Mazda VISION COUPÉ, Tokyo Motor Show 2017
node/40825

Νέα, πισωκίνητα Mazda με μοτέρ i6 από το 2022

Η νέα οικογένεια κινητήρων της Mazda, με τον περίφημο straight-six για πισωκίνητα μοντέλα, θα ξεκινήσει την παραγωγή στις αρχές του επόμενου έτους. Και το πιθανότερο είναι να μην τους (τα) δούμε ποτέ στην Ελλάδα.

Το 2022 πρέπει να είναι μια πολύ «μηχανολογική» χρονιά για τη Mazda. Ενώ μεγάλο μέρος της αυτοκινητοβιομηχανίας κινείται στον αστερισμό της ηλεκτροκίνησης και της μπαταρίας, η Mazda, η οποία ξεκίνησε επίσης τη διαδρομή της για μηδενικές εκπομπές με το MX-30, δεν ξεχνά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Εκτός από τον περιστροφικό μοτέρ λοιπόν που θα επιστρέψει τον επόμενο χρόνο ως συστατικό ενός συστήματος επεκτεινόμενης αυτονομίας πάνω σε ένα υβριδικό μοντέλο (να θυμίσουμε το e-TPV, ένα ηλεκτρικό CX-30 επεκτεινόμενης αυτονομίας), θα έχουμε και την άφιξη του νέου 6κύλινδρου κινητήρα σε σειρά της ιαπωνικής εταιρείας.

Τα έγκριτο μέσο της χώρας, το Asia.Nikkei, διευκρινίζει ότι η έναρξη της παραγωγής έχει προγραμματιστεί για τις αρχές του 2022, σύμφωνα με πηγή από τους προμηθευτές της Mazda. Οι Ιάπωνες συνάδελφοί μας ανακοινώνουν ότι ο αντικαταστάτης του CX-5 θα μετονομαστεί σε CX-50 και θα υιοθετήσει αυτό το 6κύλινδρο μοτέρ σε σειρά, διαθέσιμο σε 3,0 και 3,3 λίτρα. Κάτι που θα επιβεβαίωνε τη φήμη που λέει ότι η Mazda θα κινηθεί upmarket για να ανταγωνιστεί τις premium φίρμες, ειδικά τις γερμανικές.

Αυτός ο νέος κινητήρας λογικά θα συνδυάζεται με μια νέα πισωκίνητη πλατφόρμα, η οποία θα ενίσχυε περαιτέρω τις φήμες για αναβάθμιση των προϊόντων της εταιρείας. Όμως, μπορείτε να φανταστείτε, τα νέα αυτά Mazda δεν θα τα δούμε ποτέ στην Ελλάδα, αλλά και σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες με σκληρή φορολογία.

Στη φωτό το Mazda VISION COUPÉ από το Tokyo Motor Show 2017