M340d xDrive
node/38197

Νέα BMW M340d xDrive με πετρελαιοκινητήρα 340 PS

Η καινούρια σπορ έκδοση της τριάρας είναι διαθέσιμη με αμάξωμα Sedan και Touring.

Η BMW ανακοίνωσε μια νέα σπορ έκδοση της νέας τριάρας - την πετρελαιοκίνητη M340d xDrive - η οποία θα είναι διαθέσιμη με Sedan και Touring αμάξωμα συμπληρώνοντας τη γκάμα δίπλα στην κορυφαία βενζινοκίνητη M340i xDrive. Όπως αναφέρει η BMW, αυτή είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε diesel έκδοση της 3 Series με τα διακριτικά M.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο εξακύλινδρος σε σειρά πετρελαιοκινητήρας 3,0 λίτρων με τεχνολογία TwinPower Turbo ο οποίος αποδίδει 340 PS και 700 Nm ροπής, ενώ το σύστημα mild hybrid 48V προσφέρει επιπλέον +11 PS όποτε χρειαστεί. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου Steptronic Sport 8 σχέσεων και του συστήματος τετρακίνησης xDrive. Σύμφωνα με την BMW, η μέση κατανάλωση διαμορφώνεται στα 5,3-5,8 lt/100km, και οι εκπομπές COμεταξύ 139 - 153 g/km. Η Sedan επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε 4,6" ενώ η Touring χρειάζεται 4,8".

Και τα δύο μοντέλα μοντέλα εξοπλίζονται με σπορ ανάρτηση (προαιρετικά ενεργή ανάρτηση), μεγαλύτερα φρένα (348 mm με μπλε τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και 345 mm με μονοπίστονες πίσω), σύστημα διεύθυνσης μεταβλητού λόγου, σπορ εξάτμιση και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης με την υπογραφή της M Sport.

BMW M340d

Αισθητικά, οι M340d xDrive Sedan και Touring φορούν το πιο επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο των εκδόσεων M (όπως και η βενζινοκίνητη M340i xDrive) που περιλαμβάνει διαφορετικούς προφυλακτήρες, μαρσπιέ, ζάντες 18" (προαιρετικά 19"), διακριτική αεροτομή και δύο τραπεζοειδής απολήξεις της εξάτμισης. Τα μεικτά ελαστικά έχουν διαστάσεις 225/45 R18 εμπρός και 255/40 R18 πίσω. Στο εσωτερικό βρίσκουμε σπορ καθίσματα, δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι και πρόσθετες πινελιές στην καμπίνα που υπενθυμίζουν τον δυναμικό χαρακτήρα της έκδοσης.

Αναμένουμε περισσότερες πληροφορίες για την τιμή και τη διαθεσιμότητα των M340d xDrive μέσα στο επόμενο διάστημα, καθώς τα μοντέλα θα κάνουν πρεμιέρα στην Έκθεση Γενεύης.

node/39406

O Mark Webber φτιάχνει την ιδανική Porsche Taycan Turbo S

Ο πρώην οδηγός Formula 1 φαίνεται πως έχει καλό γούστο στα αυτοκίνητα αν κρίνουμε από τις επιλογές του για την Porsche Taycan.

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

O Mark Webber φτιάχνει την ιδανική Porsche Taycan Turbo S

Ο Mark Webber, πρώην οδηγός Formula 1, πρωταθλητής FIA WEC και σημερινός πρεσβευτής της Porsche, βρήκε ένα δημιουργικό τρόπο να περάσει ένα απόγευμα στο σπίτι του στο Μονακό, επιλέγοντας το ιδανικό spec για μια Porsche Taycan Turbo S. Μπορείτε και εσείς να φτιάξετε τη δική σας Porsche Taycan στον επίσημο configurator της εταιρείας, αλλά ας δούμε πρώτα τι επέλεξε ο Mark.

Όπως δήλωσε ο ίδιος: «Το να επιλέγεις συνδυασμούς χρωμάτων, τροχών και επενδύσεων για ένα αυτοκίνητο όπως η Taycan δεν είναι δύσκολο να το πετύχεις σωστά. Είναι ένα αυτοκίνητο με πολύ καθαρή εμφάνιση, οπότε διατήρησα ένα διακριτικό look με την απόχρωση Dolomite Silver. Στην πραγματικότητα είμαι υπερβολικά παραδοσιακός και συντηρητικός σε ό,τι έχει να κάνει με την επιλογή χρωμάτων.»

