Με νέα γκάμα κινητήρων το Cherokee του 2019 στην Ευρώπη

Με νέα γκάμα κινητήρων το Cherokee του 2019 στην Ευρώπη

Η Jeep κάνει δυναμική είσοδο στην ευρωπαϊκή αγορά με το ανανεωμένο κορυφαίο της SUV.

Μπορεί σχεδιαστικά το ανανεωμένο Cherokee να κρατά τα στοιχεία του DNA της μάρκας – και καλά κάνει- όμως οι αλλαγές και οι αισθητικές παρεμβάσεις δεν είναι λίγες.
Ξεχωρίζουμε τη νέα μάσκα, τα ανανεωμένα φωτιστικά που εμπρός είναι τεχνολογίας LED, το επανασχεδιασμένο καπό αλλά και τις εκτενείς παρεμβάσεις στο εσωτερικό, τόσο σε ό,τι έχει να κάνει με τη σχεδίαση όσο και με τα υλικά .

Ωστόσο το νέο Cherokee παραμένει σχεδιαστικά ένα «κλασικό» Jeep, πιστό στις γραμμές του και κυρίως στα «θέλω» των εν δυνάμει αγοραστών του.
Oι τελευταίοι, πέραν της αισθητικής ανανέωσης θα βρουν και άλλους πολύ πιο ουσιαστικούς λόγους να το αποκτήσουν.
Και αυτοί είναι οι νέοι κινητήρες με τους οποίους πλέον θα εφοδιάζεται το αυτοκίνητο στην ευρωπαϊκή αγορά.

Σημαντικότερος όλων θεωρείται ο νέος 4κύλινδρος  16βάλβιδος 2,2 Multijet II πετρελαιοκινητήρας, ο οποίος αντικαθιστά τον δίλιτρο και προσφέρεται σε δύο εκδόσεις με 150 και 195 ίππους. Στην πιο «αδύναμη» έκδοσή του συνδυάζεται με  χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και στην πιο «δυνατή« με το γνωστό αυτόματο «9άρι» κιβώτιο της FCA.

Η Jeep υπόσχεται ότι μέσα στη χρονιά θα υπάρξει και έκδοση με τον δίλιτρο τούρμπο κινητήρα βενζίνης άμεσου ψεκασμού του Wrangler, ο οποίος αποδίδει ισχύ 270 ίππων.

Σύμφωνα με την Jeep το νέο Cherokee θα διατίθεται για όποιους το θέλουν και ως προσθιοκίνητο, ενώ σε ό,τι έχει να κάνει το σύστημα τετρακίνησης, αυτό θα υπάρχει διαθέσιμο σε τρία πακέτα, ανάλογα με τις επιθυμίες του πελάτη και τις δυνατότητες που θέλει να έχει στις εκτός δρόμου περιπλανήσεις του.

ch


Το πρώτο πακέτο ακούει στο όνομα Jeep Active Drive I, είναι πλήρως αυτοματοποιημένο και ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν στο δρόμο, κατανέμει τη δύναμη στον εμπρός ή τον πίσω άξονα.

Το  δεύτερο πακέτο είναι το Jeep Active Drive II  που προσφέρει επιπλέον και δυνατότητα υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων και  Hill Descent Control.

cher

Στην πιο «προχωρημένη» εκδοχή του, το τρίτο πακέτο τετρακίνησης, το Jeep Active Drive Lock έχει και  μπλοκέ πίσω διαφορικό και το σύστημα Selec-Speed, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει την ταχύτητα κίνησης που επιθυμεί στις ακραίες εκτός δρόμου μετακινήσεις.

Όλες οι τετρακίνητες έχουν στάνταρ το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης Selec-Terrain, με τα γνωστά προγράμματα λειτουργίας Auto, Snow, Sport και Sand/Mud, ενώ μια μεγάλη σειρά από ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, κάνουν τη ζωή του οδηγού ακόμη πιο εύκολη και βέβαια ασφαλή.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube