
Larkin Feroxa: Καμία σχέση με Fero(z)a. Πρόκειται για «πύραυλο»!
Το Larkin Feroxa, βρετανικό σούπερκαρ περιορισμένης παραγωγής, παρουσιάστηκε στο Goodwood και θα είναι διαθέσιμο με κινητήρα V8 και V12, αμάξωμα από ανθρακόνημα και διαθέσιμο αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.


Η μόδα των μικρών, ανεξάρτητων εταιρειών που κατασκευάζουν χειροποίητα, περιορισμένης παραγωγής σπόρτσκαρ με υψηλό κέρδος, συνεχίζεται δυναμικά. «»
Τελευταίο παράδειγμα αποτελεί το Larkin Feroxa, το οποίο παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο στο Goodwood Festival of Speed και θα παραχθεί σε μόλις δέκα μονάδες.
Δημιουργός του Feroxa είναι ο Βρετανός μηχανικός Douglas Larkin, με πολυετή εμπειρία στις Jaguar, Land Rover, Aston Martin και συμμετοχές σε πρότζεκτ της Formula 1. Παρά την αρχική εντύπωση πως πρόκειται για εξ ολοκλήρου νέο αυτοκίνητο, το Feroxa βασίζεται στην Aston Martin Vantage.
Το Larkin Feroxa βασίζεται στην Aston Martin Vantage και θα είναι διαθέσιμο με κινητήρα V8 και V12
Έτσι, χρησιμοποιεί τον γνωστό κινητήρα V8 της AMG τροποποιημένο από το Gaydon έτσι ώστε να αποδίδει 426 ίππους. Η εταιρεία θα διαθέσει και έκδοση με κινητήρα V12 με 507 PS, πιθανότατα τον ίδιο που εξόπλιζε την προηγούμενη Vantage V12. Όλες οι εκδόσεις θα συνδυάζονται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο.
Το αμάξωμα της Vantage έχει αντικατασταθεί πλήρως με ένα νέο σχέδιο κατασκευασμένο από ελαφρύ ανθρακόνημα, μειώνοντας το συνολικό βάρος στα μόλις 1.300 κιλά. Σχεδιαστικά, το Feroxa αποπνέει καθαρή σπορ αύρα, με κομψά φώτα πορείας ενσωματωμένα στο καπό, κυκλικά LED φώτα ημέρας και έναν επιθετικό πίσω διαχύτη.
Το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε στο Goodwood δεν είχε ολοκληρωμένο εσωτερικό, ενώ παραμένει άγνωστη η τελική τιμή του μοντέλου. Ωστόσο, δεδομένης της περιορισμένης παραγωγής και της χειροποίητης κατασκευής του, το Feroxa αναμένεται να έχει υψηλή τιμή και συλλεκτικό χαρακτήρα.