node/35081

Mitsubishi Pajero IV: Καλό κατευόδιο στην Ιαπωνία με Special Edition

Με την τέταρτη γενιά του εμβληματικού off-roader να μας αφήνει χρόνους από τον προσεχή Αύγουστο στην Ιαπωνία, η Mitsubishi την αποχαιρετά στην JDM με τη Special Edition.

Στην παραγωγή από το 1982, το Pajero υπηρέτησε ως έμμεσος αντικαταστάτης του Jeep J-Series. Και εάν μετρήσετε σωστά, εδώ εξακολουθούμε να έχουμε να κάνουμε με τη τέταρτη γενιά του μεγαλύτερου SUV της Mitsubishi που λανσαρίστηκε το… 2006.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το Pajero είναι ένα από τους «παλαίουρες» της κατηγορίας, και φυσικά αυτό μεταφράζεται σε διαρκή μείωση των πωλήσεων. Ως εκ τούτου, η τέταρτη γενιά θα περάσει στην Ιστορία από τον προσεχή Αύγουστο. Προς τιμή της ευδοκίμως τερματίζουσας υπηρεσίας του λοιπόν, όχι περισσότερα από 700 κομμάτια της  Special Edition θα διατεθούν αποκλειστικά στην ιαπωνική αγορά, εορτάζοντας ταυτόχρονα τα 37 χρόνια από τότε που ξεκίνησε η παραγωγή του Pajero.

Mitsubishi Pajero

Το Pajero Special Edition βασίζεται στο Pajero Exceed, που κοστίζει στην Ιαπωνία ¥4,53 εκατ. ή €36.400 με την τρέχουσα συναλλαγματική ισοτιμία. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει φωτιζόμενα πατήματα στα μαρσπιέ, δερμάτινη ταπετσαρία, ηλεκτρικά καθίσματα εμπρός, ράγες οροφής και ηλιοροφή. Υπάρχει όμως έξτρα το «Accessory Package» με κάλυμμα για τη ρεζέρβα στην πίσω πόρτα, σήμανση «Pajero» στους λασπωτήρες και πίσω πτέρυγα. Α! και στην τιμή περιλαμβάνεται και ένα ρολόι Citizen!

Mitsubishi Pajero

Τώρα όσον αφορά τα μηχανολογικά, η τετρακίνηση και το μπλοκέ διαφορικό πίσω συνδυάζονται με αυτόματο 5άρι κιβώτιο και τουρμποντίζελ μοτέρ 3,2 λίτρων. Ο κινητήρας DiD διαθέτει τέσσερις μεγάλους κυλίνδρους και αποδίδει 190 άλογα και 441 Nm.

Παρόλο που το Pajero IV θα αποχωρήσει σύντομα από την ιαπωνική αγορά, η Mitsubishi θα συνεχίσει την παραγωγή για μια σειρά από άλλες αγορές. Αυτές περιλαμβάνουν τη Μέση Ανατολή, την Αυστραλία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Παρόλο που η Mitsubishi είναι αρκετά φειδωλή στις πληροφορίες για το νέο Pajero που μέχρι πρότινος φημολογείτο ότι δεν βρισκόταν καλά καλά ούτε στα χαρτιά, αυτό αναμένεται να έχει τα μηχανικά μέρη του Nissan Patrol.

Mitsubishi Pajero

Όσο για το Pajero Sport μπορεί να μοιράζεται το μισό όνομα με το Pajero, αλλά να θυμίσουμε ότι βασίζεται  στο pick-up L200. Για το 2019 η Mitsubishi θα το περιποιηθεί με ένα καλό ρετουσάρισμα υπό το πνεύμα της σχεδιαστικής γλώσσας της εταιρείας, Dynamic Shield.

Εδώ να σημειώσουμε ότι το Pajero (Montero στην Αμερική και στην Ισπανία, όπου παχέρο σημαίνει «μαλάκας») σταμάτησε το 2006 στη Βόρειο Αμερική, οπότε είναι το Outlander που εκτελεί χρέη ναυαρχίδας της Mitsubishi σε Καναδά και ΗΠΑ.

node/39178
MG ZS EV

MG ZS: To ηλεκτρικό SUV σε έκδοση μεγάλης αυτονομίας

Μέλος και ιδιοκτησία του κινεζικού ομίλου SAIC, η MG ετοιμάζει μια έκδοση με αυτονομία 500 km για το ηλεκτρικό SUV της.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

MG ZS: To ηλεκτρικό SUV σε έκδοση μεγάλης αυτονομίας

Γιορτάζοντας την αναγέννηση της βρετανικής φίρμας, το MG ZS EV κυκλοφόρησε πριν από λίγες εβδομάδες σε κάποιες από τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. 

Το ευρωπαϊκό μοντέλο φορά μπαταρία 44 kWh που επιτρέπει στο ηλεκτρικό SUV να έχει αυτονομία έως 260 km στον κύκλο WLTP. Μια ικανοποιητική απόδοση για την καθημερινή χρήση, αλλά αναμφίβολα περιορισμένη για ταξίδια μέσης/μεγάλης απόστασης. 

Προκειμένου να μην στερηθεί το πελατολόγιο των χιλιομετροφάγων, η MG λέγεται ότι ετοιμάζει μια νέα μπαταρία για να αυξήσει την εμβέλεια του ηλεκτρικού της SUV της στα 500 km. Σε αυτό το στάδιο ούτε η χωρητικότητα της νέας συστοιχίας έχει καθοριστεί, ως εκ τούτου ούτε πάνω σε ποιο κύκλο έχει υπολογιστεί η παραπάνω αυτονομία.

Το ινδικό πρακτορείο ειδήσεων Livemint ανέφερε ότι το αυτοκίνητο θα λανσαριστεί το 2022 στην ινδική αγορά, όπου οι πωλήσεις του MG ZS έχουν ξεκινήσει καλά. Αλλά μιας και όλα τα αυτοκίνητα της MG κατασκευάζονται στις εγκαταστάσεις ενός και μόνου εργοστασίου, μπορούμε να υποθέσουμε με μια σχετική ασφάλεια ότι αυτή η έκδοση μεγάλης αυτονομία θα φτάσει στην Ευρώπη με τον ίδιο χρονικό ορίζοντα.

node/39169

Διαρροή: Η πρώτη φωτογραφία της BMW M4

Η αμφιλεγόμενη γρίλια της νέας γενιάς BMW M4 σε όλο της το μεγαλείο.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Διαρροή: Η πρώτη φωτογραφία της BMW M4

Μόλις χθες γράψαμε για τη νέα BMW M4, και σήμερα έκανε την εμφάνισή της στο διαδίκτυο η πρώτη - και ιδιαίτερα αποκαλυπτική - φωτογραφία από το εμπρός μέρος του μοντέλου χωρίς καμουφλάζ που ανέβασαν οι συνάδελφοί μας στο bimmerpost.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Πλησιάζει η ώρα της νέας BMW M4

Αν κρίνουμε από παλαιότερες διαρροές από το εργοστάσιο της BMW, η εικόνα μοιάζει να είναι γνήσια. Όπως περιμέναμε, η κορυφαία έκδοση της 4 Series Coupé ξεχωρίζει από τις πιο ταπεινές εκδόσεις από την πρώτη ματιά.

Ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας εμπρός περιλαμβάνει διαφορετική διαμόρφωση της αμφιλεγόμενης γρίλιας η οποία έχει μαύρο φόντο και πλαισιώνεται πλέον από μια κεντρική εισαγωγή αέρα που θυμίζει την E92. Έχουμε ακόμα πιο έντονο σπλίτερ, δύο λεπτές πλευρικές εισαγωγές αέρα για ψύξη των φρένων, και φουσκωμένα φτερά - κάτι που υποδηλώνεται από το σκαλοπάτι που κάνουν τα φώτα LED με τεχνολογία Laserlight. Ακόμα, το καπό απέκτησε πιο έντονες νευρώσεις και δύο εσοχές που αντιστοιχούν στα δύο στοιχεία της kidney grille.

BMW M4 2020

Στο προφίλ μπορούμε να διακρίνουμε προεκτάσεις των μαρσπιέ, αεροδυναμικά καλύμματα για τους καθρέφτες και επιπλέον εισαγωγές αέρα στα εμπρός φτερά, ενώ καινούριο είναι και το σχέδιο των τροχών σε μαύρη απόχρωση.

Για την ουρά της BMW M4 δεν έχουμε ακριβή εικόνα, όμως φτιάξαμε για εσάς το παρακάτω rendering βασισμένοι στις επίσημες φωτογραφίες της νέας 4 Series Coupé. Θεωρούμε δεδομένο πως η M4 θα έχει τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης, μεγαλύτερο διαχύτη, φουσκωμένα φτερά, φαρδύτερα ελαστικά, ανθρακονημάτινη οροφή και μια διακριτική αεροτομή από ανθρακονήματα.

BMW M4 rendering

Όσον αφορά τον κινητήρα, ολόκληρη η οικογένεια των M3 Sedan, M4 Coupé, M4 Convertible και M4 Gran Coupé θα χρησιμοποιεί μια σημαντικά αναβαθμισμένη έκδοση του 6κύλινδρου σε σειρά twin-turbo 3,0 λίτρων. Το μοτέρ θα αποδίδει από 480 PS στις απλές εκδόσεις έως και 510 PS στην κορυφαία Competition. 

Η δύναμη θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων Steptronic και του συστήματος τετρακίνησης xDrive, ενώ πίσω θα υπάρχει σπορ διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Φυσικά, το σπορ κουπέ θα διαθέτει όλα τα καλούδια του τμήματος M, όπως μεγαλύτερα φρένα, σπορ τιμόνι και ενεργή ανάρτηση.

TAGS