Maserati: Αυτό είναι το ηλεκτρικό μας πρόγραμμα

Maserati: Αυτό είναι το ηλεκτρικό μας πρόγραμμα

Η μοντενέζικη φίρμα ανοίγει και επισήμως τον διασκελισμό της στον εξηλεκτρισμό, στην αυτόνομη οδήγηση και στην υψηλή εξατομίκευση των μοντέλων της.

Ως τμήμα των πέντε δισ. δολαρίων που έχει προγραμματίσει να επενδύσει η Fiat Chrysler Automobiles για τις δραστηριότητές της στην Ιταλία, η Maserati ανακοίνωσε τα σχέδιά της για τον εμπλουτισμό επέκταση της γκάμας της με νέα μοντέλα και αναβαθμίσεις των υφιστάμενων. Όλα τους δε, θα εξηλεκτριστούν με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο και όλα τους επίσης θα κατασκευάζονται στην Ιταλία.

Ορισμένα λοιπόν μοντέλα θα είναι υβριδικά, ξεκινώντας με πρώτη την Ghibli, η οποία θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο της φίρμας με διπλό σύστημα ισχύος. Από την άλλη, η Maserati υπόσχεται ότι τα αμιγώς BEV μοντέλα της που θα ακολουθήσουν θα χρησιμοποιήσουν μπαταρίες της επόμενης γενιάς. Ως εκ τούτου θα έχουν χαρακτηριστικά επεκτεινόμενης αυτονομία και «υπέρ-ταχείας» φόρτισης.

Προχωρώντας παρακάτω, όλες οι νέες Maserati (στο πληθυντικό αναφέρεται στο δελτίο Τύπου η εταιρεία), στις οποίες περιλαμβάνονται οι επικαιροποιημένες εκδόσεις της υφιστάμενης γκάμας, θα προσφέρουν επίσης κάποιο επίπεδο αυτόνομης οδήγησης, ξεκινώντας από το ενισχυμένο Highway Assist Επιπέδου 2 για να καταλήξουν στο Επίπεδο 3. Τεχνολογία στην οποία η Maserati δείχνει την προσήκουσα προσήλωση, καθώς καλείται να ανταγωνιστεί τόσο τις premium όσο και τις σπορ premium εταιρείες που ανεβάζουν τον πήχη διαρκώς σε αυτόν τον τομέα.

Η νέα Ghibli θα συναρμολογείται στο Torino, ενώ η ολοκαίνουργιο σπόρτσκαρ της Maserati που θα ακολουθήσει, πιθανώς με βάση το πρωτότυπο Alfieri, θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Modena. Εγκατάσταση που θα αποκτήσει νέο τμήμα βαφής, στην προσπάθεια για μικρότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα έναντι του υφιστάμενου συγκροτήματος. 

Το νέο τμήμα προφανώς αποτελεί καμάρι της εταιρείας, αλλιώς δεν εξηγείται ότι θα υπάρχουν κάμερες που θα επιτρέπουν στους πελάτες της Maserati να παρακολουθούν τα αυτοκίνητά τους που βάφονται μέσω live streaming. Το εργοστάσιο της Modena, καθώς και τα εργοστάσια της FCA στο Cassino και τα εργοστάσια του Mirafiori και του Grugliasco στο Torino, θα επωφεληθούν από τις επενδύσεις της εταιρείας στην Ιταλία για να προχωρήσουν στις απαραίτητες μετασκευές που θα υποστηρίξουν την κατασκευή εξηλεκτρισμένων μοντέλων.

Ύστερα από το σπόρτσκαρ, που πιθανολογείται ότι θα βασίζεται στην Alfieri, θα λανσαριστεί ένα νέο χρηστικό μοντέλο, που προγραμματίζεται να κατασκευαστεί στο εργοστάσιο του Cassino. Η εγκατάσταση, στην οποία βρίσκεται σε εξέλιξη επένδυση €800 εκατ. για την προσθήκη μιας νέας γραμμής συναρμολόγησης, θα είναι έτοιμη να παράγει το νέο μοντέλο από το 2021. Το νέο crossover δεν είναι σαφές εάν θα τοποθετηθεί στην γκάμα πάνω ή κάτω από τη Levante, της οποίας η παραγωγή θα συνεχιστεί, όπως και αυτή της Quattroporte.

Τα εργοστάσια του Torino υποστηρίζονται από ένα παρόμοιο επενδυτικό πρόγραμμα, προκειμένου να προετοιμαστούν για την παραγωγή της επόμενης γενιάς των GranTurismo και GranCabrio, οι οποίες θα είναι αμιγώς ηλεκτρικές -BEV. 

Τέλος, το εργοστάσιο της Modena θα αποκτήσει αποκλειστικό τμήμα εξατομίκευσης, προκειμένου να υποστηρίξει το νέο αντίστοιχο πρόγραμμα που εξελίσσει αυτή τη στιγμή η Maserati.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube