DS 7 Crossback E-Tense 225
node/39253

Και δεύτερο υβριδικό DS 7 Crossback με 225 PS

Ύστερα από την έκδοση E-Tense 4x4, το λιγότερο ισχυρό και πιο προσιτό E-Tense 225 έρχεται να πλαισιώσει την γκάμα του DS 7 Crossback με περισσότερα οφέλη στην εταιρική χρήση.

Το DS 7 Crossback διπλασιάζει το ποντάρισμά του στην επαναφορτιζόμενη υβριδική μετακίνηση. Το κόμπακτ SUV από την DS Automobiles προσέφερε μέχρι χτες μόνο τετρακίνητη εκδοχή στην εξηλεκτρισμένη κατηγορία, αλλά πλέον υπάρχει και προσθιοκίνητο μοντέλο. Αυτή η έκδοση, που ονομάζεται E-Tense 225, διαθέτει μοτέρ βενζίνης με 180 άλογα και ηλεκτρικό κινητήρα 110 PS, ενσωματωμένο στο αυτόματο 8άρι κιβώτιο. Έτσι, αθροιστικά, η μέγιστη ισχύς φτάνει τα 225 άλογα και η μέγιστη ροπή τα 360 Nm.

Το E-Tense 225 διαθέτει μπαταρία ιόντων λιθίου 13,2 kWh που του δίνει ηλεκτρική αυτονομία 55 km στον κύκλο WLTP -72 km στην πόλη. Όσον αφορά τους ρύπους, το αυτοκίνητο έχει ομολογκαριστεί με εκπομπές CO2 μεταξύ 31 και 36 g/km. Το E-Tense 225 ξεκινά ηλεκτρικά, όπου σε αυτή τη διαμόρφωση η μέγιστη ταχύτητα είναι 135 km/h. Ο οδηγός μπορεί στη συνέχεια να επιλέξει την υβριδική λειτουργία, η οποία διαχειρίζεται βέλτιστα την ενέργεια ή τη λειτουργία σπορ για μέγιστη ισχύ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: DS 7 Crossback E-Tense 4x4

Προφανώς κι εδώ υπάρχει σύστημα που ανακτά ενέργεια κατά την επιβράδυνση και το φρενάρισμα, βελτιώνοντας την ηλεκτρική αυτονομία. Επιπλέον, ο βενζινοκινητήρας έρχεται και αυτός αρωγός στην επαναφόρτιση της μπαταρίας. Με την επιλογή της λειτουργίας «E-Save» καθίσταται δυνατή η αποθήκευση ηλεκτρικής ενέργειας για το υπόλοιπο ταξίδι.

DS 7 Crossback E-Tense 225

Το E-Tense 225 θα παραδίδεται με δύο καλώδια: Στάνταρ Τύπου 2 για περιστασιακή φόρτιση σε τυπική οικιακή πρίζα και Τύπου 3 των 7,4 kW για επαναφόρτιση της μπαταρίας από 0 έως και 100% σε μόλις μία ώρα και 45” σε Wallbox.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τα ηλεκτρικά και επαναφορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα E-Tense της DS Automobiles

Με την έκδοση E-Tense 225, η επαναφορτιζόμενη υβριδική μετακίνηση γίνεται πιο προσιτή στο DS 7 Crossback. Η τιμή του δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί από την ελληνική αντιπροσωπεία, αλλά εκτιμούμε ότι θα τιμάται τουλάχιστον €5.000 λιγότερα από τις 53.890 που κοστίζει το E-Tense 4x4. Εδώ να σημειώσουμε ότι στο βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου περιλαμβάνονται ζάντες ελαφρού κράματος 19” και αυτόματα προσαρμοζόμενη ανάρτηση που λειτουργεί με κάμερα που σαρώνει το δρόμο, προετοιμάζοντάς τη για μια επικείμενη αλλαγή στην ποιότητα του δρόμου.

Διαμορφώστε εδώ το δικό σας DS 7 Crossback E-Tense 4x4 στον configurator της ελληνικής αντιπροσωπείας

node/39484

Επίσημο: Maserati Ghibli Hybrid [video]

Η εποχή του εξηλεκτρισμού της Maserati ξεκινά με την ήπια υβριδική Ghibli Hybrid.

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Maserati Ghibli Hybrid [video]

Μετά από αρκετά teaser video, η Maserati παρουσίασε σήμερα την Ghibli Hybrid - το πρώτο εξηλεκτρισμένο μοντέλο στην ιστορία της Τρίαινας - που σηματοδοτεί τον σταδιακό εξηλεκτρισμό ολόκληρης της γκάμας της. 

Να θυμίσουμε πως η σημερινή γενιά της Ghibli πρωτοπαρουσιάστηκε το 2013 και δέχθηκε μια ελαφριά ανανέωση το 2017. Μέχρι σήμερα η Maserati έχει πουλήσει πάνω από 100.000 μονάδες του σεντάν που τοποθετείται στη γκάμα της κάτω από τη ναυαρχίδα Quattroporte.

Κάτω από το καπό της Ghibli Hybrid βρίσκεται ο τετρακύλινδρος υπετροφοδοτούμενος κινητήρας 2,0 λίτρων με ήπια υβριδικό σύστημα 48 Volt, ηλεκτρικό supercharger (e-Booster) και μια μπαταρία που βρίσκεται στον πίσω άξονα για καλύτερη κατανομή βάρους. Η ενέργεια που ανακτάται κατά το φρενάρισμα και αποθηκεύεται στη μπαταρία, συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης αλλά και στην ενίσχυση των επιδόσεων. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 330 PS και τα 430 Nm, επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 5,7" (+1" σε σχέση με την V6) και τελική ταχύτητα 255 km/h. 

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, παρά τον ελαφρύ εξηλεκτρισμό της, η Ghibli διατηρεί τον ήχο που χαρακτηρίζει κάθε Maserati χάρη σε ειδική ρύθμιση της εξάτμισης. Παράλληλα, ζυγίζει 80 kg λιγότερο από την πετρελαιοκίνητη έκδοση.

Maserati Ghibli Hybrid

Αισθητικά, η νέα Ghibli Hybrid ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις χάρη στην ελαφρώς ανασχεδιασμένη γρίλια, τα νέα γραφικά LED στα πίσω φώτα (εμπνευσμένα από τις 3200 GT και Alfieri Concept) αλλά και από τις πινελιές σε μπλε χρωμα που συναντάμε στις εσοχές, τις δαγκάνες των φρένων και τα εμβλήματα στο προφίλ.

Την ίδια απόχρωση (που σύμφωνα με τη Maserati συμβολίζει τον εξηλεκτρισμό) βρίσκουμε και στο εσωτερικό, στις ραφές των καθισμάτων και στην Τρίαινα που είναι ραμμένη στα προσκέφαλα. Στο ταμπλό συναντάμε επίσης νέο πίνακα οργάνων και μεγαλύτερη οθόνη αφής 10,1" στην κεντρική κονσόλα η οποία ενσωματώνει το Maserati Intelligent Assistant με νέα γραφικά. Η Ghibli Hybrid εισάγει και την τεχνολογία Maserati Connect program που παρακολουθεί διαρκώς την κατάσταση του οχήματος και αναβαθμίζει το λογισμικό του όποτε χρειαστεί.

Παράλληλα με την πρεμιέρα της Ghibli Hybrid, η ιταλική φίρμα επιβεβαίωσε πως τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της θα είναι οι GranTurismo και GranCabrio που θα παρουσιαστούν το 2021.

[Πηγή: Maserati]

node/39478

DS Automobiles: Η premium μάρκα με τις χαμηλότερες εκπομπές CO₂ στην Ευρώπη

Η DS Automobiles στη μάχη κατά της υπερθέρμανσης του πλανήτη.

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

DS Automobiles: Η premium μάρκα με τις χαμηλότερες εκπομπές CO₂ στην Ευρώπη

Η DS Automobiles συνεχίζει δυναμικά στην ενεργειακή μετάβαση που έχει ξεκινήσει για τη γκάμα της. Με την εμπειρία που αποκτήθηκε στη Formula E από τους παγκόσμιους τίτλους των DS TECHEETAH και Jean-Éric Vergne, η γκάμα E-TENSE είναι το σημείο αναφοράς σε μια premium αγορά ηλεκτρικών οχημάτων που είναι ιδιαίτερα δραστήρια. Η τεχνογνωσία που αποκτήθηκε στους αγώνες της Formula E, ώθησε τη Μάρκα να λάβει ανταγωνιστικές τεχνικές αποφάσεις, προς όφελος των πελατών και την περαιτέρω μείωση στο μέσο όρο των εκπομπών CO2 που προκύπτει από το σύνολο των μοντέλων της γκάμας.

Με τη στρατηγική της ηλεκτροκίνησης που καθιερώθηκε από τις πρώτες ημέρες δημιουργίας της μάρκας το 2015, η DS Automobiles είναι ήδη ηγέτης της κατηγορίας, ανάμεσα στις Ευρωπαϊκές premium εταιρείες με το χαμηλότερο μέσο όρο εκπομπών CO2.

Πιο συγκεκριμένα, στην κατηγορία των premium εταιρειών με μοντέλα που διαθέτουν υβριδικές ή ηλεκτρικές εκδόσεις, η DS Automobiles είναι στην κορυφή με μέσο όρο 79,9g /km CO2 κατά το πρώτο εξάμηνο του 2020, ενώ οι υπόλοιποι premium κατασκευαστές εμφανίζονται με εκπομπές CO2 πάνω από 110g/km.

Η επίδοση αυτή, είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς στην έρευνα και την ανάπτυξη που οδήγησε στο σχεδιασμό των DS 3 CROSSBACK και DS 7 CROSSBACK τα οποία από το 2019 στην Ευρώπη είναι διαθέσιμα σε ηλεκτρικές εκδόσεις. Το DS 9 έρχεται στη συνέχεια με μια σειρά κυρίως υβριδικών plug-in εκδόσεων, με απόδοση από 225 έως 360 ίππους. Η αποδοτικότητά τους βασίζεται στις εξαιρετικά προηγμένες πλατφόρμες που μπορούν να φιλοξενήσουν συμβατικούς κινητήρες βενζίνης και diesel, καθώς επίσης και ηλεκτροκινητήρες με τις μπαταρίες τους, έχοντας κορυφαία χαρακτηριστικά λειτουργικότητας και μειωμένη φερόμενη μάζα - χαρακτηριστικά που τις τοποθετούν στην κορυφή ανάμεσα στις ανταγωνιστικές προτάσεις.

Η κατάκτηση του Πρωταθλήματος Formula E την περασμένη σεζόν, η κυριαρχία μέχρι στιγμής στη φετινή κατάταξη, αλλά και η καθημερινή παρουσία των μοντέλων της DS Automobiles στους δρόμους ανά τον κόσμο, υπογραμμίζει την ηγετική θέση της premium Γαλλικής Μάρκας.

[Πηγή: DS Automobiles]