Toyota GR86
node/43361

Η Toyota GR86 θα πωλείται μόνο για δύο χρόνια!

Όποιος ενδιαφέρεται για τη νέα μικρή κουπέ Toyota GR86 πρέπει να βιαστεί, καθώς θα παραμείνει για πολύ λίγο στους ευρωπαϊκούς καταλόγους.

Η νέα κουπέ Toyota GR86 θα λανσαριστεί εμπορικά στην Ευρώπη την άνοιξη του 2022. Προσοχή, όμως! Η ιαπωνική φίρμα έκανε γνωστό ότι η GR86 θα έχει μια πολύ σύντομη καριέρα στη Γηραιά Ήπειρο! Θα είναι διαθέσιμο μόνο για δύο χρόνια!

Από τις αρχές του 2024, η Toyota GR86 και αντικαταστάτρια της GT86 θα εξαφανιστεί από τις ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες.

Για να το εξηγήσει, η Toyota τονίζει ότι η εξέλιξη των προτύπων ασφαλείας στην Ευρώπη, είναι η αιτία που επιβάλλει αυτή τη μικρή διάρκεια. Οπότε, όποιος θα ήθελε διακαώς αυτό το αυτοκίνητο και το αντέχει οικονομικά ως αγορά και χρήση θα πρέπει να κάνει το κουμάντο του. Με την προοπτική μάλιστα, να εξελιχτεί σε συλλεκτικό, καθώς η Toyota GR86 θα είναι ένα από τα τελευταία μικρά κουπέ της Ιστορίας με θερμικό μοτέρ. 

Toyota GR86

Ειδικά για την Ελλάδα, θα πρέπει να πούμε ότι η Toyota GR86, εκτός από το τεκμήριο διαβίωσης, θα πιεστεί τόσο από τα τέλη κυκλοφορίας όσο και από τις πιθανές απαγορεύσεις στα μεγάλα αστικά κέντρα για αυτοκίνητο αυτού του επιπέδου σε ρύπους. Με ατμοσφαιρικό μοτέρ 2,4 lt και ισχύ 234 άλογα, χωρίς καμία ηλεκτρική υποβοήθηση θα πρέπει να μιλάμε για πάνω από 200 g CO2 ανά χιλιόμετρο. Ενδεχομένως και πάνω από τα 167-208 g της κλίμακας του €0,85 και πέρασμα στην επόμενη του 1,86 ανά γραμμάριο CO2. Που αν πρόκειται για την τελευταία περίπτωση, διαμορφώνει τα τέλη περί τα €400. 

Το CO2 της Toyota GR86θα μπορούσε επίσης να επιβαρύνει το αποτύπωμα άνθρακα της φίρμας, η οποία πρέπει, όπως και άλλοι μεγάλοι κατασκευαστές, να τηρεί τις ποσοστώσεις στην Ευρώπη, υπό την απειλή βαρέως προστίμου. Αλλά αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα για τους Ιάπωνες που ευνοούνται σφόδρα από τα υβριδικά μοντέλα τους.