Porsche Taycan

«Όσον αφορά τον προαιρετικό εξοπλισμό, το πρώτο κουτάκι που έβαλα κλικ ήταν το Carbon SportDesign Package. Η αλήθεια είναι πως δεν το έχω δει από κοντά, όμως χαρίζει στο εμπρός μέρος μια πολύ διαφορετική αίσθηση που είναι cool. Και λατρέυω την πανοραμική ηλιοροφή. Όλο αυτό το γυαλί το κάνει κορυφαίο μέσα-εξω.»

Για την επιλογή τροχών, ο Mark Webber σχολίασε: «Είναι προσωπική επιλογή φυσικά, όμως πιστεύω πως μπορεί να τα χαλάσεις όλα με τους τροχούς αν δεν προσέξεις. Οι λεπίδες σε αυτούς τους τροχούς 21" που σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για την Taycan δείχνουν πολύ κοφτερές σε μαύρο χρώμα, ειδικά με την αντίθεση που δημιουργείτια με την απόχρωση του αμαξώματος. Και επέλεξα μαύρη απόχρωση και για τις δαγκάνες φρένων. Είναι μια μικρή λεπτομέρεια όμως κάνει τη διαφορά.»

Porsche Taycan Turbo S

Στο εσωτερικό, o Webber επέλεξε Black και Slate Grey αποχρώσεις, κλιματιζόμενα καθίσματα και επενδύσεις από Alcantara - κάτι παρόμοιο συναντάμε και σε όλες τις Porsche 911 που έχει στην κατοχή του ο οδηγός αγώνων καθώς το Alcantara του θυμίζει την αγωνιστική του καριέρα.

Εκτός από το αισθητικό κομμάτι, ο Webber δήλωσε πως υπάρχει και ένα στοιχείο που δεν θα μπορούσε να μην επιλέξει για την ιδανική Porsche Taycan Turbo S και αυτό είναι το πακέτο Porsche Dynamic Chassis Control Sport - το κερασάκι στην τούρτα για την δυναμική οδηγική εμπειρία που προσφέρει το ηλεκτρικό σπορ μοντέλο.

Να θυμίσουμε πως η κορυφαία Taycan Turbo S έχει απόδοση 761 PS (560 kW) και 1050 Nm ροπής, με την κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς (ένας ηλεκτροκινητήρας σε κάθε άξονα). Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 2,8", τα 0-200 km/h έρχονται σε 9,8", ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 260 km/h.

[Πηγή: Porsche]

node/39404

Αυτή η AC Cobra κρύβει ένα μυστικό

Εξωτερικά μοιάζει με την πρώτη AC Cobra του 1962 όμως κάτω από το αμάξωμα κρύβεται ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτή η AC Cobra κρύβει ένα μυστικό

Η βρετανική φίρμα AC, γνωστή για την Cobra που έκανε την εμφάνισή της το 1962, παρουσίασε μια νέα έκδοση του κλασικού πισωκίνητου ρόουντστερ με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!

Η πρώτη Cobra μηδενικών ρύπων θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 58 μονάδων με αφορμή τα 58 χρόνια που έχουν περάσει από την πρώτη παρουσίαση του μοντέλου.

Το αμάξωμα από σύνθετα υλικά θα βασίζεται σε πλαίσιο τύπου σκάλας στο οποίο έχουν γίνει οι απαραίτητες προσαρμογές για να δεχθεί την μπαταρία 54 kWh που χαρίζει 241 km αυτονομίας. Σύμφωνα με την εταιρεία, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 230 kW (313 PS) και 500 Nm επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,7". Επιπλέον, έχουν αναβαθμιστεί τα φρένα, το τιμόνι και η ανάρτηση, για καλύτερο κράτημα δεδομένου του αυξημένου βάρους της κατασκευής που παρά τις εκτενέστατες μετατροπές έχει κρατηθεί κάτω από τα 1.250 kg.

Η ηλεκτρική AC Cobra θα είναι διαθέσιμη σε 4 εξωτερικές αποχρώσεις - μπλε, μαύρο, λευκό και πράσινο, με τιμή που θα ξεκινά από τις £138.000 (€153.205).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Shelby AC Cobra 1963-1966

Εκτός από το εξηλεκτρισμένο μοντέλο, παρουσια΄στηκε και η βενζινοκίνητη AC Cobra 140 Charter Edition. Αυτή φορά τετρακύλινδρο μοτέρ 2,3 λίτρων με 350 PS και 440 Nm που προέρχεται από την Ford Mustang. Χάρη στο χαμηλό βάρος 1.100 kg, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε περίπου 6". Η βενζινοκίνητη έκδοση είναι πιο οικονομική από την ηλεκτρική, με τιμή που ξεκινά από τις £85.000 (€94.365).

[Πηγή: AC Cars]