
Μερική αποκάλυψη για την BMW M5
Λίγη λίγη αποκαλύπτεται η νέα BMW M5. Με διάφορες διαρροές, στον πραγματικό και τον εικονικό κόσμο.


Το εμπρός μέρος της νέας BMW Μ5 αποκαλύπτεται σε μια φωτογραφία του προωθητικού υλικού της νέας έκδοσης του γνωστού video game με αυτοκίνητα Need for Speed.
Μόνο μία φωτογραφία της BMW M5 υπάρχει στο υλικό, αλλά είναι άκρως αποκαλυπτική για όλη τη σχεδίαση του εμπρός μέρους. Δείχνει τους επιθετικούς αεραγωγούς με την πολυγωνική αιχμηρή σχεδίαση, τα κομψά high tech φώτα, τα τονισμένα «νεφρά» και το logo Μ5. Άλλες δύο εικόνες από πρόγραμμα σχεδιασμού CAD είχαν διαρρέυσει νωρίτερα, από έναν υπάλληλο της εταιρείας. Σε αυτές διακρίνονται επίσης οι προφυλακτήρες, αλλά και μέρος της διαμόρφωσης πίσω από τη μάσκα, στο εμπρός μέρος.
Η κλιμάκωση των διαρροών δείχνει ότι η BMW σχεδιάζει να φέρει τη νέα Μ5 στην παραγωγή πολύ νωρίτερα, σε σχέση με το βασικό μοντέλο, από ότι έκανε σε προηγούμενες γενιές της Σειράς 5. Έγγραφα που διέρρευσαν πρόσφατα αναφέρουν ότι το αντίπαλο δέος της Mercedes E63 AMG θα αποδίδει 610 ίππους και 87 kgm ροπή, από έναν V8 4,4 λίτρων. Εκτιμάται πάντως ότι θα ξεπεράσει κι αυτό το νούμερο, αγγίζοντας τα 615 PS. Σε συνδυασμό με τη μείωση του βάρος κατά 65 kg η επιτάχυνση 0-100 km/h εκτιμάται κάτω από τα 3,5”.
Η νέα M5 θα είναι η πρώτη 4κίνητη. Για να είμαστε ακριβέστεροι, είναι θέμα διατύπωσης. Η BMW προτιμά να λέει ότι είναι πισωκίνητη, καθώς σε συνθήκες ηρεμίας η κίνηση μεταδίδεται μόνο πίσω και μόλις γλισρήσει το αυτοκίνητο θα στείλει ροπή μπροστά. Αλλά το σύστημα xDrive είναι εκεί. Δεν μπορείς δηλαδή να αγοράσεις Μ5 χωρίς εμπρός διαφορικό. Άρα...
Τέλος πάντω, πριν απογοητευτείτε θυμηθείτε, όπως έχουμε γράψει αρκετές φορές, ότι η νέα M5 θα έχει drift mode, ένα πρόγραμμα δηλαδή που θα επιτρέπει την απενεργοποίηση της 4κίνησης και την απόλαυση μιας αρχοντικής πάντας. Για καλύτερο έλεγχο, οι δίσκοι του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ενεργού διαφορικού M-Diff είναι ανθρακονημάτινοι. Για να εξουδετερώνονται εν τη γενέσει τους οι τάσεις υποστροφής, για καλύτερη απόκριση στην είσοδο και περισσότερη προθυμία να σημαδέψει το πλαίσιο την κορυφή της στροφής η νέα Μ5 θα διαθέτει και σύστημα torque vectoring. Τα αμορτισέρ θα είναι φυσικά ηλεκτρονικά ελεγχόμενα.
Σε σχέση με το κιβώτιο υπάρχει συζήτηση για το αν θα είναι 8άρι αυτόματο, τεχνολογία ήδη διαθέσιμη στα ράφια και στους σκληρούς δίσκους της μάρκας, ή 7άρι διπλού συμπλέκτη που μέχρι σήμερα δεν υπάρχει σε συνδυασμό με 4κίνηση.
Πηγή Autocar