node/38548

Ηλεκτρική Alfa Romeo Giulia GTe από την Totem Automobili

Ένα restomod με 525 PS και ανθρακονημάτινο αμάξωμα εμπνευσμένο από την κλασική Alfa Romeo.

Πριν από λίγες μέρες είδαμε το ανθρακονημάτινο αμάξωμα της GTA-R 300 από την Alfaholics, και τώρα μια άλλη εταιρεία - η Totem Automobili - παρουσιάζει τη δική της πρόταση restomod εμπνευσμένη από την Alfa Romeo GTA.

Το project "GTe" της Totem Automobili έχει αρκετά διαφορετική προσέγγιση από το αντίστοιχο της Alfaholics. Παρότι διατηρεί σε μεγάλο βαθμό τον εξωτερικό σχεδιασμό της κλασικής Alfa Romeo, μόλις το 10% του πλαισίου έχει χρησιμοποιηθεί στο τελικό όχημα, ενώ το σύστημα κίνησης είναι αμιγώς ηλεκτρικό!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Όλες οι Alfa Romeo GTA που αγαπήσαμε

Alfa Romeo GTe

Ξεκινάμε από την εξωτερική σχεδίαση η οποία αποτελεί και αιχμή του δόρατος για όλα τα αντίστοιχα project. Το αμάξωμα είναι εξολοκλήρου κατασκευασμένο από ανθρακονήματα πάνω σε ένα αλουμινένιο σασί, διατηρώντας τις sexy αναλογίες του ιταλικού μοντέλου. 

Οι σημαντικότερες διαφορές της GTe με την GTA εντοπίζονται στην ανασχεδιασμένη μάσκα όπου βρίσκουμε νέα γρίλια scudetto με αλουμινένιο περίβλημα και διαφορετική διάταξη των στρογγυλών φωτιστικών σωμάτων τεχνολογίας LED. Αλλαγές έχουμε και στο πίσω μέρος με στρογγυλά φώτα ενσωματωμένα σε ορθογώνιο περίβλημα. Οι τροχοί 17" από σφυρήλατο αλουμίνιο φορούν ελαστικά Continental και έχουν ρετρό εμφάνιση εμπνευσμένη από την αγωνιστική GTAm.

Στο εσωτερικό για το οποίο δεν έχουμε ακόμα εικόνα, θα υπάρχει ταμπλό από ανθρακονήματα, καθίσματα με εμφάνιση από τα 70's, ψηφιακός πίνακας οργάνων, ραδιόφωνο με ρετρό εμφάνιση αλλά σύγχρονη τεχνολογία συνδεσιμότητας, ηλεκτρικά παράθυρα και air condition.

Alfa Romeo Giulia GTe

Ο ηλεκτροκινητήρας που βρίσκεται στο πίσω μέρος του οχήματος αποδίδει 525 PS (386 kW) και 940 Nm ροπής, επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,4". Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μπαταρία χωρητικότητας 50,4 kWh που προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία της τάξεως των 320 km ανάμεσα σε κάθε φόρτιση.

Η ανάρτηση Bilstein Clubsport (τύπου coilover) είναι ρυθμιζόμενη, ενώ προαιρετικά διατίθεται και το σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου iRC που επιτρέπει αλλαγή των ρυθμίσεων μέσω εφαρμογής. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα επιλογής αερανάρτησης AiRrex που αυξομειώνει την απόσταση από το έδαφος.

Η Totem Automobili είχε στόχο να παρουσιάσει την GTe στα πλαίσια του Goodwood Festival of Speed αλλά μετά από την αναβολή του λόγω κορονοιού δε γνωρίζουμε αν η εταιρεία επιλέξει άλλο τρόπο για την πρεμιέρα του μοντέλου. Όσο για το κόστος, δεν έχουμε ακόμα σχετική ανακοίνωση, όμως εικάζουμε πως το τελικό νούμερο θα έχει αρκετά μηδενικά...

node/39159

Mazda3: Έρχεται τετρακίνητη έκδοση με τούρμπο

Πληροφορίες που διέρρευσαν από αντιπροσώπους της εταιρείας στις ΗΠΑ, κάνουν λόγο για μια κορυφαία σπορ έκδοση του Mazda3.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Mazda3: Έρχεται τετρακίνητη έκδοση με τούρμπο

Η Mazda φαίνεται πως ετοιμάζει μια υπερτροφοδοτούμενη, τετρακίνητη έκδοση του Mazda3 όπως αποκαλύπτουν πληροφορίες που διέρρευσαν από το αμερικανικό δίκτυο αντιπροσώπων και έφερε στη δημοσιότητα το Jalopnik.

Η κορυφαία έκδοση του μοντέλου θα παρουσιαστεί μέσα στο 2020 και θα είναι διαθέσιμη σε συνδυασμό με πεντάθυρο και τετράθυρο αμάξωμα. Όσο για τον κινητήρα, είναι πολύ πιθανό να φορά τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο 2,5 λίτρων με 231 PS και 420 Nm που γνωρίζουμε ήδη από τα Mazda6, CX-5 και CX-9. Το μοτέρ θα συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης.

Αν κρίνουμε από τη στρατηγική της Mazda και τον premium χαρακτήρα των μοντέλων της, η έκδοση επιδόσεων του Mazda3 θα έχει αρκετά διαφορετικό προσανατολισμό από τις εκρηκτικές εκδόσεις MPS των προηγούμενων γενιών. Με άλλα λόγια, οι θαυμαστές της ιαπωνικής φίρμας δεν πρέπει να περιμένουν έναν ανταγωνιστή των Hyundai i30N, Ford Focus ST και Renault Megane RS, αλλά ένα μοντέλο με πιο ήπιο χαρακτήρα και προσέγγιση κοντά σε αυτήν ενός Grand Tourer.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Aγωνιστικό Mazda3 TCR με 350 PS

Δε γνωρίζουμε αν η Mazda σκοπεύει να φέρει την εν λόγω έκδοση και στην Ευρώπη, καθώς οι αυστηρότεροι περιορισμοί για τις εκπομπές ρύπων στη Γηραιά Ήπειρο και το μειωμένο εμπορικό ενδιαφέρον για τέτοιου είδους μοντέλα ίσως την αποτρέψουν από μια τέτοια κίνηση.

*Στις εικόνες βλέπετε την αγωνιστική έκδοση του Mazda3 προδιαγραφών TCR που παρουσιάστηκε το 2019.

node/39158

Επίσημο: Ανανεωμένο Toyota Hilux

Βελτιωμένοι κινητήρες και μεγαλύτερη άνεση για το Toyota Hilux, που φρεσκάρεται για μια ακόμη φορά.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένο Toyota Hilux

Μετά από τη διαρροή και το teaser video, η Toyota παρουσίασε και επίσημα το ανανεωμένο Hilux με φρεσκαρισμένη εμφάνιση, βελτιωμένους κινητήρες και νέα ρύθμιση της ανάρτησης. Να θυμίσουμε πως η σημερινή, 8η γενιά του Toyota Hilux παρουσιάστηκε το 2015 και δέχθηκε ένα facelift το 2017, κάτι που σημαίνει πως αυτή θα είναι η δεύτερη ανανέωση για το ιαπωνικό pick-up.

Αισθητικά, το Hilux απέκτησε ανασχεδιασμένη μάσκα που παραπέμπει στο αμερικανικό Tacoma. Ο νέος προφυλακτήρας φιλοξενεί μεγαλύτερη εξάγωνη γρίλια και λεπτότερες πλευρικές εισαγωγές αέρα ενώ νέα είναι και τα φώτα με τεχνολογία bi-LED εμπρός (αλογόνου στις βασικές εκδόσεις) και πιο σύγχρονα γραφικά LED πίσω. Την εικόνα συμπληρώνουν νέες εξωτερικές αποχρώσεις και νέα σχέδια τροχών 17" και 18".

Επιπλέον, στην κορυφαία έκδοση Rocco ή  Invincible X (ανάλογα με την αγορά), το Hilux έχει ακόμα πιο σκληροτράχηλη εμφάνιση χάρη στην πιο επιβλητική γρίλια, τους προβολείς ομίχλης, την αλουμινένια προστατευτική ποδιά, τις πλαστικές προεκτάσεις στα φτερά, τα σκαλοπάτια στα μαρσπιέ, την Sport Bar και το κάλυμμα στην καρότσα, τον μεγαλύτερο πίσω προφυλακτήρα και τις ζάντες αλουμινίου διαφορετικής σχεδίασης.

Toyota Hilux

Κάτω από το καπό βρίσκεται μια βελτιωμένη έκδοση του πετρελαιοκινητήρα 2,8 λίτρων που πλέον αποδίδει 204 PS (+15,3%) και 500 Nm (+11,1%) μεταξύ 1.600-2.800 rpm, ενώ παρουσιάζει μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Βελτιωμένος είναι και ο turbo diesel 2,4 λίτρων ο οποίος συνεχίζει να αποδίδει 150 PS και 400 Nm.

Σημαντικές επεμβάσεις έχουμε και στην ανάρτηση Super Flex με μεγαλύτερη διαδρομή των αμορτισέρ και νέα ρύθμιση για τις σούστες. Όπως αναφέρουν οι μηχανικοί της Toyota, το ανανεωμένο Hilux προσφέρει άνεση που παραπέμπει σε SUV, χωρίς να θυσιάζονται οι μεταφορικές δυνατότητες και η εκτός δρόμου συμπεριφορά του σκληροτράχηλου pick-up. 

Η δυνατότητα ρυμούλκησης κυμαίνεται από 2.800 kg για τις πισωκίνητες εκδόσεις, έως και 3.500 kg για τις τετρακίνητες. Επιπλέον το υδραυλικό τιμόνι έχει τεχνολογία VFC (Variable Flow Control) η οποία μεταβάλλει το βάρος του ανάλογα με την ταχύτητα.

Toyota Hilux

Στο εσωτερικό βρίσκουμε νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 8" στην κεντρική κονσόλα με υποστήριξη συνδεσιμότητας Apple CarPlay και Android Auto, καθώς και μια νέα έγχρωμη οθόνη 4,2" για τον υπολογιστή ταξιδιού στον πίνακα οργάνων. Το Hilux επωφελείται επίσης από την προσθήκη του πακέτου συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας Toyota Safety Sense, που περιλαμβάνει τα Pre-Collision System, Dynamic Radar Cruise Control και Lane Departure Alert.

Η εμπορική πορεία του ανανεωμένου Hilux θα ξεκινήσει σε ορισμένες αγορές από τον Ιούνιο του 2020, ενώ δεν γνωρίζουμε πότε θα έρθει στη χώρα μας.