Η Toyota GR Corolla ανανεώνεται και γίνεται πιο επίκαιρη

Η Toyota GR Corolla ανανεώνεται και γίνεται πιο επίκαιρη

Το όνομα Toyota Corolla είναι βαρύ σαν ιστορία. Για αυτόν ακριβώς το λόγο, οι Ιάπωνες συνεχίζουν αγόγγυστα τις ανανεώσεις του μοντέλου, όχι μόνο στις απλές, αλλά και στις πιο σκληροπυρηνικές εκδόσεις. Όπως η GR εν προκειμένω.

Toyota GR Corolla 2023

Η Toyota GR Corolla, δίκαια φέρει τον τίτλο του κορυφαίου χάτσμπακ όλων των εποχών για την Ιαπωνική φίρμα. Λογικό, αν αναλογιστούμε πως η ιπποδύναμή του ξεπερνά τα 300 άλογα. Οι μηχανικοί της Toyota έκριναν πως ήρθε η ώρα της αναβάθμισης, ώστε να πάει ένα βήμα παραπέρα.

GR Corolla

Εξωτερικά, η ήδη όμορφη και πετυχημένη εικόνα μοιάζει αναλλοίωτη. Η Toyota άλλωστε πέτυχε διάνα με τη σχεδίαση. Οι μόνες, ανεπαίσθητες σχεδόν αλλαγές αφορούν το χρώμα και κάποιες μικρές αλλά to the point αεροδυναμικές βελτιώσεις.

To φρέσκο γαλάζιο χρώμα, με την ονομασία Cyan Metallic (για 50 μόλις κομμάτια) ξεχωρίζει αμέσως στο μάτι. Όσο κι αν κοιτάξει κανείς τις ζάντες και την κεντρική εισαγωγή του εμπρός προφυλακτήρα, δεν θα εντοπίσει αλλαγές.

GR Corolla 2

Εξετάζοντας προσεκτικά και σχολαστικά το αυτοκίνητο, οι πρώτες παραμετροποιήσεις θα αποτυπωθούν στο πλαϊνό του τμήμα. Οι πλευρικές εισαγωγές αέρα έχουν μια ελαφρώς διαγώνια κλήση, εξυπηρετώντας έτσι την ομαλή ροή του αέρα προς του τροχούς.

Σύμφωνα με τα όσα ισχυρίζεται ο κατασκευαστής, η αλλαγή αυτή αυξάνει την κάθετη δύναμη του εμπρός μέρους, βελτιώνοντας παράλληλα την αμεσότητα, τη σταθερότητα και τι στιβαρότητα του συνόλου ακόμα και στις πιο ισχυρές ταχύτητες.

GR Corolla 5

Ριζικά αναθεωρημένες είναι οι βίδες, ειδικότερα δε, οι κεφάλες τους, που συγκροτούν την πίσω ανάρτηση, το σύστημα διεύθυνσης αλλά και το κιβώτιο.

Ακόμη, οι νέες βίδες που τοποθετήθηκαν στους συνδέσμους των αναρτήσεων, τόσο εμπρός, όσο και πίσω ενισχύουν την ακαμψία του πλαισίου. Συνεπώς, η Gazoo Racing (το αγωνιστικό τμήμα της Toyota) υπόσχεται εξαιρετική απόδοση, ακόμα και υπό πίεση.

GR Corolla 4

Κάτω από το καπό τώρα, παραμένει ο υπερτροφοδοτούμενος, εν σειρά τρικύλινδρος κινητήρας, χωρητικότητας 1,6 λίτρων, με την απόδοσή του να φτάνει στους 304 ίππους και τα 370 Nm ροπής. Η κίνηση φτάνει και στους 4 τροχούς μέσα από το γνώριμο (και προηγμένο) iMT χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων της Toyota.

Είτε μιλάμε για τον εμπρός, είτε για τον πίσω άξονα, το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, το οποίο κατανέμει τη ροπή των τροχών ανάλογα με το επιλέξιμο προφίλ οδήγηση (Normal 60-40, Sport 30-70, Track 50-50).

GR Corolla 3

Η αναβαθμισμένη GR Corolla θα παραχθεί σε μόλις 550 αντίτυπα, με όλα να καταλήγουν στην ιαπωνική αγορά. Για να την αποκτήσει κάποιος, κυριολεκτικά, αλλά και μεταφορικά θα πρέπει να είναι τυχερός, αν αναλογιστούμε πως οι ιδιοκτήτες της θα επιλεγούν με κλήρωση ανάμεσα σε εκείνους και εκείνες που εκδήλωσαν ενδιαφέρον. Στα πατρογονικά της χώματα, ως τιμή εκκίνησης έχει οριστεί το ποσό των 33.170 ευρώ.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube