Νέο FIAT 500X Sport: Αντί για ένα Abarth

Νέο FIAT 500X Sport: Αντί για ένα Abarth

Η γκάμα του κόμπακτ SUV της FIAT ενισχύεται με μια αθλητική έκδοση. Αλλά μόνο στο φαίνεσθαι -και λίγο στο πλαίσιο-, καθώς στο μηχανοστάσιο δεν υπάρχει πιο ισχυρό μοτέρ.

Το 500Χ έκανε body building, αλλά δεν ήταν η Abarth που ανέλαβε το πρότζεκτ. Όπως και στο Tipo στην αρχή του χρόνου, η FIAT λανσάρισε μια έκδοση Sport που στην ουσία και στην πλειονότητά της περιλαμβάνει αισθητικά στοιχεία που ενισχύουν τη σκληροτράχηλη εμφάνιση του κόμπακτ SUV.

Πριν απ’ όλα βλέπουμε ότι η καροσερί είναι πλήρως βαμμένη και μάλιστα το μοντέλο επίδειξης λανσάρει ένα νέο χρώμα Red Sport. Στο εμπρός μέρος, ο προφυλακτήρας είναι διαφορετικού σχεδιασμού από την υπόλοιπη γκάμα, με μια μεγάλη εισαγωγή αέρα χαμηλά κάτω από τη μάσκα που επεκτείνεται νοητά από τις μεγάλες γκρι φωλιές που φιλοξενούν τα φώτα ομίχλης. Στο προφίλ, σημειώνουμε τα νέα μαρσπιέ και τις ειδικά για την περίσταση σχεδιασμένες ζάντες, στάνταρ στις 18 ίντσες.

FIAT 500X Sport

Στο πίσω μέρος υπάρχει κάτι που μοιάζει με διαχύτη που έχει από πάνω του ένα ντεκόρ τύπου κηρήθρας, καθώς και μια διπλόμπουκη εξάτμιση. Στα παραπάνω πρέπει να προσθέσετε τις λαβές των θυρών και τους πλευρικούς καθρέφτες βαμμένα σε ανθρακί χρώμα.

Στην καμπίνα, υπάρχουν υφασμάτινες επενδύσεις με όψη πλαστικού, με κόκκινες και γκρίζες ραφές. Τέλος, το τιμόνι είναι ελαφρά επίπεδο στη βάση του.

FIAT 500X Sport

Η γενική εικόνα μπορεί να είναι ωραία και να ανεβάζει τη σπορ διάθεση, αλλά πώς αυτό μετουσιώνεται σε πραγματική αθλητικότητα; Σε αυτό το σημείο, τα πράγματα μάλλον πηγαίνουν στραβά, καθώς δεν υπάρχει το σπέσιαλ μοτέρ που θα υποστηρίξει την εικόνα. Ως εκ τούτου, το 500Χ Sport θα διατίθεται με ντίζελ κινητήρες 95 και 120 ίππων, και βενζινοκινητήρες 120 και 150. Κρίμα, διότι ο όμιλος δεν περιέλαβε στην γκάμα του αυτοκινήτου το νέο 4κύλινδρο μοτέρ τούρμπο FireFly με τους 180 PS.

Από την άλλη όμως, η FIAT ασχολήθηκε λίγο παραπάνω με το πλαίσιο. Έτσι το 500Χ Sport πατάει 1,3 πόντους χαμηλότερα από τα στάνταρ 500Χ. Οι αναρτήσεις του είναι πιο σφιχτές και ρυθμίστηκε εκ νέου η υποβοήθηση του τιμονιού. Οπότε μιας και έχουμε να κάνουμε σαφώς με βελτιώσεις στην οδική συμπεριφορά, ειδικά σε σπορ οδήγηση… έστω και με αυτόν τον τρόπο δικαιολογείται εν μέρει το προσωνύμιο «Sport».

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube