Νέα Buick GL8 Century με Theatre Screen 31,3”!

Νέα Buick GL8 Century με Theatre Screen 31,3”!

Τι να την κάνεις την πολυτελή λίμο; Οι αληθινοί γνώστες και οι κιμπάρηδες επιλέγουν ένα πολυτελές MPV. Στην Κίνα υπάρχουν μπόλικοι τέτοιοι κι έτσι η GM λάνσαρε την Buick GL8 Century, το πιο πολυτελές MPV της «Μπουίκ» μέχρι σήμερα.

Buick GL8 Century MY2022

Η Buick εργάζεται προς μια εις βάθος αναγέννηση της φίρμας, με τον εξηλεκτρισμό σε πρώτο πλάνο φυσικά, αλλά και την πολυτέλεια. Η απόδειξη έρχεται με αυτήν την Buick GL8 Century. Την πιο πολυτελή έκδοση του MPV -μίνι βαν κατά τους Αμερικανούς- που βρίσκεται σε υπηρεσία στην γκάμα της εταιρείας από το 1999 για να μεταφέρει τους λίγο πιο πλούσιους Κινέζους μέσα στις μητροπόλεις της Σαγκάης και του Πεκίνου. Η τρίτη γενιά της Buick GL8 Century κυκλοφορεί ήδη από το 2017, αλλά ανανεώθηκε για να μείνει στον αφρό της ζήτησης.

Εν προκειμένω, η Buick GL8 Century απέκτησε το νέο πρόσωπο της φίρμας, της επισήμως λεγόμενης Buick Motor Division of General Motors, με κομψά, γωνιώδη εμπρός φώτα και, φυσικά, μια τεράστια μάσκα. Δύσκολα μπορούμε χωρίς τέτοια γρίλια τη σήμερον ημέρα.

 Buick GL8 Century MY2022

Η δίχρωμία στο αμάξωμα διαφοροποιεί την Buick GL8 Century από τις πιο κοινές εκδόσεις GL8 ES και GL8 Legacy.

Στο εσωτερικό τα πάντα επικεντρώνονται στην άνεση των επιβατών. Για παράδειγμα, απομένουν μόνο δύο πίσω καθίσματα, προκειμένου να προσφέρουν μέγιστο χώρο στους επιβάτες.

Επίσης, τα καθίσματα είναι τα πιο πολυτελή που έχουμε δει ποτέ σε αυτοκίνητο. Ακόμη και τα προσκέφαλα είναι εξοπλισμένα με ηχεία Bose και ένας έναστρος «ουρανός» δίνει έναν ρομαντικό τόνο στις μετακινήσεις.

Buick GL8 Century MY2022

Η Buick GL8 Century όμως έχει και κάτι από BMW i7! Η μεγάλη αναδιπλούμενη οθόνη ψυχαγωγίας Theatre Screen με διαγώνιο 31,3” για τους επιβάτες των πίσω καθισμάτων μπορεί να συγκριθεί μόνο με αυτήν της i7. Ανοίγει αν θέλετε λίγη περισσότερη ιδωτικότητα και υποστηρίζει «έξυπνη προβολή», με ό,τι κι αν σημαίνει αυτό. 

Η μήκους 5,23 μέτρων Buick GL8 Century θα φτάσει στην κινεζική αγορά αργότερα μέσα στη χρονιά, διατηρώντας τον κινητήρα που φορούσε και το προ της ανανέωσης μοντέλο. Όχι δεν είναι κάποιος υπερμεγέθης V8, αλλά ένας δίλιτρος 4κύλινδρος τούρμπο με 257 άλογα.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube