DS 7 Crossback E-Tense 225
node/39253

Και δεύτερο υβριδικό DS 7 Crossback με 225 PS

Ύστερα από την έκδοση E-Tense 4x4, το λιγότερο ισχυρό και πιο προσιτό E-Tense 225 έρχεται να πλαισιώσει την γκάμα του DS 7 Crossback με περισσότερα οφέλη στην εταιρική χρήση.

Το DS 7 Crossback διπλασιάζει το ποντάρισμά του στην επαναφορτιζόμενη υβριδική μετακίνηση. Το κόμπακτ SUV από την DS Automobiles προσέφερε μέχρι χτες μόνο τετρακίνητη εκδοχή στην εξηλεκτρισμένη κατηγορία, αλλά πλέον υπάρχει και προσθιοκίνητο μοντέλο. Αυτή η έκδοση, που ονομάζεται E-Tense 225, διαθέτει μοτέρ βενζίνης με 180 άλογα και ηλεκτρικό κινητήρα 110 PS, ενσωματωμένο στο αυτόματο 8άρι κιβώτιο. Έτσι, αθροιστικά, η μέγιστη ισχύς φτάνει τα 225 άλογα και η μέγιστη ροπή τα 360 Nm.

Το E-Tense 225 διαθέτει μπαταρία ιόντων λιθίου 13,2 kWh που του δίνει ηλεκτρική αυτονομία 55 km στον κύκλο WLTP -72 km στην πόλη. Όσον αφορά τους ρύπους, το αυτοκίνητο έχει ομολογκαριστεί με εκπομπές CO2 μεταξύ 31 και 36 g/km. Το E-Tense 225 ξεκινά ηλεκτρικά, όπου σε αυτή τη διαμόρφωση η μέγιστη ταχύτητα είναι 135 km/h. Ο οδηγός μπορεί στη συνέχεια να επιλέξει την υβριδική λειτουργία, η οποία διαχειρίζεται βέλτιστα την ενέργεια ή τη λειτουργία σπορ για μέγιστη ισχύ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: DS 7 Crossback E-Tense 4x4

Προφανώς κι εδώ υπάρχει σύστημα που ανακτά ενέργεια κατά την επιβράδυνση και το φρενάρισμα, βελτιώνοντας την ηλεκτρική αυτονομία. Επιπλέον, ο βενζινοκινητήρας έρχεται και αυτός αρωγός στην επαναφόρτιση της μπαταρίας. Με την επιλογή της λειτουργίας «E-Save» καθίσταται δυνατή η αποθήκευση ηλεκτρικής ενέργειας για το υπόλοιπο ταξίδι.

DS 7 Crossback E-Tense 225

Το E-Tense 225 θα παραδίδεται με δύο καλώδια: Στάνταρ Τύπου 2 για περιστασιακή φόρτιση σε τυπική οικιακή πρίζα και Τύπου 3 των 7,4 kW για επαναφόρτιση της μπαταρίας από 0 έως και 100% σε μόλις μία ώρα και 45” σε Wallbox.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τα ηλεκτρικά και επαναφορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα E-Tense της DS Automobiles

Με την έκδοση E-Tense 225, η επαναφορτιζόμενη υβριδική μετακίνηση γίνεται πιο προσιτή στο DS 7 Crossback. Η τιμή του δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί από την ελληνική αντιπροσωπεία, αλλά εκτιμούμε ότι θα τιμάται τουλάχιστον €5.000 λιγότερα από τις 53.890 που κοστίζει το E-Tense 4x4. Εδώ να σημειώσουμε ότι στο βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου περιλαμβάνονται ζάντες ελαφρού κράματος 19” και αυτόματα προσαρμοζόμενη ανάρτηση που λειτουργεί με κάμερα που σαρώνει το δρόμο, προετοιμάζοντάς τη για μια επικείμενη αλλαγή στην ποιότητα του δρόμου.

Διαμορφώστε εδώ το δικό σας DS 7 Crossback E-Tense 4x4 στον configurator της ελληνικής αντιπροσωπείας

node/39971

Toyota Land Cruiser: Καθυστερεί η νέα γενιά

Η πανδημία έφερε καθυστερήσεις στην εξέλιξη του νέου Toyota Land Cruiser με την πρεμιέρα να αναβάλλεται για το 2021.

Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Toyota Land Cruiser: Καθυστερεί η νέα γενιά

Η παρουσίαση της ολοκαίνουριας γενιάς του Toyota Land Cruiser αναμένεται να καθυστερήσει μερικούς μήνες λόγω της πανδημίας που δεν επέτρεψε την ολοκλήρωση των δοκιμών εξέλιξης σύμφωνα με δημοσιεύματα του ιαπωνικού (CarSensor) και αυστραλέζικου (CarExpert) τύπου.

Το μοντέλο ήταν αρχικά προγραμματισμένο να κάνει πρεμιέρα μέσα στο 2020, όμως η ημερομηνία πήρε αναβολή για τον Απρίλιο του 2021 και τώρα φαίνεται πως ίσως μεταφερθεί για ακόμα αργότερα καθώς λόγω των συνθηκών, η διαδικασία εξέλιξης έχει "παγώσει".

Κάθε γενιά του Toyota Land Cruiser περνά από εξαντλητικές δοκιμές εξέλιξης σε ακραίες συνθήκες, κάτι που απαιτεί από τους μηχανικούς να ταξιδεύουν στα μήκη και πλάτη της γης. Με τους περιορισμούς στα ταξίδια λόγω πανδημίας, το πρόγραμμα της Toyota αναπόφευχτα υπέστη μεγάλες καθυστερήσεις.

Η σημερινή γενιά J200 του Land Cruiser έκανε πρεμιέρα το μακρινό 2007, και παρόλο που μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια έχει δεχθεί μια σειρά από αναβαθμίσεις και πολλαπλά facelift, έχει φτάσει η στιγμή για μια ανανέωση εκ βάθρων. Το δημοφιλές μοντέλο παραμένει αναπόσπαστο κομμάτι της γκάμας της από το 1951 μέχρι και σήμερα, με συνολικές πωλήσεις που ξεπερνούν τις 10 εκατομμύρια μονάδες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Toyota Land Cruiser: Έρχεται νέα γενιά με υβριδικό σύστημα κίνησης

Η νέα γενιά θα βασίζεται σε νέο πλαίσιο τύπου σκάλας με αρκετά εξαρτήματα από την πλατφόρμα TNGA της Toyota. Εκτός από το Land Cruiser, η εν λόγω αρχιτεκτονική θα χρησιμοποιηθεί και στα επόμενης Lexus LX και Toyota Sequoia. Γνωρίζουμε επίσης ότι το ιαπωνικό SUV θα χρησιμοποιεί υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά στην ιστορία του, ενώ θα διατηρήσει τη στάνταρ τετρακίνηση και τις εξαιρετικές δυνατότητες εκτός δρόμου που χαρακτηρίζουν κάθε γενιά του. Φημολογείται πως ο κινητήρας θα είναι ένας υβριδικός twin-turbo V6 3,5 λίτρων (παρόμοιος με αυτόν που χρησιμοποιεί το Lexus LS500h) με την επιλογή ενός πετρελαιοκινητήρα V6 3,3 λίτρων.

Οι διαστάσεις της νέας γενιάς δεν αναμένεται να διαφοροποιηθούν σημαντικά, με μήκος κοντά στα 5 μέτρα και πλάτος λίγο κάτω από τα 2 μέτρα. Σχεδιαστικά, οι γραμμές του αμαξώματος θα αποτελούν φυσική εξέλιξη του σημερινού μοντέλου, με επιβλητική μάσκα, φώτα LED και τροχούς διαμέτρου έως και 20". Αναβαθμισμένη θα είναι και η καμπίνα που θα διατηρεί την επταθέσια διάταξη με πιο σύγχρονη τεχνολογία και πιο premium αίσθηση. Τέλος στον εξοπλισμό θα περιλαμβάνεται και το πλήρες πακέτο Toyota Safety Sense με όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

node/39970

Δείτε το ρεκόρ της Pagani Huayra Roadster BC στο Spa-Francorchamps [video]

Η τελευταία δημιουργία του Horacio Pagani είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στη διάσημη πίστα στο Βέλγιο.

Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Δείτε το ρεκόρ της Pagani Huayra Roadster BC στο Spa-Francorchamps [video]

Η Pagani Huayra Roadster BC είναι πλέον το ταχύτερο μοντέλο παραγωγής στην πίστα Spa-Francorchamps καθώς στις 4 Σεπτεμβρίου σημείωσε νέο ρεκόρ με χρόνο 2'23"08 στα χέρια του οδηγού εξέλιξης Andrea Palma.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Pagani Huayra Roadster BC

Η ταχύτερη ανοιχτή έκδοση της Huayra που παρουσιάστηκε τον Ιούλιο του 2019 με τις 40 μονάδες παραγωγής της να έχουν ήδη ξεπουλήσει πριν από την πρεμιέρα, βρισκόταν στο Βέλγιο για τις τελικές δοκιμές εξέλιξης. Όταν διαπίστωσαν πως περίσευε λίγος χρόνος στην πίστα, οι μηχανικοί αποφάσισαν να το εκμεταλευτούν δοκιμάζοντας τα όρια του ιταλικού υπεραυτοκινήτου με στόχο το ρεκόρ. Ο Horacio Pagani ενέκρινε το αίτημα της ομάδας και ο οδηγός εξέλιξης Andrea Palma έκανε τα μαγικά του όπως μπορείτε να δείτε και στο παρακάτω βίντεο (ο γύρος ξεκινά στο 3'10"). 

Να θυμίσουμε πως η Huayra Roadster BC (2019) δεν αποτελεί απλά μια ανοιχτή έκδοση της αντίστοιχης Huayra BC Coupe (2016) καθώς η Pagani προέβη σε εκτενή αναβάθμιση και ανασχεδιασμό σχεδόν όλων των μηχανικών μερών. Κίνηση στο μοντέλο δίνει η νέα γενιά κινητήρα twin-turbo V12 6,0 λίτρων αποδίδει 802 PS και 1050 Nm ροπής, με το αυτόματο κιβώτιο Xtrac 7 σχέσεων να στέλνει τη δύναμη στους πίσω τροχούς. Αυτό καθιστά την Huayra Roadster BC (2019) το ισχυρότερο μοντέλο της εταιρείας μετά από την ειδική έκδοση περιορισμένης παραγωγής Huayra Imola (2020) που αποδίδει 839 PS. Παράλληλα, το υπεραυτοκίνητο ζυγίζει μόλις 1.250 kg χάρη στο ανθρακονημάτινο αμάξωμα και το πλαίσιο που είναι κατασκευασμένο από μείγμα ανθρακονημάτων και τιτανίου.

Pagani

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ O Horacio Pagani μιλά για το Huayra Roadster BC [video]

Ενδεικτικό είναι πως για την εξέλιξη της συγκεκριμένης έκδοσης, η Pagani κατασκεύασε 6 πρωτότυπα τα οποία κάλυψαν συνολικά περισσότερα από 350.000 km δοκιμών με τα 45.000 km από αυτά να γίνονται μέσα σε πίστα. Αυτή η προσοχή στη λεπτομέρεια και η περιορισμένη παραγωγή δικαιολογεί και την τσιμπημένη τιμή της Huayra Roadster BC που πλησιάζει τα 4 εκατομμύρια ευρώ.

Το ρεκόρ 2'23"08 απέδειξε πως η Pagani Huayra Roadster BC είναι περίπου 2" ταχύτερη από τη McLaren Senna που πέρυσι σημείωσε 2"24'82 στα χέρια του οδηγού αγώνων Duncan Tappy!