Η Nissan εξετάζει το ενδεχόμενο εξηλεκτρισμού των 370Z και GT-R

Η Nissan εξετάζει το ενδεχόμενο εξηλεκτρισμού των 370Z και GT-R

Η ιαπωνική εταιρεία επιβεβαίωσε το ότι η επόμενη γενιά των δύο σπορ μοντέλων βρίσκεται στα σκαριά.

Στα πλαίσια της έκθεσης του Τόκιο, ο Ivan Espinosa, υπεύθυνος προγραμματισμού νέων μοντέλων της Nissan, επιβεβαίωσε την εξέλιξη των επόμενων γενιών 370Z και GT-R ενώ αποκάλυψε πως υπάρχει το ενδεχόμενο να είναι υβριδικές ή ηλεκτρικές.

Nissan 370Z

Ο Espinosa δήλωσε πως στο εσωτερικό της Nissan πραγματοποιείται ένα διαρκές debate για τον εξηλεκτρισμό ή όχι της επόμενης γενιάς σπορ μοντέλων της: «Αυτή τη στιγμή είναι υπό συζήτηση. Και πιστεύω πως πρέπει να είμαστε προσεκτικοί. Είναι έτοιμοι οι καταναλωτές για ένα ηλεκτρικό σπορτσκαρ; Έχουμε επιχειρηματολογήσει ατελείωτα πάνω σε αυτό το θέμα. Επειδή υπάρχουν ακόμα μερικοί άνθρωποι, ειδικά οι πιο παραδοσιακοί αγοραστές και οι petrol-heads που δεν έχουν φτάσει 100% σε αυτό το σημείο. Αλλά υπάρχει επίσης ένα μεγάλο, νεανικό κοινό που σκέφτεται εντελώς διαφορετικά.»

Εκτός από το θέμα της αντίδρασης του κοινού, ο Ivan Espinosa έθεσε και το ζήτημα της τεχνολογίας: «Πότε η τεχνολογία θα είναι έτοιμη για να προσφέρει πραγματικά την απόδοση που προσδοκούμε από ένα σπορτσκαρ; Πρέπει να κουβαλάς μια μπαταρία η οποία προσθέτει βάρος και, όπως όλοι γνωρίζουν, σε ένα σπόρτσκαρ δε μετρά μόνο η ιπποδύναμη που του βάζεις αλλά και τα κιλά που του αφαιρείς, οπότε είναι μια πολύ λεπτή ισορροπία.»

GT-R

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Nissan: Επετειακές εκδόσεις των 370Z και GT-R

Σύμφωνα με τον Espinoza, τα 370Z και GT-R βρίσκονται στην καρδιά της Nissan και η εξέλιξή τους προχωρά δυναμικά: «Μπορείτε να περιμένετε κάτι σύντομα. Δεν μπορώ να σας πω τι, αλλά αυτό δε σημαίνει πως δεν δουλεύουμε πάνω σε αυτά. Η Nissan έχει να κάνει με συναρπαστικά οχήματα.» 

Επιπλέον, ο ισχυρός άντρας της Nissan δηλώνει ανοιχτός σε συζητήσεις με άλλους κατασκευαστές για συνεργασίες, καθώς το επιχειρηματικό μοντέλο για τη συγκεκριμένη κατηγορία γίνεται ολοένα και πιο δύσκολο: «Δεν υπάρχουν χρυσοί κανόνες και είμαστε ιδιαίτερα ανοιχτοί. Υπάρχουν κάποια στοιχεία με τα οποία δεν παίζεις καθώς είναι πολύ σημαντικά για την φίρμα. Υπάρχει ένα όριο πάνω στο πόσα πράγματα μπορείς να μοιραστείς και να ομογενοποιήσεις, έτσι ώστε οι προσδοκίες να μην ξεφύγουν από το τι περιμένουν οι πελάτες από την εταιρεία. Αυτά τα αυτοκίνητα πρέπει να εκφράζουν τις αξίες της μάρκας και πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί με αυτό.»

Ενδιαφέρον έχει το γεγονός πως οι σημερινές εκδόσεις και των δύο μοντέλων βρίσκονται στην αγορά πάνω από μια δεκαετία, αφού το 370Z παρουσιάστηκε το 2008 ενώ το GT-R παρουσιάστηκε το 2007 (παρόλο που έκτοτε έχει δεχθεί πολλές και σημαντικές αναβαθμίσεις). Να θυμίσουμε πως οι πιο πρόσφατες επετειακές εκδόσεις των 370Z και GT-R παρουσιάστηκαν την Άνοιξη στην έκθεση της Νέας Υόρκης.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube