Νέο Audi A1 2019, μαζική διαρροή φωτογραφιών

Νέο Audi A1 2019, μαζική διαρροή φωτογραφιών

Eπίσημες φωτογραφίες του ολοκαίνουριου Audi A1 διέρρευσαν online, λίγο πριν από το επίσημο ντεμπούτο του μέσα στην εβδομάδα. Δύο μοτέρ και επιλογές χρωμάτων έμμεσα επιβεβαιωμένα.

Το ολοκαίνουριο A1 θα είναι μόνο Sportback. Αλλά αυτό είναι κάτι που το γνωρίζουμε ήδη. Όπως και στην περίπτωση των VW Polo και του SEAT Ibiza, η 3θυρη εκδοχή καταργήθηκε λόγω χαμηλών πωλήσεων. Παρόλα αυτά, το 5θυρο A1 δείχνει πιο σπορ και από την απερχόμενη 3θυρη έκδοση.

Και τα δύο μοντέλα, διαφορετικού χρώματος (κίτρινο και γκρι) που δημοσίευσε το βελγικό Autotijd είναι στην έκδοση S line, αισθητικά την πιο σπορ έκφανση κάθε μοντέλου Audi.  

Το εμπρός μέρος χαρακτηρίζεται από ένα πολύ εντυπωσιακό μοτίβο κηρήθρας στη γρίλια της μάσκας και ιδιαίτερα μεγάλες αεροεισαγωγές στις άκρες του προφυλακτήρα. Επίσης, οι σχισμές ακριβώς κάτω από τα καπό θυμίζουν αμυδρά το πρωτότυπο Quattro του 2011.

Τα εμπρός και πίσω φανάρια LED φυσικά αποτελούν εκ των ων ουκ άνευ σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Στο πίσω μέρος υπάρχει ένα σετ από ψευδό-εισαγωγές, όπως στο τελευταίο Honda Civic Type R. Μόνο στο κίτρινο μοντέλο των φωτογραφιών «40 TFSI» φαίνονται οι μπούκες της εξάτμισης, κάτι που μας δίνει και το έναυσμα να ασχοληθούμε με τον  κινητήρα.

audi a1 2019

Το «40 TFSI» αναφέρεται σε έναν υπερτροφοδοτούμενο δίλιτρο κινητήρα με 200 άλογα και ροπή 32,6 kgm που θα συνδυάζεται με ένα διπλοσύμπλεκτο αυτόματο σασμάν S tronic με έξι σχέσεις. Μια έκδοση που μπορεί να δώσει χρόνο στο νέο A1 κάτω από τα επτά δευτερόλεπτα για το σπριντ των 0-100 km/h.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Όλες οι τεχνικές λεπτομέρειες που γνωρίζουμε για το νέο Audi A1 2019

Το άλλο αυτοκίνητο, το γκρι, φοράει τη σήμανση «35 TFSI» που υποδηλώνει σε ένα 1.500άρι μοτέρ TFSI με 150 άλογα και 25,5 kgm, στη συγκεκριμένη περίπτωση με χειροκίνητο 6άρι σασμάν.

audi a1 2019

Από τα μέχρι στιγμής φαινόμενα, το A1 θα διαθέτει πλούσια γκάμα εξατομίκευσης. Επιπλέον, αναμένουμε τα ψηφιακά όργανα του αυτοκινήτου, το Virtual Cockpit δηλαδή, να υποστηρίζεται από 10άρα οθόνη, όπως και στην περίπτωση του Polo. Οι αεραγωγοί που το πλαισιώνουν έχουν εμφάνιση ρετρό sci-fi, όπως και η λαβή των θυρών. Επίσης παρατηρήστε την παράξενη σχεδίαση του λεβιέ. 

Κατά τα λοιπά, στην καμπίνα η λύσεις που χρησιμοποιούνται πρέπει να είναι παρόμοιες με αυτές των Ibiza και Polo. Με αναδιπλωμένα τα καθίσματα δε, δημιουργείται ένας επίπεδος χώρος φόρτωσης που πιθανότατα διευκολύνεται από ψευδό-δάπεδο.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube