node/38296

Η νέα Porsche 911 Turbo S είναι ταχύτερη και ισχυρότερη από ποτέ!

H Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Turbo S που με ιπποδύναμη 650 PS είναι η ισχυρότερη και ταχύτερη στην ιστορία του μοντέλου.

Η Porsche παρουσίασε τη νέα 911 Turbo S σε ειδική εκδήλωση, με τον πρεσβευτή της φίρμας και πρώην οδηγό της Formula 1, Mark Webber, να εκτελεί χρέη παρουσιαστή. Η γερμανική φίρμα αποκάλυψε την κορυφαία έκδοση της 911 τόσο στην κουπέ όσο και στην κάμπριο εκδοχή της, με τη νέα γενιά της Turbo S να έχει δεχθεί τόσες πολλές βελτιώσεις, συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο, που πλέον λογίζεται ως η ισχυρότερη και ταχύτερη 911 Turbo που παράχθηκε ποτέ.

Την κίνηση της νέας 911 Turbo S αναλαμβάνει μια ανανεωμένη εκδοχή του μπόξερ κινητήρα των 3,8 λίτρων, με δυο στροβιλοσυμπιεστές VTG και αυξημένη κατά 70 ίππους ισχύ σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Η ιπποδύναμη φθάνει πλέον τους 650 ίππους, με την μέγιστη ροπή να έχει αυξηθεί με τη σειρά της κατά 50 Nm και να φθάνει πλέον τα 800 Nm.

Η αύξηση της ισχύος βελτίωσε και τις επιδόσεις με τη νέα 911 Turbo S να επιταχύνει με το ημιαυτόματο 8άρι PDK κιβώτιο από στάση στα πρώτα 100 km/h σε μόλις 2,6’’ (2,7’’ για την κάμπριο).  0,2’’ ταχύτερα από το απερχόμενο μοντέλο και να αναπτύσσει τελική ταχύτητα 330 km/h. Η Porsche ανακοινώνει ακόμη ότι η νέα 911 Τurbo S πιάνει από στάση τα 200 km/h ένα δευτερόλεπτο ταχύτερα από το παρελθόν –σε μόλις 8,9’’. 

Το νέο μοντέλο έχει ελαφρώς μεγαλύτερες διαστάσεις, με το αμάξωμα να έχει φαρδύνει κατά 45 mm μπροστά (1.840 mm) και 20 mm πίσω (1.900 mm). Παράλληλα το μπροστινό μετατρόχιο έχει αυξηθεί κατά 42 mm και το πίσω κατά 10 mm. Μεγαλύτερη σε συνολική επιφάνεια είναι και η πίσω αεροτομή που παρέχει περίπου 15% μεγαλύτερη κάθετη δύναμη. Στις λοιπές αεροδυναμικές βελτιώσεις περιλαμβάνονται και οι ενεργές εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα. 

911

Το αυτοκίνητο πατάει και σε νέους τροχούς με διαφορετική διάμετρο. Οι μπροστινοί τροχοί είναι 20άρηδες με ελαστικά 255/35, ενώ οι πίσω τροχοί είναι 21’’ με ελαστικά 315/30. Η τετραδιεύθυνση, το Porsche Dynamic Chassis Control και τα φρένα με τις δεκαπίστονες δαγκάνες εμπρός και τους νέας σύνθεσης κεραμικούς δίσκους, είναι στοιχεία που μεταφέρθηκαν από την παλιά στη νέα 911 Turbo S. Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση (PASM) και τα ενεργά κλαπέτα της εξάτμισης αντιθέτως, προστέθηκαν για πρώτη φορά στην συγκεκριμένη έκδοση της 911. 

Στην καμπίνα, η νέα 911 Turbo S διαθέτει άφθονο δέρμα και λεπτομέρειες από κάρμπον. Τα σπορ καθίσματα ρυθμίζονται ηλεκτρικά και το infotainment διαθέτει οθόνη αφής 10,9’’.

H νέα 911 Turbo S είναι άμεσα διαθέσιμη στη Γερμανία με τιμή που ξεκινά από τα περίπου €216.000 για την κουπέ και τα €230.000 για την κάμπριο εκδοχή της.

node/39406

O Mark Webber φτιάχνει την ιδανική Porsche Taycan Turbo S

Ο πρώην οδηγός Formula 1 φαίνεται πως έχει καλό γούστο στα αυτοκίνητα αν κρίνουμε από τις επιλογές του για την Porsche Taycan.

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

O Mark Webber φτιάχνει την ιδανική Porsche Taycan Turbo S

Ο Mark Webber, πρώην οδηγός Formula 1, πρωταθλητής FIA WEC και σημερινός πρεσβευτής της Porsche, βρήκε ένα δημιουργικό τρόπο να περάσει ένα απόγευμα στο σπίτι του στο Μονακό, επιλέγοντας το ιδανικό spec για μια Porsche Taycan Turbo S. Μπορείτε και εσείς να φτιάξετε τη δική σας Porsche Taycan στον επίσημο configurator της εταιρείας, αλλά ας δούμε πρώτα τι επέλεξε ο Mark.

Όπως δήλωσε ο ίδιος: «Το να επιλέγεις συνδυασμούς χρωμάτων, τροχών και επενδύσεων για ένα αυτοκίνητο όπως η Taycan δεν είναι δύσκολο να το πετύχεις σωστά. Είναι ένα αυτοκίνητο με πολύ καθαρή εμφάνιση, οπότε διατήρησα ένα διακριτικό look με την απόχρωση Dolomite Silver. Στην πραγματικότητα είμαι υπερβολικά παραδοσιακός και συντηρητικός σε ό,τι έχει να κάνει με την επιλογή χρωμάτων.»

Porsche Taycan

«Όσον αφορά τον προαιρετικό εξοπλισμό, το πρώτο κουτάκι που έβαλα κλικ ήταν το Carbon SportDesign Package. Η αλήθεια είναι πως δεν το έχω δει από κοντά, όμως χαρίζει στο εμπρός μέρος μια πολύ διαφορετική αίσθηση που είναι cool. Και λατρέυω την πανοραμική ηλιοροφή. Όλο αυτό το γυαλί το κάνει κορυφαίο μέσα-εξω.»

Για την επιλογή τροχών, ο Mark Webber σχολίασε: «Είναι προσωπική επιλογή φυσικά, όμως πιστεύω πως μπορεί να τα χαλάσεις όλα με τους τροχούς αν δεν προσέξεις. Οι λεπίδες σε αυτούς τους τροχούς 21" που σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για την Taycan δείχνουν πολύ κοφτερές σε μαύρο χρώμα, ειδικά με την αντίθεση που δημιουργείτια με την απόχρωση του αμαξώματος. Και επέλεξα μαύρη απόχρωση και για τις δαγκάνες φρένων. Είναι μια μικρή λεπτομέρεια όμως κάνει τη διαφορά.»

Porsche Taycan Turbo S

Στο εσωτερικό, o Webber επέλεξε Black και Slate Grey αποχρώσεις, κλιματιζόμενα καθίσματα και επενδύσεις από Alcantara - κάτι παρόμοιο συναντάμε και σε όλες τις Porsche 911 που έχει στην κατοχή του ο οδηγός αγώνων καθώς το Alcantara του θυμίζει την αγωνιστική του καριέρα.

Εκτός από το αισθητικό κομμάτι, ο Webber δήλωσε πως υπάρχει και ένα στοιχείο που δεν θα μπορούσε να μην επιλέξει για την ιδανική Porsche Taycan Turbo S και αυτό είναι το πακέτο Porsche Dynamic Chassis Control Sport - το κερασάκι στην τούρτα για την δυναμική οδηγική εμπειρία που προσφέρει το ηλεκτρικό σπορ μοντέλο.

Να θυμίσουμε πως η κορυφαία Taycan Turbo S έχει απόδοση 761 PS (560 kW) και 1050 Nm ροπής, με την κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς (ένας ηλεκτροκινητήρας σε κάθε άξονα). Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 2,8", τα 0-200 km/h έρχονται σε 9,8", ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 260 km/h.

[Πηγή: Porsche]

node/39404

Αυτή η AC Cobra κρύβει ένα μυστικό

Εξωτερικά μοιάζει με την πρώτη AC Cobra του 1962 όμως κάτω από το αμάξωμα κρύβεται ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτή η AC Cobra κρύβει ένα μυστικό

Η βρετανική φίρμα AC, γνωστή για την Cobra που έκανε την εμφάνισή της το 1962, παρουσίασε μια νέα έκδοση του κλασικού πισωκίνητου ρόουντστερ με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!

Η πρώτη Cobra μηδενικών ρύπων θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 58 μονάδων με αφορμή τα 58 χρόνια που έχουν περάσει από την πρώτη παρουσίαση του μοντέλου.

Το αμάξωμα από σύνθετα υλικά θα βασίζεται σε πλαίσιο τύπου σκάλας στο οποίο έχουν γίνει οι απαραίτητες προσαρμογές για να δεχθεί την μπαταρία 54 kWh που χαρίζει 241 km αυτονομίας. Σύμφωνα με την εταιρεία, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 230 kW (313 PS) και 500 Nm επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,7". Επιπλέον, έχουν αναβαθμιστεί τα φρένα, το τιμόνι και η ανάρτηση, για καλύτερο κράτημα δεδομένου του αυξημένου βάρους της κατασκευής που παρά τις εκτενέστατες μετατροπές έχει κρατηθεί κάτω από τα 1.250 kg.

Η ηλεκτρική AC Cobra θα είναι διαθέσιμη σε 4 εξωτερικές αποχρώσεις - μπλε, μαύρο, λευκό και πράσινο, με τιμή που θα ξεκινά από τις £138.000 (€153.205).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Shelby AC Cobra 1963-1966

Εκτός από το εξηλεκτρισμένο μοντέλο, παρουσια΄στηκε και η βενζινοκίνητη AC Cobra 140 Charter Edition. Αυτή φορά τετρακύλινδρο μοτέρ 2,3 λίτρων με 350 PS και 440 Nm που προέρχεται από την Ford Mustang. Χάρη στο χαμηλό βάρος 1.100 kg, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε περίπου 6". Η βενζινοκίνητη έκδοση είναι πιο οικονομική από την ηλεκτρική, με τιμή που ξεκινά από τις £85.000 (€94.365).

[Πηγή: AC Cars]