node/36483

Mazda e-TPV: Ένα ηλεκτρικό CX-30 επεκτεινόμενης αυτονομίας

Με βάση το CX-30, το Mazda e-TPV συνδυάζει μια μικρή μπαταρία με έναν περιστροφικό κινητήρα που υποστηρίζει την επεκτεινόμενη αυτονομία. Το πρωτότυπο που προαναγγέλλει ένα προσεχές μοντέλο θα ντεμπουτάρει τον επόμενο μήνα στο Τόκιο Motor Show.

Διστακτική επί μακρόν στην αμιγώς ηλεκτρική τεχνολογία, η Mazda βουτάει επίσημα στα βαθιά, αποκαλύπτοντας τα αποτελέσματα της δουλειάς της μέσω του «Electric Test Prototype Vehicle», του e-TPV, ενός πρωτοτύπου με πρωτότυπη διαμόρφωση.

Ενώ η ηλεκτροκίνηση τείνει να γίνει ένας αγώνας ισχύος και αυτονομίας, η Mazda φαίνεται να πλέει κόντρα στο ρεύμα με μια φιλοσοφία που τελικά βρίσκεται αρκετά κοντά σε εκείνη του μικρού Honda e. Με συνολική ενεργειακή χωρητικότητα 35,5kWh, η μπαταρία δίνει μόνο 200 km αυτονομίας, που είναι δύο φορές μικρότερη από αυτή που προσφέρουν η Hyundai και η Kia στο e-Niro και το ηλεκτρικό Soul αντίστοιχα.

Mazda e-TPV

Όσον αφορά το θερμικό μοτέρ, η ιαπωνική φίρμα παραμένει επίσης «νηφάλια». Με την ισχύ περιορισμένη στα 140 άλογα και τη ροπή στα 265 Nm, ο ηλεκτροκινητήρας της Mazda μπορεί να συνδυαστεί με έναν περιστροφικό κινητήρα Wankel, τύπος μοτέρ που έχει συμβάλλει σημαντικά στη φήμη της μάρκας.

Θα λέγαμε ότι χρησιμοποιεί την ίδια αρχή με την παλιά BMW i3. Περιορισμένο σε χωρητικότητα περίπου στα 600 cc, το μοτέρ Wankel δεν προορίζεται για να κινεί τους τροχούς, αλλά επέχει θέση extender που λειτουργεί με σταθερές στροφές.

Mazda e-TPV

Εάν και ο κατασκευαστής δεν δίνει στοιχεία για την αυτονομία που προσφέρεται από την επέκταση αυτή, η διαμόρφωση είναι ενδιαφέρουσα επειδή επιτρέπει στο αυτοκίνητο να διατηρεί την ευελιξία χρήσης παρά τη «μικρή» μπαταρία.

Για τη Mazda, το πρωτότυπο e-TPV είναι ένα πρώτο βήμα προς την ηλεκτρική τεχνολογία που προδιαγράφει τη διαμόρφωση μιας μελλοντικής γκάμας μοντέλων. Αναμενόμενο τον επόμενο μήνα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκυο, εκτιμάται ότι η παραγωγή του θα ξεκινήσει το 2020. Και πιθανότατα θα συμπληρωθεί γρήγορα από μια γκάμα επαναφορτιζόμενων υβριδικών, της οποίας η εμπορική δραστηριοποίηση αναμένεται το 2021 ή το 2022.

Mazda e-TPV

node/40219

Mazda: Γνήσια καινούργια ανταλλακτικά για το ΜΧ-5 πρώτης γενιάς 

Η Mazda θα τα διαθέτει σε Ευρώπη, ΗΠΑ και Ιαπωνία, μέσω του επίσημου δικτύου αντιπροσώπων της. 

Παρασκευή, 23 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Mazda: Γνήσια καινούργια ανταλλακτικά για το ΜΧ-5 πρώτης γενιάς 

Είναι ίσως το πιο εμβληματικό μοντέλο της Mazda. Ο λόγος για το Mazda MX-5 πρώτης γενιάς ή ΝΑ, αυτό με τους χαρακτηριστικούς αναδιπλούμενους προβολείς και την πιο εύχρηστη ίσως αναδιπλούμενη οροφή σε αυτοκίνητο της κατηγορίας, καθώς το «άνοιξε-κλείσε» μπορούσε να γίνει δίχως ο οδηγός να κινηθεί από τη θέση του και μάλιστα χειροκίνητα.

Το MX-5 πρώτης γενιάς έχει πλέον συμπληρώσει πάνω από 30 χρόνια ζωής και βέβαια είναι συλλεκτικό, αλλά το θέμα είναι η συντήρησή του, καθώς ο χρόνος αφήνει τα σημάδια του ακόμη και στα πιο καλοδιατηρημένα από αυτά τα αυτοκίνητα. Έτσι η Mazda, αφού διαβουλεύτηκε με τα club των φίλων του MX-5 αλλά και κατά τόπους αντιπροσώπους της,  αποφάσισε να βάλει στην παραγωγή και να διαθέσει στους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων αυτών μια σειρά από γνήσια ανταλλακτικά, που θα κατασκευάζονται με όλες τις σύγχρονες προδιαγραφές.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Mazda RX-7 FD

Συνολικά η Mazda θα έχει διαθέσιμα σε Ευρώπη, ΗΠΑ και Ιαπωνία 117 ανταλλακτικά για τις δεξιοτίμονες εκδόσεις και 156 για τις δεξιοτίμονες, τα οποία θα διατίθενται μέσα από το δίκτυο των επίσημων εμπόρων της μάρκας. 

mx5-2

Σε αυτά περιλαμβάνονται μια νέα μαλακή κορυφή που διαθέτει ίδιο τζάμι με αυτό της αρχικής έκδοσης, ζάντες της Enkei που κρατούν την κλασσική σχεδίαση αλλά χρησιμοποιώντας τη σύγχρονη τεχνολογία είναι ελαφρύτερες και πιο ανθεκτικές και ένα πλήθος από εσωτερικά διακοσμητικά εξαρτήματα, μηχανικά εξαρτήματα, ακόμη και βίδες και ροδέλες που χρησιμοποιούσε το αρχικό μοντέλο.

node/40165

Renault Mégane eVision: Το ηλεκτρικό χάτσμπακ του μέλλοντος [video]

Με το πρωτότυπο Mégane eVision, η Renault μας προετοιμάζει για ένα επερχόμενο μοντέλο παραγωγής.

Παρασκευή, 16 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Renault Mégane eVision: Το ηλεκτρικό χάτσμπακ του μέλλοντος [video]

Η Renault παρουσίασε διαδυκτιακά στα πλαίσια της εκδήλωσης eWays το Mégane eVision, ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο που θα εξελιχθεί σε μοντέλο παραγωγής μέσα στο 2021. Όπως αναφέρει η γαλλική φίρμα, το Mégane eVision δείχνει το όραμά της για το ηλεκτρικό μέλλον των μικρομεσαίων χάτσμπακ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Renault Morphoz: Ένα ηλεκτρικό crossover που αλλάζει σχήμα! [video]

Το Mégane eVision βασίζεται στην ηλεκτρική πλατφόρμα CMF-EV και έχει διαστάσεις που παραπέμπουν στην κατηγορία C-Segment (4.210mm x 1.800mm x 1.505mm). Τ

ο σύστημα κίνησης αποτελείται από ηλεκτροκινητήρα με 217 PS και 300 Nm που κινεί τους εμπρός τροχούς, και μπαταρία 60 kWh (400V) με δυνατότητα φόρτισης έως 130 kW. Σύμφωνα με τη Renault, η μπαταρία του Mégane eVision είναι από τις λεπτότερες που υπάρχουν στην αγορά επιτρέποντας εξαιρετική εκμετάλευση των εσωτερικών χώρων.

Renault Megane eVision

Το Mégane eVision ενσωματώνει και τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Renault που θα δούμε σε όλα τα μελλοντικά της μοντέλα. Τα λεπτά φώτα LED Matrix εμπρός που αντικαθιστούν τη γρίλια και αγκαλιάζουν το έμβλημα της Renault μοιάζουν με αυτά του Morphoz όμως ο προφυλακτήρας έχει πιο σύνθετες γραμμές με στοιχεία βαμμένα σε χρυσή απόχρωση (ασορτί με την οροφή) δίπλα από τους αεραγωγούς.

Στο προφίλ ξεχωρίζουν οι αεροδυναμικοί τροχοί 20", τα διακριτικά προστατευτικά σε θόλους και μαρσπιέ που παραπέμπουν σε crossover, τα pillarless πλευρικά παράθυρα και οι τονισμένοι ώμμοι. Συνολικά, το ψηλό αμάξωμα και οι αναλογίες είναι κάτι ανάμεσα σε SUV και hatchback ενώ η ηλεκτρική πλατφόρμα επιτρέπει μικρούς προβόλους και το μακρύ μεταξόνιο.

Renault Megane eVision

Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα ενιαία μακρόστενα φώτα LED, το πολύ στενό παρμπρίζ που σκεπάζεται από μια αεροτομή και μοιάζει να ακουμπά με τα πλευρικά παράθυρα, και ο φουτουριστικός προφυλακτήρας με αλουμινένιο διαχύτη. Μπορεί να μην έχουμε φωτογραφίες του εσωτερικού, όμως η Renault αναφέρει πως ενσωματώνει την οθόνη Linvingscreen, εντυπωσιακά εφέ φωτισμού και τεχνολογία αιχμής.

Όπως αναφέραμε, το Mégane eVision δεν είναι απλά μια σχεδιαστική μελέτη, καθώς η Renault σκοπεύει να παρουσιάσει την έκδοση παραγωγής του μέσα στο 2021. Το πεντάθυρο χάτσμπακ θα εμπλουτίσει την ηλεκτρική γκάμα της Renault η οποία μέχρι στιγμής αριθμεί 350.000 πωλήσεις σε ολόκληρο τον κόσμο.

Στόχος του Groupe Renault είναι μέχρι το 2030, να περιορίσει τις εκπομπές CO2 στο 50% της επίδοσης που είχε το 2010 όσον αφορά την Ευρώπη. Σε αυτό το κλίμα, μέχρι το 2022, όλα τα νέα μοντέλα του Groupe Renault θα έχουν τουλάχιστον μία ηλεκτρική ή εξηλεκτρισμένη έκδοση.

 

[Πηγή: Renault]