Η Lancia Gamma έρχεται το 2026

Η Lancia Gamma έρχεται το 2026

Η ναυαρχίδα της Lancia θα παρουσιαστεί το 2026, θα επαναφέρει στο προσκήνιο το όνομα Gamma και φυσικά... θα μπαίνει στην πρίζα.

Lancia

Η Lancia είναι η φίρμα που έχει συνδέσει περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη το όνομα της με την Ελλάδα. Με μια σειρά μοντέλων που δανείστηκαν γράμματα και λέξεις από την ελληνική γλώσσα. Με την παράδοση αυτή να συνεχίζεται και στη νέα ηλεκτρική εποχή.

Έτσι για την ιστορία, θυμίζουμε ότι το πρώτο μοντέλο που ακολούθησε αυτή την ιδέα ήταν η Lancia Kappa του 1919, με το πείραμα να έχει τέτοια αποδοχή που ο Lancia όχι απλά αποφάσισε να συνεχίσει την ιδέα με τα νέα του μοντέλα, αλλά μετονόμασε και εκείνα που ήδη είχαν παρουσιαστεί. 

Η 12HP του 1907 ονομάστηκε Alpha, η 15/20HP του 1909 ονομάστηκε Beta, η 20HP του 1910 άλλαξε σε Gamma και η 20/30HP του 1911 έφερε για πρώτη φορά στο προσκήνιο της αυτοκινητιστικής σκηνής το όνομα Delta. Το δεύτερο νέο μοντέλο που «βαπτίστηκε» απ’ ευθείας με ελληνικό όνομα ήταν η Lambda του 1922.

Από τη δεκαετία του 1930 και μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 1960 βέβαια η Lancia εστίασε στην αναζήτηση των ονομάτων για τα μοντέλα της στην αρχαία Ρώμη, με ονόματα όπως Artena, Aprilia και αργότερα Aurelia, Flavia και Fulvia.

Lancia Gamma   

Την επιστροφή στις ελληνικές ρίζες σηματοδότησε η Beta του 1972, ακολούθησε η εικονιζόμενη Gamma του 1976, συνεχίστηκε το 1979 με τη Delta, φθάνοντας μέχρι και σήμερα, όπου η Lancia παραμένει πιστή στην επιλογή ελληνικών γραμμάτων ή και λέξεων για την ονομασία των μοντέλων της.

Όπως αποκάλυψε δε προ ημερών ο ισχυρός άνδρας της ιταλικής φίρμας, Luca Napolitano, η κληρονομιά αυτή θα βρει πρόσφορο έδαφος και στη νέα ηλεκτρική εποχή. Ο CEO της Lancia, γνωστοποίησε ότι η εταιρεία δουλεύει πάνω στην ανάπτυξη της μελλοντικής ναυαρχίδας της φίρμας, που θα αναβιώνει το όνομα Gamma. 

Lancia Pu+Ra

Όσοι έσπευσαν να υποστηρίξουν ότι το νέο ηλεκτρικό μοντέλο των Ιταλών θα πατήσει πάνω σε «χωμάτινα» μονοπάτια, όντας δηλαδή ένα SUV όχημα, διαψεύστηκαν. Η Lancia θα δημιουργήσει ένα σύγχρονο «sportback» αυτοκίνητο, που θα θυμίζει πολύ σε σχεδιαστική φιλοσοφία την Gamma του 1976. 

Δε θα είναι δηλαδή ένα κλασικό τριών όγκων σεντάν αλλά ένα sportback ή liftback αν προτιμάτε καλύτερα με αρκετά κουπέ στοιχεία στο ντιζάιν του. Ουσιαστικά, οι Ιταλοί θα πατήσουν πάνω στις γραμμές του πρωτότυπου Pu+Ra HPE concept και θα παίξουν με τους όγκους και τις φόρμες του. 

Lancia Pu+Ra

Το μήκος του αμαξώματος θα είναι κάτω από τα 5 μέτρα και σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, θα «χτιστεί» πάνω στη νέα αρχιτεκτονική του ομίλου, στην πλατφόρμα δηλαδή STLA που θα υποστηρίξει όλα τα νέα μεγαλομεσαία αυτοκίνητα του Group. 

Η Lancia υποστηρίζει ότι η μελλοντική Gamma χάρη στο τεχνολογικά προηγμένο σύστημα διαχείρισης της ενέργειας της και τον αεροδυναμικό της σχεδιασμό, θα είναι σε θέση να προσφέρει αυτονομία που θα ξεπερνά τα 700 km με μία μόλις φόρτιση, με την ισχύ του ηλεκτρικού συστήματος, να ξεπερνά τους 450 ίππους. 

Η Lancia έχει ξεκινήσει δειλά δειλά την αντεπίθεση της, με το χρονοδιάγραμμα των Ιταλών να προβλέπει το λανσάρισμα του νέου Ypsilon το 2024 (υβριδικό και αμιγώς ηλεκτρικό), θα ακολουθήσει δυο χρόνια μετά (2026) η Gamma, με την πρώτη τριάδα αυτής της νέας εποχής να συμπληρώνει η Delta η οποία θα παρουσιαστεί το 2028. 
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube