node/32337

Με νέα γκάμα κινητήρων το Cherokee του 2019 στην Ευρώπη

Η Jeep κάνει δυναμική είσοδο στην ευρωπαϊκή αγορά με το ανανεωμένο κορυφαίο της SUV.

Μπορεί σχεδιαστικά το ανανεωμένο Cherokee να κρατά τα στοιχεία του DNA της μάρκας – και καλά κάνει- όμως οι αλλαγές και οι αισθητικές παρεμβάσεις δεν είναι λίγες.
Ξεχωρίζουμε τη νέα μάσκα, τα ανανεωμένα φωτιστικά που εμπρός είναι τεχνολογίας LED, το επανασχεδιασμένο καπό αλλά και τις εκτενείς παρεμβάσεις στο εσωτερικό, τόσο σε ό,τι έχει να κάνει με τη σχεδίαση όσο και με τα υλικά .

Ωστόσο το νέο Cherokee παραμένει σχεδιαστικά ένα «κλασικό» Jeep, πιστό στις γραμμές του και κυρίως στα «θέλω» των εν δυνάμει αγοραστών του.
Oι τελευταίοι, πέραν της αισθητικής ανανέωσης θα βρουν και άλλους πολύ πιο ουσιαστικούς λόγους να το αποκτήσουν.
Και αυτοί είναι οι νέοι κινητήρες με τους οποίους πλέον θα εφοδιάζεται το αυτοκίνητο στην ευρωπαϊκή αγορά.

Σημαντικότερος όλων θεωρείται ο νέος 4κύλινδρος  16βάλβιδος 2,2 Multijet II πετρελαιοκινητήρας, ο οποίος αντικαθιστά τον δίλιτρο και προσφέρεται σε δύο εκδόσεις με 150 και 195 ίππους. Στην πιο «αδύναμη» έκδοσή του συνδυάζεται με  χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και στην πιο «δυνατή« με το γνωστό αυτόματο «9άρι» κιβώτιο της FCA.

Η Jeep υπόσχεται ότι μέσα στη χρονιά θα υπάρξει και έκδοση με τον δίλιτρο τούρμπο κινητήρα βενζίνης άμεσου ψεκασμού του Wrangler, ο οποίος αποδίδει ισχύ 270 ίππων.

Σύμφωνα με την Jeep το νέο Cherokee θα διατίθεται για όποιους το θέλουν και ως προσθιοκίνητο, ενώ σε ό,τι έχει να κάνει το σύστημα τετρακίνησης, αυτό θα υπάρχει διαθέσιμο σε τρία πακέτα, ανάλογα με τις επιθυμίες του πελάτη και τις δυνατότητες που θέλει να έχει στις εκτός δρόμου περιπλανήσεις του.

ch


Το πρώτο πακέτο ακούει στο όνομα Jeep Active Drive I, είναι πλήρως αυτοματοποιημένο και ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν στο δρόμο, κατανέμει τη δύναμη στον εμπρός ή τον πίσω άξονα.

Το  δεύτερο πακέτο είναι το Jeep Active Drive II  που προσφέρει επιπλέον και δυνατότητα υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων και  Hill Descent Control.

cher

Στην πιο «προχωρημένη» εκδοχή του, το τρίτο πακέτο τετρακίνησης, το Jeep Active Drive Lock έχει και  μπλοκέ πίσω διαφορικό και το σύστημα Selec-Speed, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει την ταχύτητα κίνησης που επιθυμεί στις ακραίες εκτός δρόμου μετακινήσεις.

Όλες οι τετρακίνητες έχουν στάνταρ το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης Selec-Terrain, με τα γνωστά προγράμματα λειτουργίας Auto, Snow, Sport και Sand/Mud, ενώ μια μεγάλη σειρά από ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, κάνουν τη ζωή του οδηγού ακόμη πιο εύκολη και βέβαια ασφαλή.

 

node/39169

Διαρροή: Η πρώτη φωτογραφία της BMW M4

Η αμφιλεγόμενη γρίλια της νέας γενιάς BMW M4 σε όλο της το μεγαλείο.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Διαρροή: Η πρώτη φωτογραφία της BMW M4

Μόλις χθες γράψαμε για τη νέα BMW M4, και σήμερα έκανε την εμφάνισή της στο διαδίκτυο η πρώτη - και ιδιαίτερα αποκαλυπτική - φωτογραφία από το εμπρός μέρος του μοντέλου χωρίς καμουφλάζ που ανέβασαν οι συνάδελφοί μας στο bimmerpost.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Πλησιάζει η ώρα της νέας BMW M4

Αν κρίνουμε από παλαιότερες διαρροές από το εργοστάσιο της BMW, η εικόνα μοιάζει να είναι γνήσια. Όπως περιμέναμε, η κορυφαία έκδοση της 4 Series Coupé ξεχωρίζει από τις πιο ταπεινές εκδόσεις από την πρώτη ματιά.

Ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας εμπρός περιλαμβάνει διαφορετική διαμόρφωση της αμφιλεγόμενης γρίλιας η οποία έχει μαύρο φόντο και πλαισιώνεται πλέον από μια κεντρική εισαγωγή αέρα που θυμίζει την E92. Έχουμε ακόμα πιο έντονο σπλίτερ, δύο λεπτές πλευρικές εισαγωγές αέρα για ψύξη των φρένων, και φουσκωμένα φτερά - κάτι που υποδηλώνεται από το σκαλοπάτι που κάνουν τα φώτα LED με τεχνολογία Laserlight. Ακόμα, το καπό απέκτησε πιο έντονες νευρώσεις και δύο εσοχές που αντιστοιχούν στα δύο στοιχεία της kidney grille.

BMW M4 2020

Στο προφίλ μπορούμε να διακρίνουμε προεκτάσεις των μαρσπιέ, αεροδυναμικά καλύμματα για τους καθρέφτες και επιπλέον εισαγωγές αέρα στα εμπρός φτερά, ενώ καινούριο είναι και το σχέδιο των τροχών σε μαύρη απόχρωση.

Για την ουρά της BMW M4 δεν έχουμε ακριβή εικόνα, όμως φτιάξαμε για εσάς το παρακάτω rendering βασισμένοι στις επίσημες φωτογραφίες της νέας 4 Series Coupé. Θεωρούμε δεδομένο πως η M4 θα έχει τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης, μεγαλύτερο διαχύτη, φουσκωμένα φτερά, φαρδύτερα ελαστικά, ανθρακονημάτινη οροφή και μια διακριτική αεροτομή από ανθρακονήματα.

BMW M4 rendering

Όσον αφορά τον κινητήρα, ολόκληρη η οικογένεια των M3 Sedan, M4 Coupé, M4 Convertible και M4 Gran Coupé θα χρησιμοποιεί μια σημαντικά αναβαθμισμένη έκδοση του 6κύλινδρου σε σειρά twin-turbo 3,0 λίτρων. Το μοτέρ θα αποδίδει από 480 PS στις απλές εκδόσεις έως και 510 PS στην κορυφαία Competition. 

Η δύναμη θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων Steptronic και του συστήματος τετρακίνησης xDrive, ενώ πίσω θα υπάρχει σπορ διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Φυσικά, το σπορ κουπέ θα διαθέτει όλα τα καλούδια του τμήματος M, όπως μεγαλύτερα φρένα, σπορ τιμόνι και ενεργή ανάρτηση.

TAGS
node/39167

Διαθέσιμο στην Ελλάδα το αναβαθμισμένο Jeep Compass MY2020

Το Jeep Compass διατίθεται πλέον με το νέο 1.3 Firefly που συνδυάζεται και με αυτόματο κιβώτιο διπλόυ συμπλέκτη.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Διαθέσιμο στην Ελλάδα το αναβαθμισμένο Jeep Compass MY2020

H Jeep παρουσίασε σήμερα την ανανεωμένη γκάμα του Compass για την ευρωπαϊκή αγορά, ανακοινώνοντας παράλληλα το πρόγραμμα Jeep Freedom Days για όλη τη γκάμα μοντέλων της μάρκας

Ξεκινώντας από το Compass, η έκδοση MY2020 είναι διαθέσιμη με το νέο υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων που αποδίδει 130 PS σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ή 150 PS με το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DDCT το οποίο έχει και λειτουργία Sport. Και στις δύο περιπτώσεις η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς, όμως η αυξημένη απόσταση από το έδαφος επιτρέπει την κίνηση του μοντέλου σε εντός και εκτός δρόμου διαδρομές.

Το Compass MY2020 έχει επίσης νέα ρύθμιση στο τιμόνι για μεγαλύτερη ευελιξία στην πόλη, ενώ εξοπλίζεται με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας UConnect με οθόνη αφής 8,4" και όλες τις σύγχρονες επιλογές συνδεσιμότητας. Επιπλέον, μέσω εφαρμογής στο smartphone, ο ιδιοκτήτης ενός Compass μπορεί να ελέγξει τη στάθμη καυσίμου, να θυμηθεί που πάρκαρε το αυτοκίνητό του, να ξεκλειδώσει τις πόρτες και να ανοίξει τα φώτα.

Εξωτερικά, το Compass MY2020 δεν διαφέρει από τον προκάτοχό του, όμως είναι διαθέσιμο με νέα σχέδια τροχών και σε πέντε νέες αποχρώσεις: Triple Layer Ivory, Colorado Red, Italia Blue, Shade Blue και Techno Metallic Green. Το Compass MY2020 είναι ήδη διαθέσιμο στην Ελλάδα με τιμή που ξεκινά από τις €22.900 για την έκδοση 1.3T Sport και από τις €27.900 για την έκδοση 1.3Τ 150hp DDCT Longitude.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Jeep Renegade T4 150 PS DDCT

Η γκάμα του Compass θα εμπλουτιστεί ακόμα περισσότερο τον ερχόμενο Σεπτέμβριο με την εμπορική πρεμιέρα της εξηλεκτρισμένης έκδοσης Plug-in Hybrid, μαζί με την αντίστοιχη έκδοση του Renegade. To υβριδικό σύστημα 4xe των δύο μοντέλων θα προσφέρει τετρακίνησης, απόδοση 190-240 PS, εκπομπές CO2 κάτω από 50 g/km και δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης με αυτονομία 50 km. Παράλληλα, με λιανική τιμή προ φόρων <€40.000, θα έχουν μηδενικό φόρο για χρήστες εταιρικού αυτοκινήτου.

Το πρόγραμμα Jeep Freedom Days καλύπτει όλη τη γκάμα μοντέλων της μάρκας (Renegade, Compass, Cherokee, Wrangler), με ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα, όφελος έως €10.000, 4ετή εργοστασιακή εγγύηση (ή για 160.000 km), 4ετή οδική βοήθεια και δυνατότητα αποπληρωμής με 1η δόση το 2021.

[Πηγή: Jeep]