Νέες Porsche Cayenne GTS και GTS Coupé με 460 PS

Νέες Porsche Cayenne GTS και GTS Coupé με 460 PS

Η έκδοση GTS της νέας Porsche Cayenne φοράει πλέον biturbo V8 4,0 λίτρων!

Η Porsche παρουσίασε σήμερα τις νέες Cayenne GTS και Cayenne GTS Coupé που εμπλουτίζουν τη γκάμα του μεγάλου της SUV με έμφαση στις επιδόσεις και την σπορ εμφάνιση. Όπως και στα άλλα μοντέλα από την Στουτγκάρδη, οι GTS γεμίζουν το κενό ανάμεσα στις εκδόσεις S και Turbo με τον δικό τους ξεχωριστό χαρακτήρα.

Η μεγάλη είδηση είναι πως κάτω από το καπό των GTS βρίσκεται πλέον ένας κινητήρας biturbo V8 4,0 λίτρων με απόδοση 460 PS και 620 Nm που στέλνει τη δύναμη και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου Tiptronic S 8 σχέσεων. Σε σύγκριση με τον biturbo V6 3,6 λίτρων της προηγούμενης Cayenne GTS, το νέο μοτέρ έχει +20 PS και +20 Nm.

Αυτό σημαίνει πως με το πακέτο Sport Chrono, οι νέες Cayenne GTS και GTS Coupé επιταχύνουν από τα 0-100 km/h σε 4,5"(-0,6") και έχουν τελική ταχύτητα 270 km/h (+8 km/h).

Porsche Cayenne GTS

Εκτός από τις μαύρες ζάντες 21" RS Spyder, οι Cayenne GTS ξεχωρίζουν και χάρη στο στάνταρ αισθητικό πακέτο Sport Design που παραπέμπει στην κορυφαία Cayenne Turbo S E-Hybrid με αεροδυναμικές προεκτάσεις στους προφυλακτήρες, τα μαρσπιέ και τα φτερά. Επιπλέον, τα φώτα LED έχουν φιμέ κρύσταλλα και οι λεπτομέρειες στις εισαγωγές αέρα, το πλαίσιο των παραθύρων, οι εξατμίσεις και τα λογότυπα είναι βαμμένα σε μαύρη απόχρωση.

Μιλώντας για εξατμίσεις, οι βασικές τετραπλές απολήξεις παρέχουν μια εντονότερη ηχητική εμπειρία, ενώ σε συνδυασμό με το προαιρετικό πακέτο Lightweight Sports Package διατίθενται και μεγαλύτερος διαχύτης με δύο ακόμα πιο εντυπωσιακές, κεντρικά τοποθετημένες οβάλ απολήξεις αποκλειστικά για την Cayenne GTS Coupé.

Porsche

Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκει η ενεργή ανάρτηση Porsche Active Suspension Management (PASM) που είναι χαμηλωμένη κατά 20 mm σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις, το σύστημα Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) και το σύστημα πέδησης με κόκκινες δαγκάνες και δίσκους 390 mm εμπρός και 358 mm πίσω.

Στη λίστα προαιρετικού εξοπλισμού βρίσκουμε ενεργή αερανάρτηση που μειώνει την απόσταση από το έδαφος ακόμη 10 mm, σύστημα τετραδιεύθυνσης, ενεργό σύστημα Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) και ακόμα πιο αποδοτικά φρένα Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB). 

Στο εσωτερικό βρίσκουμε επενδύσεις από Alcantara και αλουμίνιο, σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα και τα λογότυπα GTS τα οποία συναντάμε επίσης στα πατήματα των μαρσπιέ και στον πίνακα οργάνων.

[Πηγή: Porsche]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube