Το Lexus LFR είναι ένα «εξαιρετικό αυτοκίνητο»

Το Lexus LFR είναι ένα «εξαιρετικό αυτοκίνητο»

Οι γιαπωνέζοι ετοιμάζουν το νέο Lexus LFR, που θα κυκλοφορήσει σε έκδοση δρόμου και αγωνιστική. Το μοντέλο, με V8 twin-turbo κινητήρα περίπου 900 ίππων, έκανε πρόσφατα εντυπωσιακή εμφάνιση στο Goodwood Festival of Speed.

 Lexus LFR

Η Toyota μαζί με τη θυγατρική της Lexus, το τελευταίο διάστημα έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν τεράστια προσμονή γύρω από ένα νέο σούπερκαρ, το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες θα ονομάζεται Lexus LFR

Παρά τη φημολογία, οι δύο ιαπωνικοί κολοσσοί παραμένουν απόλυτα σιωπηλοί σχετικά με τις λεπτομέρειες, τόσο για την έκδοση δρόμου όσο και για την αγωνιστική εκδοχή που επίσης βρίσκεται στα σκαριά.

Το μυστηριώδες μοντέλο έχει ήδη εντοπιστεί σε δοκιμές σε δημόσιους δρόμους, ενώ η πιο πρόσφατη και εντυπωσιακή του εμφάνιση πραγματοποιήθηκε στο Goodwood Festival of Speed, την περασμένη εβδομάδα. Εκεί, οι δύο οδηγοί της Haas Formula 1 Team, ο Esteban Ocon και ο Ollie Bearman, είχαν την ευκαιρία να οδηγήσουν τις δύο εκδόσεις του αυτοκινήτου.

Οι οδηγοί της Haas F1 Team έμειναν απόλυτα εντυπωσιασμένοι από το νέο Lexus LFR

Lexus LFR

Σε συνέντευξή του, ο Esteban Ocon δήλωσε: «Ήταν απίστευτα διασκεδαστικό. Το αυτοκίνητο είναι φανταστικό στην οδήγηση. Εγώ δοκίμασα την αγωνιστική έκδοση, ενώ ο Ollie οδήγησε την έκδοση δρόμου. Σήμερα τις ανταλλάξαμε και ένιωσα πιο άνετα σε σχέση με χθες. Είναι πραγματικά εξαιρετικά γρήγορο, εξαιρετικά ικανό και ευχαριστώ την Toyota που μας εμπιστεύτηκε να οδηγήσουμε αυτό το θηρίο».

Από την πλευρά του, ο Ollie Bearman ανέφερε: «Χθες δοκίμασα την έκδοση δρόμου. Το GT είναι σαφώς ταχύτερο, αλλά και τα δύο είναι εντυπωσιακά αυτοκίνητα, το καθένα για διαφορετικούς λόγους. Το GT ταιριάζει ιδανικά σε μια πίστα όπως αυτή. Με το μονοθέσιο δεν πιέζουμε ιδιαίτερα, έχει υπερβολικά πολλά άλογα και μας λείπει πρόσφυση, ειδικά στους πίσω τροχούς. Με αυτό το αυτοκίνητο όμως, η πίστα ζωντανεύει και πραγματικά το ευχαριστήθηκα».

Lexus LFR

Ένα ερώτημα που προκύπτει είναι η σχέση της Haas με το νέο πρότζεκτ της Toyota, δεδομένου ότι η ομάδα χρησιμοποιεί -και θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί- κινητήρες Ferrari μέχρι το τέλος της σεζόν του 2028. Η απάντηση βρίσκεται στη συμφωνία που υπογράφηκε τον Οκτώβριο του 2024.

Η Haas ξεκίνησε συνεργασία με την Gazoo Racing, το αγωνιστικό τμήμα της Toyota, για υποστήριξη σε τομείς όπως ο σχεδιασμός, η αεροδυναμική, η τεχνική εξέλιξη και η κατασκευή. Οδηγοί και μηχανικοί της Gazoo Racing συμμετέχουν ήδη σε δοκιμαστικά προγράμματα της ομάδας.

Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, οι δύο εκδόσεις του LFR φημολογείται ότι θα μοιράζονται έναν V8 twin-turbo με ισχύ που φτάνει τα 900 άλογα, ενώ η αγωνιστική εκδοχή, λόγω κανονισμών, θα είναι λιγότερο ισχυρή. Το αγωνιστικό μοντέλο αναμένεται να κάνει ντεμπούτο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) την επόμενη σεζόν, κάτι που σημαίνει ότι δεν θα χρειαστεί να περιμένουμε πολύ για να το δούμε στη δράση. Ωστόσο, παραμένει άγνωστο αν η παρουσίαση της έκδοσης δρόμου θα γίνει ταυτόχρονα.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube