node/37042

Η Nissan εξετάζει το ενδεχόμενο εξηλεκτρισμού των 370Z και GT-R

Η ιαπωνική εταιρεία επιβεβαίωσε το ότι η επόμενη γενιά των δύο σπορ μοντέλων βρίσκεται στα σκαριά.

Στα πλαίσια της έκθεσης του Τόκιο, ο Ivan Espinosa, υπεύθυνος προγραμματισμού νέων μοντέλων της Nissan, επιβεβαίωσε την εξέλιξη των επόμενων γενιών 370Z και GT-R ενώ αποκάλυψε πως υπάρχει το ενδεχόμενο να είναι υβριδικές ή ηλεκτρικές.

Nissan 370Z

Ο Espinosa δήλωσε πως στο εσωτερικό της Nissan πραγματοποιείται ένα διαρκές debate για τον εξηλεκτρισμό ή όχι της επόμενης γενιάς σπορ μοντέλων της: «Αυτή τη στιγμή είναι υπό συζήτηση. Και πιστεύω πως πρέπει να είμαστε προσεκτικοί. Είναι έτοιμοι οι καταναλωτές για ένα ηλεκτρικό σπορτσκαρ; Έχουμε επιχειρηματολογήσει ατελείωτα πάνω σε αυτό το θέμα. Επειδή υπάρχουν ακόμα μερικοί άνθρωποι, ειδικά οι πιο παραδοσιακοί αγοραστές και οι petrol-heads που δεν έχουν φτάσει 100% σε αυτό το σημείο. Αλλά υπάρχει επίσης ένα μεγάλο, νεανικό κοινό που σκέφτεται εντελώς διαφορετικά.»

Εκτός από το θέμα της αντίδρασης του κοινού, ο Ivan Espinosa έθεσε και το ζήτημα της τεχνολογίας: «Πότε η τεχνολογία θα είναι έτοιμη για να προσφέρει πραγματικά την απόδοση που προσδοκούμε από ένα σπορτσκαρ; Πρέπει να κουβαλάς μια μπαταρία η οποία προσθέτει βάρος και, όπως όλοι γνωρίζουν, σε ένα σπόρτσκαρ δε μετρά μόνο η ιπποδύναμη που του βάζεις αλλά και τα κιλά που του αφαιρείς, οπότε είναι μια πολύ λεπτή ισορροπία.»

GT-R

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Nissan: Επετειακές εκδόσεις των 370Z και GT-R

Σύμφωνα με τον Espinoza, τα 370Z και GT-R βρίσκονται στην καρδιά της Nissan και η εξέλιξή τους προχωρά δυναμικά: «Μπορείτε να περιμένετε κάτι σύντομα. Δεν μπορώ να σας πω τι, αλλά αυτό δε σημαίνει πως δεν δουλεύουμε πάνω σε αυτά. Η Nissan έχει να κάνει με συναρπαστικά οχήματα.» 

Επιπλέον, ο ισχυρός άντρας της Nissan δηλώνει ανοιχτός σε συζητήσεις με άλλους κατασκευαστές για συνεργασίες, καθώς το επιχειρηματικό μοντέλο για τη συγκεκριμένη κατηγορία γίνεται ολοένα και πιο δύσκολο: «Δεν υπάρχουν χρυσοί κανόνες και είμαστε ιδιαίτερα ανοιχτοί. Υπάρχουν κάποια στοιχεία με τα οποία δεν παίζεις καθώς είναι πολύ σημαντικά για την φίρμα. Υπάρχει ένα όριο πάνω στο πόσα πράγματα μπορείς να μοιραστείς και να ομογενοποιήσεις, έτσι ώστε οι προσδοκίες να μην ξεφύγουν από το τι περιμένουν οι πελάτες από την εταιρεία. Αυτά τα αυτοκίνητα πρέπει να εκφράζουν τις αξίες της μάρκας και πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί με αυτό.»

Ενδιαφέρον έχει το γεγονός πως οι σημερινές εκδόσεις και των δύο μοντέλων βρίσκονται στην αγορά πάνω από μια δεκαετία, αφού το 370Z παρουσιάστηκε το 2008 ενώ το GT-R παρουσιάστηκε το 2007 (παρόλο που έκτοτε έχει δεχθεί πολλές και σημαντικές αναβαθμίσεις). Να θυμίσουμε πως οι πιο πρόσφατες επετειακές εκδόσεις των 370Z και GT-R παρουσιάστηκαν την Άνοιξη στην έκθεση της Νέας Υόρκης.

node/39952

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

Η BMW δημοσίευσε νέα teaser για την επερχόμενη M3 που θα κάνει πρεμιέρα σε λίγες μέρες.

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

BMW Αυστραλίας δημοσίευσε στο Facebook μια σειρά από teaser της επερχόμενης BMW M3, ανακοινώνοντας παράλληλα πως η πρεμιέρα του μοντέλου θα γίνει στις 23 Σεπτεμβρίου 2020.

Οι φωτογραφίες είναι γεμάτες καπνούς και δεν αποκαλύπτουν πολλά - εκτός από την πράσινη εξωτερική απόχρωση - όμως η εξωτερική σχεδίαση είναι ήδη γνωστή από τις διαρροές. Η M3 Sedan όπως και η M4 Coupé ξεχωρίζουν χάρη σε νέο αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα εμπρός με τεράστια γρίλια και σύνθετες εισαγωγές αέρα, φουσκωμένα φτερά, διαφορετικά σχέδια τροχών, διαχύτη με τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος και διακριτική αεροτομή.

Η βαυαρική φίρμα έχει ανακοινώσει πως η M3 Sedan και η συγγενική M4 Coupé, θα χρησιμοποιούν μια αναβαθμισμένη έκδοση του εξακύλινδρου σε σειρά twin-turbo 3,0 λίτρων M TwinPower Turbo. Στις απλές εκδόσεις το μοτέρ θα αποδίδει 480 PS και θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ενώ στις εκδόσεις Competition η απόδοση θα φτάνει τους 510 PS και τα 650 Nm σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο M Steptronic 8 σχέσεων.

Αρχικά τα μοντέλα θα διατίθενται με κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ στη συνέχεια θα προστεθούν στη γκάμα και τετρακίνητες εκδόσεις με το σύστημα M xDrive. Επιπλέον, θα έχουμε ενεργή ανάρτηση με νέα ρύθμιση, ισχυρότερα φρένα και τα κατάλληλα ελαστικά επιδόσεων.

TAGS
node/39945

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Τα υπεραυτοκίνητα πίστας είναι βαμμένα στα χρώματα των McLaren F1 GTR που πρωταγωνίστησαν στο Le Mans το 1995.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Η McLaren παρουσίασε πέντε μοναδικές Senna GTR που κατασκευάστηκαν στα πρότυπα των πέντε αγωνιστικών McLaren F1 GTR που τερμάτισαν στις θέσεις 1, 2, 4, 5 και 13 στις 24 Ώρες του Le Mans το 1995.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: McLaren Senna GTR

Τη δημιουργία των υπεραυτοκινήτων πίστας ανέλαβε το τμήμα McLaren Special Operations (MSO), με κάθε μια από τις αγωνιστικές φορεσιές χρειάστηκαν από 800 μέχρι και μερικές χιλιάδες εργατοώρες για την εφαρμογή τους. Τα λογότυπα των χορηγών είναι βαμμένα στο χέρι, όπως και όλα τα γραφικά, ενώ το μοναδικό αυτοκόλλητο βρίσκεται στην οροφή. Εκτός από τα χρώματα των F1 GTR, οι Senna GTR LM έχουν πεντάκτινες ζάντες της OZ με χρυσές δαγκάνες φρένων και χρυσά αμορτισέρ ως ακόμα μια αναφορά στον πρόγονό τους. Παράλληλα διατηρούν το εντυπωσιακό αεροδυναμικό πακέτο της Senna GTR που μπορεί να παράγει έως και 1.000 kg κάθετης δύναμης και έχουν νέες διπλές απολήξεις της εξάτμισης από Inconel.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε τιμόνι και καθίσματα αγωνιστικού τύπου με το λογότυπο GTR LM, ζώνες έξι σημείων, paddles αλλαγής σχέσεων από χρυσό και πεντάλ κατασκευασμένα από νιτρίδιο τιτανίου. Επιπλέον, κάθε μοντέλο έχει πλακέτα "1 of 1" που υποδηλώνει το συλλεκτικό του χαρακτήρα, και πληροφορίες για την αντίστοιχη F1 GTR του 1995 πάνω στα ανθρακονημάτινα μαρσπιέ (τα ονόματα των τριών οδηγών, την ημερομηνία του αγώνα και τη θέση στην οποία τερμάτισε).

Αναβαθμισμένος είναι και ο κινητήρας twin-turbo V8 4,0 λίτρων που πλέον αποδίδει 845 PS και 800 Nm (20 PS σε σύγκριση με τις υπόλοιπες Senna GTR) ενώ έχει κόφτη στις 9.000 rpm. 

Ας δούμε όμως το κάθε μοντέλο ξεχωριστά:


McLaren Senna GTR LM 825/1

McLaren Senna GTR LM 825/1

Πρωτότυπο: McLaren F1/01R ‘The Ueno Clinic car’ (1η θέση)
Οδηγοί: Yannick Dalmas, Masanori Sekiya και JJ Lehto


McLaren Senna GTR LM 825/6

McLaren Senna GTR LM 825/6

Πρωτότυπο: McLaren F1/06R ‘The Harrods car’ (3η θέση)
Οδηγοί: Andy Wallace, Derek Bell και Justin Bell


McLaren Senna GTR LM 825/2

McLaren Senna GTR LM 825-2

Πρωτότυπο: McLaren F1/02R ‘The Gulf car’ (4η θέση)
Οδηγοί:  Maurizio Sandro Sala, Mark Blundell και Ray Bellm


McLaren Senna GTR LM 825/7

McLaren Senna GTR LM 825/7

Πρωτότυπο: McLaren F1/07R ‘The Jacadi car’ (5η θέση)
Οδηγοί: Fabien Giroix, Olivier Grouillard και Jean-Denis Deletraz


McLaren Senna GTR LM 825/5

McLaren Senna GTR LM 825/5

Πρωτότυπο: McLaren F1/05R ‘The Cesar car’ (13η θέση)
Οδηγοί: Jean-Luc Maury-Laribiere, Marc Sourd και Hervé Poulin


Οι πέντε τυχεροί ιδιοκτήτες των μοντέλων που προέρχονται από ΗΠΑ, Ευρώπη και Ηνωμένο Βασίλειο, θα έχουν την ευκαιρία να τα οδηγήσουν στη θρυλική πίστα του Le Mans λίγο πριν από τον αγώνα του 2021. Η McLaren δεν θέλησε να αποκαλύψει την τιμή κάθε μοντέλου που προφανώς είναι αρκετά υψηλότερη από τα £1,1 εκατομμύρια στερλίνες (προ φόρων) που κοστίζει μια "απλή" Senna GTR.