node/38296

Η νέα Porsche 911 Turbo S είναι ταχύτερη και ισχυρότερη από ποτέ!

H Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Turbo S που με ιπποδύναμη 650 PS είναι η ισχυρότερη και ταχύτερη στην ιστορία του μοντέλου.

Η Porsche παρουσίασε τη νέα 911 Turbo S σε ειδική εκδήλωση, με τον πρεσβευτή της φίρμας και πρώην οδηγό της Formula 1, Mark Webber, να εκτελεί χρέη παρουσιαστή. Η γερμανική φίρμα αποκάλυψε την κορυφαία έκδοση της 911 τόσο στην κουπέ όσο και στην κάμπριο εκδοχή της, με τη νέα γενιά της Turbo S να έχει δεχθεί τόσες πολλές βελτιώσεις, συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο, που πλέον λογίζεται ως η ισχυρότερη και ταχύτερη 911 Turbo που παράχθηκε ποτέ.

Την κίνηση της νέας 911 Turbo S αναλαμβάνει μια ανανεωμένη εκδοχή του μπόξερ κινητήρα των 3,8 λίτρων, με δυο στροβιλοσυμπιεστές VTG και αυξημένη κατά 70 ίππους ισχύ σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Η ιπποδύναμη φθάνει πλέον τους 650 ίππους, με την μέγιστη ροπή να έχει αυξηθεί με τη σειρά της κατά 50 Nm και να φθάνει πλέον τα 800 Nm.

Η αύξηση της ισχύος βελτίωσε και τις επιδόσεις με τη νέα 911 Turbo S να επιταχύνει με το ημιαυτόματο 8άρι PDK κιβώτιο από στάση στα πρώτα 100 km/h σε μόλις 2,6’’ (2,7’’ για την κάμπριο).  0,2’’ ταχύτερα από το απερχόμενο μοντέλο και να αναπτύσσει τελική ταχύτητα 330 km/h. Η Porsche ανακοινώνει ακόμη ότι η νέα 911 Τurbo S πιάνει από στάση τα 200 km/h ένα δευτερόλεπτο ταχύτερα από το παρελθόν –σε μόλις 8,9’’. 

Το νέο μοντέλο έχει ελαφρώς μεγαλύτερες διαστάσεις, με το αμάξωμα να έχει φαρδύνει κατά 45 mm μπροστά (1.840 mm) και 20 mm πίσω (1.900 mm). Παράλληλα το μπροστινό μετατρόχιο έχει αυξηθεί κατά 42 mm και το πίσω κατά 10 mm. Μεγαλύτερη σε συνολική επιφάνεια είναι και η πίσω αεροτομή που παρέχει περίπου 15% μεγαλύτερη κάθετη δύναμη. Στις λοιπές αεροδυναμικές βελτιώσεις περιλαμβάνονται και οι ενεργές εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα. 

911

Το αυτοκίνητο πατάει και σε νέους τροχούς με διαφορετική διάμετρο. Οι μπροστινοί τροχοί είναι 20άρηδες με ελαστικά 255/35, ενώ οι πίσω τροχοί είναι 21’’ με ελαστικά 315/30. Η τετραδιεύθυνση, το Porsche Dynamic Chassis Control και τα φρένα με τις δεκαπίστονες δαγκάνες εμπρός και τους νέας σύνθεσης κεραμικούς δίσκους, είναι στοιχεία που μεταφέρθηκαν από την παλιά στη νέα 911 Turbo S. Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση (PASM) και τα ενεργά κλαπέτα της εξάτμισης αντιθέτως, προστέθηκαν για πρώτη φορά στην συγκεκριμένη έκδοση της 911. 

Στην καμπίνα, η νέα 911 Turbo S διαθέτει άφθονο δέρμα και λεπτομέρειες από κάρμπον. Τα σπορ καθίσματα ρυθμίζονται ηλεκτρικά και το infotainment διαθέτει οθόνη αφής 10,9’’.

H νέα 911 Turbo S είναι άμεσα διαθέσιμη στη Γερμανία με τιμή που ξεκινά από τα περίπου €216.000 για την κουπέ και τα €230.000 για την κάμπριο εκδοχή της.