node/36695

Maserati: Αυτό είναι το ηλεκτρικό μας πρόγραμμα

Η μοντενέζικη φίρμα ανοίγει και επισήμως τον διασκελισμό της στον εξηλεκτρισμό, στην αυτόνομη οδήγηση και στην υψηλή εξατομίκευση των μοντέλων της.

Ως τμήμα των πέντε δισ. δολαρίων που έχει προγραμματίσει να επενδύσει η Fiat Chrysler Automobiles για τις δραστηριότητές της στην Ιταλία, η Maserati ανακοίνωσε τα σχέδιά της για τον εμπλουτισμό επέκταση της γκάμας της με νέα μοντέλα και αναβαθμίσεις των υφιστάμενων. Όλα τους δε, θα εξηλεκτριστούν με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο και όλα τους επίσης θα κατασκευάζονται στην Ιταλία.

Ορισμένα λοιπόν μοντέλα θα είναι υβριδικά, ξεκινώντας με πρώτη την Ghibli, η οποία θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο της φίρμας με διπλό σύστημα ισχύος. Από την άλλη, η Maserati υπόσχεται ότι τα αμιγώς BEV μοντέλα της που θα ακολουθήσουν θα χρησιμοποιήσουν μπαταρίες της επόμενης γενιάς. Ως εκ τούτου θα έχουν χαρακτηριστικά επεκτεινόμενης αυτονομία και «υπέρ-ταχείας» φόρτισης.

Προχωρώντας παρακάτω, όλες οι νέες Maserati (στο πληθυντικό αναφέρεται στο δελτίο Τύπου η εταιρεία), στις οποίες περιλαμβάνονται οι επικαιροποιημένες εκδόσεις της υφιστάμενης γκάμας, θα προσφέρουν επίσης κάποιο επίπεδο αυτόνομης οδήγησης, ξεκινώντας από το ενισχυμένο Highway Assist Επιπέδου 2 για να καταλήξουν στο Επίπεδο 3. Τεχνολογία στην οποία η Maserati δείχνει την προσήκουσα προσήλωση, καθώς καλείται να ανταγωνιστεί τόσο τις premium όσο και τις σπορ premium εταιρείες που ανεβάζουν τον πήχη διαρκώς σε αυτόν τον τομέα.

Η νέα Ghibli θα συναρμολογείται στο Torino, ενώ η ολοκαίνουργιο σπόρτσκαρ της Maserati που θα ακολουθήσει, πιθανώς με βάση το πρωτότυπο Alfieri, θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Modena. Εγκατάσταση που θα αποκτήσει νέο τμήμα βαφής, στην προσπάθεια για μικρότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα έναντι του υφιστάμενου συγκροτήματος. 

Το νέο τμήμα προφανώς αποτελεί καμάρι της εταιρείας, αλλιώς δεν εξηγείται ότι θα υπάρχουν κάμερες που θα επιτρέπουν στους πελάτες της Maserati να παρακολουθούν τα αυτοκίνητά τους που βάφονται μέσω live streaming. Το εργοστάσιο της Modena, καθώς και τα εργοστάσια της FCA στο Cassino και τα εργοστάσια του Mirafiori και του Grugliasco στο Torino, θα επωφεληθούν από τις επενδύσεις της εταιρείας στην Ιταλία για να προχωρήσουν στις απαραίτητες μετασκευές που θα υποστηρίξουν την κατασκευή εξηλεκτρισμένων μοντέλων.

Ύστερα από το σπόρτσκαρ, που πιθανολογείται ότι θα βασίζεται στην Alfieri, θα λανσαριστεί ένα νέο χρηστικό μοντέλο, που προγραμματίζεται να κατασκευαστεί στο εργοστάσιο του Cassino. Η εγκατάσταση, στην οποία βρίσκεται σε εξέλιξη επένδυση €800 εκατ. για την προσθήκη μιας νέας γραμμής συναρμολόγησης, θα είναι έτοιμη να παράγει το νέο μοντέλο από το 2021. Το νέο crossover δεν είναι σαφές εάν θα τοποθετηθεί στην γκάμα πάνω ή κάτω από τη Levante, της οποίας η παραγωγή θα συνεχιστεί, όπως και αυτή της Quattroporte.

Τα εργοστάσια του Torino υποστηρίζονται από ένα παρόμοιο επενδυτικό πρόγραμμα, προκειμένου να προετοιμαστούν για την παραγωγή της επόμενης γενιάς των GranTurismo και GranCabrio, οι οποίες θα είναι αμιγώς ηλεκτρικές -BEV. 

Τέλος, το εργοστάσιο της Modena θα αποκτήσει αποκλειστικό τμήμα εξατομίκευσης, προκειμένου να υποστηρίξει το νέο αντίστοιχο πρόγραμμα που εξελίσσει αυτή τη στιγμή η Maserati.

node/39733

Σχεδόν έτοιμο το νέο Subaru BRZ

Η νέα γενιά του ιαπωνικού κουπέ βρίσκεται πλέον στην τελική φάση δοκιμών πριν την παρουσίαση μέσα στο 2021.

Παρασκευή, 14 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Σχεδόν έτοιμο το νέο Subaru BRZ

Οι συνεργάτες μας από το βρετανικό Autocar, εξασφάλισαν κατασκοπευτικές εικόνες από τη δεύτερη γενιά του ιαπωνικού κουπέ που όλοι οι petrolheads λάτρεψαν τόσο ως Subaru BRZ όσο και ως Toyota GT86. Το αυτοκίνητο φαίνεται πως βρίσκεται σε σχεδόν τελική φάση εξέλιξης, κάτι πολύ λογικό εάν αναλογιστεί κανείς πως θα παρουσιαστεί μέσα στο 2021.

Από τις φωτογραφίες φαίνεται πως η βασική γραμμή του αμαξώματος δεν έχει μεγάλες αλλαγές, με την καμπύλη οροφή να παραμένει το σήμα κατατεθέν. Ωστόσο το εμπρός μέρος κάτω από το καμουφλάζ φαίνεται να έχει σημαντικές αλλαγές σε μάσκα, γρίλια, προφυλακτήρα και φώτα, ενώ αντίστοιχης φιλοσοφίας φαίνονται οι αλλαγές και πίσω.

Subaru BRZ 2021

Αυτό που δεν μπορεί να φανεί από τις φωτογραφίες, είναι εάν και κατά πόσο έχει αλλάξει το μέγεθος του αμαξώματος, κάτι που δεν είναι καθόλου απίθανο εάν επαληθευτούν οι πληροφορίες που κάνουν λόγο για τη χρήση πλατφόρμας της Toyota. Η οποία βέβαια θα έχει εκτενείς αλλαγές ώστε να γίνει συμβατή με την διαμήκη τοποθέτηση του κινητήρα και την κίνηση στους πίσω τροχούς. Εννοείται πως ριζική αναβάθμιση θα επέλθει και στη σχεδίαση του εσωτερικού, ώστε να γίνει όσο σύγχρονο απαιτούν οι σημερινοί αγοραστές.

Subaru BRZ 2021

Πέραν από τις αλλαγές στη σχεδίαση, αυτού που ήδη ξέρουμε για την νέα γενιά των σπορ μοντέλων είναι πως θα έχουν ισχυρότερο τούρμπο κινητήρα με περίπου 250 PS, ο οποίος επίσης θα προέρχεται από τη Subaru και θα έχει επίπεδο (boxer) αρχιτεκτονική. Αυτό εξάλλου ήταν και παραμένει δεδομένο για τα συγκεκριμένα μοντέλα, προκειμένου το κέντρο βάρους να βρίσκεται όσο πιο χαμηλά γίνεται. Να θυμίσουμε πως η τεχνογνωσία της σε αυτόν τον τομέα ήταν και ένας από τους βασικότερους λόγους που η Toyota επέλεξε τη Subaru γι’ αυτήν τη συνεργασία (ο άλλος υποψήφιος ήταν η Mazda).

Πηγή: Autocar.co.uk

node/39722

Η ανανεωμένη Porsche Panamera έκανε ρεκόρ στο Nürburgring

Η Porsche θα παρουσιάσει σύντομα την ανανεωμένη έκδοση της δεύτερης γενιάς Panamera - την ταχύτερη λιμουζίνα στην Πράσινη Κόλαση.

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Η ανανεωμένη Porsche Panamera έκανε ρεκόρ στο Nürburgring

Η Porsche ανακοίνωσε πως η επερχόμενη ανανεωμένη έκδοση της Panamera έσπασε το ρεκόρ της ταχύτερης λιμουζίνας (executive car) στην πίστα του Nürburgring με χρόνο 7:29.81.

Πίσω από το τιμόνι της ελαφρώς καμουφλαρισμένης Panamera αγνώστων λοιπών στοιχείων (αν και από τις εξατμίσεις εικάζουμε πως είναι η έκδοση Turbo) βρέθηκε ο οδηγός εξέλιξης Lars Kern που κάλυψε τα 20.832 m της πίστας στο ιδιαίτερα σεβαστό χρόνο των 7:29.81 - ιδιαίτερα αν λάβουμε υπόψην το βάρος και την κατηγορία του μοντέλου. Το ρεκόρ έγινε στις 24 Ιουλίου με εξωτερική θερμοκρασία 22ο Κελσίου και θερμοκρασία ασφάλτου 34ο Κελσίου. Το αυτοκίνητο είχε αγωνιστικό κάθισμα και ρολ κέιτζ για λόγους ασφαλείας όμως κατά τα άλλα βρισκόταν σε εργοστασιακή μορφή, με τα προαιρετικά ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 που εξελίχθηκαν αποκλειστικά για τη νέα Panamera.

«Οι βελτιώσεις στο στήσιμο και τον κινητήρα της νέας Panamera ήταν διαρκώς αντιληπτές κατά τη διάρκεια αυτού του γύρου σε μια πίστα που θεωρείται μια από τις πιο δύσκολες στον κόσμο. Συγκεκριμένα στα τμήματα Hatzenbach ή Bergwerk και Kesselchen, η νέα ρύθμιση του ηλεκτρομηχανικού συστήματος ελέγχου των κλίσεων ήταν αξιόπιστα αποδοτικό, χαρίζοντας στην Panamera απίστευτη σταθερότητα παρά τις ανωμαλίες στην επιφάνεια της πίστας. Στην Schwedenkreuz, το αυτοκίνητο επωφελήθηκε από το βελτιωμένο κράτημα και την αυξημένη πρόσφυση των νέων ελαστικών Michelin sports. Κατάφερα να πιάσω ταχύτητες στις στροφές που δεν θα πίστευα ότι είναι δυνατές με την Panamera.», δήλωσε ο Kern.

H σημερινή, δεύτερη γενιά (971) της Porsche Panamera παρουσιάστηκε το 2016. Τότε, ο ίδιος οδηγός με την Panamera Turbo είχε σημειώσει χρόνο 7:38:46 στην πίστα μήκους 20,6 km (χρονομετρήθηκε σε απόσταση 200 m μακρύτερη από το σημερινό μήκος). Η ανανεωμένη Panamera κάλυψε την αντίστοιχη διαδρομή σε 7:25:04, κάτι που την καθιστά περίπου 13" ταχύτερη από τον προκάτοχό της.

[Πηγή: Porsche]