Η Renault Sport εξελίσσει έκδοση παραγωγής του Zoe e-Sport

Το ηλεκτρικό hot hatch των 460 PS παρουσιάστηκε σε μορφή πρωτοτύπου το 2017.

Το ηλεκτρικό Renault Zoe e-Sport που παρουσιάστηκε σε μορφή πρωτοτύπου το 2017 ίσως βρει τελικά το δρόμο του για την παραγωγή όπως δήλωσε ο υπεύθυνος ηλεκτρικών μοντέλων της Renault, Gilles Normand, στο Top Gear.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Νέο Renault Zoé R135 ZE50 [video]

Renault Zoe e-Sport

Πιο συγκεκριμένα, ο Gilles Normand δήλωσε: «Το e-Sport βγήκε περισσότερο για να δούμε τις αντιδράσεις του κόσμου και να δείξουμε πως τα ηλεκτρικά οχήματα δεν είναι απαραίτητα βαρετά. Ήταν ένα επικοινωνιακό εργαλείο που πέτυχε το σκοπό του πολύ καλά. Η αποδοχή του ήταν πολύ καλή. Πελάτες μου έλεγαν πως ενδιαφέρονται και με ρωτούσαν αν μπορούμε να φτιάξουμε κάτι σαν και αυτό.»

«Δεν έχουμε πάρει ακόμα την τελική απόφαση αλλά μου έκανε κλικ το γεγονός ότι η ανταπόκριση του κοινού σε αυτό το πρωτότυπο ήταν τόσο θετική, και το ότι κάποιοι ανταγωνιστές μας έχουν βρει χώρο στην αγορά για αντίστοιχα project.»

Renault Zoe e-Sport

Το υψηλόβαθμο στέλεχος της Renault παραδέχθηκε πως υπάρχει η δυνατότητα να εξελιχθεί η συγκεκριμένη τεχνολογία για ένα μοντέλο παραγωγής, όμως χρειάζεται ακόμη χρόνος: «Συνεργαζόμαστε πάντα με την Renault Sport η οποία συνδέεται με την ομάδα της Formula 1 από όπου έχει πρόσβαση σε όλες τις τεχνολογίες. Η Renault Sport εκπροσωπεί το απόλυτο αυτοκίνητο επιδόσεων οπότε το θέμα τώρα είναι το πώς θα προσφέρουμε κάτι τέτοιο σε συνδυασμό με ηλεκτροκίνηση, λαμβάνοντας υπόψη την τεχνολογία των μπαταριών. Εργαζόμαστε στη νέα γενιά μπαταριών τύπου solid-state, οι οποίες μπορούν να δώσουν λύση σε πολλά από τα προβλήματα που έχουμε σε σχέση με τα οχήματα επιδόσεων, ειδικά όσον αφορά στην αξιοπιστία και την προσιτή τιμή αγοράς.

«Σε τεχνικό επίπεδο έχουμε ξεκινήσει να έχουμε κάποιες ιδέες αλλά δεν έχουμε βρει ακόμα την ιδανική ισορροπία ανάμεσα σε όλα αυτές τις προκλήσεις σε μια λογική τιμή αγοράς.»

Renault Zoe e-Sport

Το εκρηκτικό hot hatch θα μπορούσε να θεωρηθεί συνεχιστής της παράδοσης των κεντρομήχανων και πισωκίνητων R5 Turbo (1980-1986) και Clio V6 Renault Sport (2001-2005), αν τελικά βγει στην αγορά.

Να θυμίσουμε πως το πρωτότυπο είχε απόδοση 460 PS και 640 Nm ροπής ενώ το βάρος του ήταν 1460 kg. Σύμφωνα με τη Renault, η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτούσε 3,2" ενώ έφτανε από στάση στα 210 km/h της τελικής του ταχύτητας σε λιγότερο από 10". Σχεδιαστικά το μοντέλο φορούσε ζάντες 20" ενώ το εκτενέστατο bodykit περιλάμβανε φουσκωμένα φτερά, νέους προφυλακτήρες, πλευρικές εισαγωγές αέρα, μεγάλη αεροτομή και τεράστιο διαχύτη στο πίσω μέρος.

Πηγή: Top Gear