο ψηφιακό περιβάλλον οδήγησης MIB3 (modular infotainment matrix) της Volkswagen, με ψηφιακό πίνακα οργάνων, μεγάλη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα και όλες τις σύγχρονες επιλογές συνδεσιμότητας.

Σημαντική αναβάθμιση θα έχουμε στο πακέτο συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας. Το προαιρετικό σύστημα "Travel Assist" θα προσφέρει ημιαυτόνομη οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο αναλαμβάνοντας τον έλεγχο του τιμονιού, της επιτάχυνσης και της επιβράδυνσης σε ταχύτητες έως 210 km/h (πάντα υπό την επίβλεψη του οδηγού).

Τέλος, ελαφρώς βελτιωμένοι θα είναι και οι κινητήρες, πιθανότατα με ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης για μείωση των εκπομπών ρύπων.