Λεπτομέρειες και επίσημες φωτoγραφίες για το τουρκικό ηλεκτρικό SUV

Λεπτομέρειες και επίσημες φωτoγραφίες για το τουρκικό ηλεκτρικό SUV

Η TOGG παρουσίασε μαζί με το C-SUV και ένα επίσης πρωτότυπο ηλεκτρικό σεντάν. 

Η Τουρκία δεν είναι γνωστή για την αυτοκινητοβιομηχανία της (ωστόσο φιλοξενεί στο έδαφος της εργοστάσια μεγάλων κατασκευαστών και διεκδικεί ένα ακόμη από την VW), αλλά αυτό θα μπορούσε να αλλάξει με το ντεμπούτο ενός ηλεκτρικού SUV μεσαίου μεγέθους και ενός concept σεντάν από την TOGG  (Türkiye'nin Otomobili Girişim Grubu), την πρώτη αμιγώς τουρκική  αυτοκινητοβιομηχανία. Το ντεμπούτο έγινε σε δημόσια εκδήλωση στην IT Valley στο Gebze της Τουρκίας παρουσία  του προέδρου Recep Tayyip Erdoğan, ο οποίος και οδήγησε για λίγο το SUV.

Το νέο C-SUV θα κυκλοφορήσει το 2022, με ολοκαίνουριο ηλεκτροκινητήρα που υπόσχεται πολύ καλές επιδόσεις και χαμηλό κόστος χρήσης. Αυτός ο συνδυασμός μπαταριών-ηλεκτρικών κινητήρων αναπτύχθηκε εξ ολοκλήρου από τους μηχανικούς της TOGG και τα πνευματικά δικαιώματα ιδιοκτησίας ανήκουν εξ ολοκλήρου από τη χώρα της Τουρκίας.

yrl

Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν από δύο διαφορετικές διατάξεις μπαταριών ιόντων λιθίου. Η μικρότερη επιλογή υπόσχεται αυτονομία περίπου 335 χιλιομέτρων ενώ το πιο “δυνατό” πακέτο μπορεί να ξεπεράσει την αυτονομία των 540 χιλιομέτρων με μια μόνο φόρτιση. Η γρήγορη φόρτιση θα επιτρέπεο στο C-SUV να φτάσει το 80% της χωρητικότητας των μπαταριών του σε μόλις 30 λεπτά. Η TOGG θα προσφέρει οκταετή εγγύηση για τις μπαταρίες.

Η διάταξη των ηλεκτρικών κινητήρων δεν είναι ασυνήθιστη. Τα βασικά μοντέλα θα διαθέτουν ένα μόνο ηλεκτρικό μοτέρ στον πίσω άξονα, ο οποίος θα έχει απόδοση 200 ίππων. Ένα μοντέλο διπλού κινητήρα θα προσθέσει μια μονάδα στον μπροστινό άξονα, δίνοντας χαρακτηριστικά τετρακίνησης στο C-SUV, ενώ παράλληλα η ισχύς του θα φτάσει στα 400 ίππους. Τα στοιχεία για τις επιδόσεις δεν είναι ακόμη διαθέσιμα, αν και η TOGG λέει ότι το μοντέλο με την πίσω κίνηση μπορεί να φτάσει τα 100 km/h από στάση σε 7,6''. Ο αντίστοιχος χρόνος για το μοντέλο με τους δύο ηλεκτροκινητήρες είναι -πάντα σύμφωνα με το εργοστάσιο - 4,8''.

Ο σχεδιασμός είναι εντυπωσιακός, προσφέροντας ένα μακρύ μεταξόνιο με μια ευρύχωρη καμπίνα. Η TOGG συνεργάστηκε με τον Pininfarina, αντλώντας πληροφορίες από τους Τούρκους καταναλωτές, με στόχο να δημιουργήσει κάτι που θα απευθυνόταν όχι μόνο σε αυτούς καθώς θέλει να εξάγει το αυτοκίνητο και σε άλλες αγορές. 

otom

Η καμπίνα χαρακτηρίζεται από ένα ευρύ ψηφιακό συγκρότημα οργάνων και σύστημα ψυχαγωγίας. Υπάρχει επίσης μια οθόνη εμπρός από τον συνοδηγό. Όλες οι λειτουργίες ρυθμίζονται μέσα από τις οθόνες αφής, την ώρα που ο σχεδισμός της κεντρικής κονσόλας έχει μια διάταξη τύπου cockpit. Οι παραδοσιακοί διακόπτες είναι ελάχιστοι και στην κονσόλα ξεχωρίζουν ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου και το ηλεκτρονικό χειρόφρενο.

Η TOGG ανακοίνωσε ότι η ανάρτηση εμπρός είναι τύπου MacPherson, ενώ στον πίσω άξονα έχουμε ανεξάρτητη ανάρτηση στους δύο τροχούς. Η διάταξη προσφέρει άνεση σε συνδυασμό με ασφαλή οδική συμπεριφορά. Ταυτόχρονα το αυτοκίνητο ενσωματώνει τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2, η οποία μπορεί εύκολα να αναβαθμιστεί σε επιπέδου 3 με όλες τις ενημερώσεις του λογισμικού να γίνονται “over-the-air”. 

otomonb

Εκτός από τη σύνδεσή του στο διαδίκτυο για τις ενημερώσεις “over-the-air”, το TOGG θα μπορεί να “συνομιλεί” με έξυπνες συσκευές στο σπίτι του οδηγού και να εκμεταλλεύεται όλες τις υπηρεσίες που θα είναι διαθέσιμες μέσω του δικτύου   5G.

Χάρη σε μια πρωτοποριακή τεχνολογία, ο οδηγός θα μπορεί να έχει όλες τις πληροφορίες στην οθόνη του οχήματος χωρίς να βγάλει τα μάτια του από το δρόμο αλλά και να έχει πρόσβαση σε όλες τις άλλες πληροφορίες σχετικά με το δρόμο και το περιβάλλον. Την ίδια στιγμή τα γραφικά του συστήματος πλοήγησης θα είναι τρισδιάστατα. 

H TOGG σκοπεύει να ξεκινήσει τη διάθεση του C-SUV στην τουρκική αγορά μέσα στο 2022, με πρόσθετες λεπτομέρειες να έρχονται στο φως καθώς θα πλησιάζει αυτή η ημερομηνία.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube