Mazda: Νέο «πρόσωπο» για το Mazda2

Mazda: Νέο «πρόσωπο» για το Mazda2

Το μικρό της Mazda ελπίζει να προσελκύσει την προσοχή με αυτό το facelift. Στην ημερήσια διάταξη: Νέα μάσκα, εξελιγμένη λίστα εξοπλισμού και κινητήρες με ελαφρά υβριδική τεχνολογία

Η τρίτη γενιά των Mazda2 ουσιαστικά δεν υφίσταται στην Ελλάδα, λόγω της μέχρι πρότινος απουσία αντιπροσωπείας. Αλλά και στους ευρωπαϊκούς δρόμους η παρουσία της είναι διακριτική. Μόλις πάνω από 30.000 αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν στη Γηραιά Ήπειρο πέρυσι, δηλαδή, δέκα φορές λιγότερα από το best-seller της κατηγορίας των σουπερμίνι, Renault Clio. Εδώ βέβαια χρειάζεται να σημειώσουμε ότι εμπορικά, το μικρό SUV της Mazda, το CX-3, κτύπησε αλύπητα το ιαπωνικό σουπερμίνι όσον αφορά την προτίμηση των καταναλωτών!

Ωστόσο, η Mazda κάθε άλλο παρά σκοπό έχει να εγκαταλείψει την ευρωπαϊκή, αλλά και την παγκόσμια αγορά σε αυτή την κατηγορία. Και για να ανανεώσει το ενδιαφέρον του κοινού για το 2άρι της, προχώρησε στη ανανέωσή του. Το Mazda2 λοιπόν υιοθετεί ένα νέο πρόσωπο, εμπνευσμένο από τις τελευταίες παραγωγές της φίρμας. Η μάσκα γίνεται πιο επιβλητική. Το χρώμιο «V» του έχει τώρα επεκταθεί και κάτω από τα φανάρια τα οποία είναι και πιο «τραβηγμένα». Η εισαγωγή αέρα απέκτησε νέα, μεγαλύτερη έκταση, μέσω των οριζόντιων διακοσμήσεων, ενώ υπάρχει και νέο σχέδιο στις ζάντες, στις 16”.

Στην καμπίνα, η Mazda επανεξέτασε κάποιες από τις επενδύσεις. Η μάρκα έχει επιδιώξει κυρίως να βελτιώσει την άνεση. Έτσι, τα εμπρός καθίσματα ανασχεδιάστηκαν για να μειώσουν την κόπωση, ενώ υπάρχει και η υπόσχεση για καλύτερη ηχομόνωση και καλύτερο φιλτράρισμα των ανισομερειών του δρόμου.

Όσον αφορά τον εξοπλισμό, η συνδεσιμότητα του συστήματος πολυμέσων θα υποστηρίζει πλέον τόσο το Apple Cay Play όσο και το Android Auto. Επιπλέον, το Mazda2 θα μπορεί να εξοπλίζεται με θερμαινόμενο τιμόνι, σύστημα αναγνώρισης των πινακίδων του ΚΟΚ και οδηγικό βοήθημα με θέαση 360°.

Το ανανεωμένο Mazda2 αναμένεται να λανσαριστεί εμπορικά στις αρχές του 2020. Θα είναι διαθέσιμο με τα ήδη γνωστά μας βενζινοκίνητα μοτέρ 1.5 Skyactiv-G, με 75 και 90 ίππους, αλλά ακόμα δεν είναι σαφές αν θα παραμείνει και αυτό των 115 PS στο ανανεωμένο αυτοκίνητο. Ο νεωτερισμός αφορά την ελαφρά υβριδική τεχνολογία που θα ενσωματώσει ο 1.5 Skyactiv-G. Εδώ να σημειώσουμε ότι θα παραμείνει η οψιόν του 6τάχυτου αυτόματου σασμάν –στο μοτέρ των 90 και σε αυτό των 115 PS -αν συνεχίσει την καριέρα του.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube