Mercedes-AMG SL 43, 4κύλινδρη με ηλεκτρικό τούρμπο από F1

Mercedes-AMG SL 43, 4κύλινδρη με ηλεκτρικό τούρμπο από F1

Ο βασικός κινητήρας της σπορ κάμπριο Mercedes-AMG SL 43 αντλεί την τεχνολογία του από την F1, με το 4κύλινδρο μοτέρ της να διαθέτει ηλεκτρικό τούρμπο διασυνδεδεμένο με 48βολτο κύκλωμα.

Δεν υπάρχει πλέον κινητήρας V8 για τη Mercedes-AMG SL 43, μοντέλο εισόδου στην γκάμα του νέου ρόουντστερ των 2+2 θέσεων. Το αυτοκίνητο κληρονόμησε ένα δίλιτρο 4κύλινδρο μοτέρ με απόδοση 381 ίππων (280 kW) και 480 Nm. Η μονάδα κίνησης της Mercedes-AMG SL 43 ενισχύεται από ένα ηλεκτρικό τούρμπο που προέρχεται άμεσα από την τεχνολογία που χρησιμοποιεί η ομάδα Mercedes-AMG Petronas στη Formula 1. 

Αυτή η ηλεκτρική υπερτροφοδότηση προορίζεται για να προσφέρει ακαριαία απάντηση στην απαίτηση ισχύος «σε οποιοδήποτε εύρος στροφών». Τούρμπο και η απαραίτητη μίζα-εναλλάκτης που κινούνται με ιμάντα τροφοδοτούνται από 48βολτο ηλεκτρικό κύκλωμα.

Mercedes-AMG SL 43

Η μίζα-εναλλάκτης RSG λειτουργεί ως ηλεκτρική υποβοήθηση με ισχύ 10 kW, καθιστώντας τη Mercedes-AMG SL 43 σπορ αυτοκίνητο με ήπιο υβριδισμό. Όσον αφορά το τούρμπο, ο ηλεκτροκινητήρας του είναι ενσωματωμένος στον άξονα μεταξύ της φτερωτής του στροβίλου στην πλευρά των καυσαερίων και της φτερωτής του συμπιεστή, έχοντας πάχος μόνο τέσσερα εκατοστά. 

Η ηλεκτρική υπερτροφοδήτηση της Mercedes-AMG SL 43 είναι άμεσο παράγωγο της εξέλιξης που χρησιμοποιείται με επιτυχία από τη Mercedes-AMG Petronas F1 Team.

Η ηλεκτρονική διαχείριση του συστήματος μπορεί να το ενεργοποιήσει για να επιταχύνει τη φτερωτή του συμπιεστή πριν επέμβουν τα καυσαέρια. Μια διαδικασία που παρέχει υψηλότερη ροπή στις χαμηλές στροφές. Επιπλέον, αυτό το μικρό μοτέρ μπορεί να διατηρήσει την πίεση της υπετροφοδότησης και υπό επιβράδυνση, ενώ μπορεί να φτάσει σε μέγιστο ρυθμό περιστροφής τις 170.000 rpm. Και επομένως να παρέχει πολύ υψηλή ροή αέρα.

Mercedes-AMG SL 43

Το σύστημα κίνησης της Mercedes-AMG SL 43 συνδυάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων AMG 9G MCT SpeedShift με συμπλέκτη υγρής εκκίνησης. Το αποτέλεσμα του συνδυασμού της Mercedes-AMG SL 43 μεταφράζεται σε επίδοση 4,9" για το σπριντ των 0-100 km/h στη λειτουργία Race Start. Τα πιο ακραία προγράμματα οδήγησης, Sport και Sport+, διαθέτουν λειτουργία διπλού συμπλέκτη. 

Όσον αφορά την τελική ταχύτητα, η Mercedes-AMG SL 43 με τη δομή από κράμα αλουμινίου μπορεί να φτάσει τα 275 km/h -ηλεκτρονικά περιορισμένη. Τέλος, η κατανάλωση κατά WLTP κυμαίνεται από 8,9 έως 9,4 lt/100 km στο μικτό κύκλο ανάλογα με τα packs του εξοπλισμού, και από 201 έως 214 g CO2/km.

Mercedes-AMG SL 43
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube