node/40171

Η Ford Mustang Mach 1 έφτασε στην Ευρώπη

Αυτή είναι η ταχύτερη Ford Mustang σε πίστα που έχει διατεθεί ποτέ στη Γηραιά Ήπειρο.

Η Ford ανακοίνωσε πως η ειδική έκδοση επιδόσεων Mach 1 της Mustang, θα είναι διαθέσιμη πλέον και στην Ευρώπη, ως η ταχύτερη έκδοση του pony car σε πίστα που κυκλοφόρησε ποτέ στη Γηραιά Ήπειρο.

Οι εκδόσεις Mach 1 έκαναν την εμφάνισή τους για πρώτη φορά το 1969 και παρέμειναν στη γκάμα της Mustang έως και τα τέλη της δεκαετίας του '70. Το όνομα εμφανίστηκε ξανά το 2003 στη δύση της καριέρας της τέταρτης γενιάς, και επιστρέφει σήμερα στην έβδομη γενιά του pony car.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ford Mustang Mach 1: Η ταχύτερη πεντάλιτρη Mustang [video]

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο ατμοσφαιρικός V8 5,0 λίτρων που αποδίδει 460 PS και 529 Nm. Αυτό σημαίνει πως έχει -20 PS και -41 Nm λιγότερα από το αντίστοιχο μοντέλο αμερικανικών προδιαγραφών, κάτι που πιθανότατα συμβαίνει λόγω των αυστηρότερων περιορισμών όσον αφορά τις εκπομπές CO2 που ισχύουν στην Ευρώπη.

Ford Mustang Mach 1

Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων Tremec με λειτουργία rev-matching, ενώ υπάρχει και η επιλογή του αυτόματου 10 σχέσεων. Κι αστις δύο περιπτώσεις έχουμε διαφορικό περιορισμένης ολίσθισης στον πίσω άξονα.

Η Ford αναφέρει πως η έκδοση Mach 1 έχει το καλύτερο κράτημα από κάθε άλλη Mustang που κυκλοφόρησε ποτέ στην Ευρώπη. Σε αυτό συμβάλλει η ανάρτηση με ενεργά αμορτισέρ MagneRide, νέα ελατήρια και αντιστρεπτικές καθώς και η νέα ρύθμιση του συστήματος διεύθυνσης (ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση) για μεγαλύτερη ακρίβεια. Οι πεντάκτινες ζάντες 19" φορούν φαρδύτερα ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 και κρύβουν πίσω τους ισχυρότερα φρένα.

Επιπλέον, αρκετά από τα εξαρτήματα της Mach 1 προέρχονται αυτούσια από τις κορυφαίες Shelby GT350 και GT500 όπως το σύστημα ψύξης, το χειροκίνητο κιβώτιο, τα εμπρός και πίσω υποπλαίσια και η εξάτμιση Active Valve Performance Exhaust.

Ford Mustang Mach 1

Το ανασχεδιασμένο αεροδυναμικό πακέτο προσφέρει αύξηση 22% στην παραγωγή κάθετης δύναμης. Η Mach 1 ξεχωρίζει από τη νέα μάσκα με μεγαλύτερες εισαγωγές άερα, διαφορετική γρίλια και νέο σπλίτερ, τις ρετρό πεντάκτινες ζάντες 19", την διακριτική αεροτομή, τον διαχύτη, τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης και τα αυτοκόλλητα.

Η χρωματική παλέτα περιλαμβάνει 8 συνδυασμούς συμπεριλαμβανομένων των Fighter Jet Grey με ρίγες Satin Black και Reflective Orange, Iconic Silver, Shadow Black ή Oxford White με ρίγες Satin Black/Red, και Velocity Blue, Twister Orange, Race Red ή Grabber Yellow με ρίγες Satin Black/White.

Ford Mustang Mach 1

Στο εσωτερικό βρίσκουμε επενδύσεις σε απόχρωση Ebony, λεπτομέρειες από αλουμίνιο σε ταμπλό και κεντρική κονσόλα, νέο επιλογέα ταχυτήτων και σπορ καθίσματα (προαιρετικά Recaro) με ραφές Metal Grey. 

Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει κλιματιζόμενα καθίσματα, infotainment SYNC 3 με τεχνολογία FordPass Connect modem, premium ηχοσύστημα της B&O με 12 ηχεία και ψηφιακό πίνακα οργάνων 12" με νέα γραφικά.

Η Ford δεν ανακοίνωσε την τιμή της Mustang Mach 1, όμως υπολογίζουμε πως θα είναι ελαφρώς ακριβότερη από την έκδοση Bullitt.

[Πηγή: Ford]

node/40251
Porsche Cayenne E-Hybrid

Μεγαλύτερες μπαταρίες για τις Porsche Cayenne E-Hybrid

Η Porsche ανακοίνωσε την αύξησης της ενεργειακής πυκνότητας των μπαταριών για τις επαναφορτιζόμενες υβριδικές Cayenne που πλησιάζουν πλέον τις 20 kWh.

Τετάρτη, 28 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Μεγαλύτερες μπαταρίες για τις Porsche Cayenne E-Hybrid

Σιγά σιγά, οι δυνατότητες των επαναφορτιζόμενων υβριδικών μοντέλων αυξάνονται στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο. Από 5 kWh, ανέβηκαν στις δέκα, ύστερα στις 15 για τα μεγαλύτερα μοντέλα και πλέον στις 17,9 kWh στην Porsche, που μόλις ανακοίνωσε αυτό το νούμερο για την Cayenne E-Hybrid. Μέχρι τώρα το επαναφορτιζόμενο υβριδικό μεγάλο SUV του Zuffenhausen φορούσε μπαταρία 14,1 kWh.

Μπορεί να μην έχουμε φτάσει ακόμη στο ψυχολογικό (και ουσιαστικό) όριο των 20 kWh, αλλά οι 17,9 kWh έχουν άμεσες θετικές επιπτώσεις στην ηλεκτρική αυτονομία των Cayenne. Έτσι, η E-Hybrid μπορεί να καλύψει έως και 48 km αμιγώς ηλεκτρικά και η Cayenne Turbo S E-Hybrid έως και 42 km. Η ιπποδύναμη για τα δύο μοντέλα παραμένει απαράλλαχτη, 462 και 680 PS αντίστοιχα. 

Προσώρας η ελληνική αντιπροσωπεία δεν έχει ανακοινώσει την τιμή των αυτοκινήτων με τις μεγαλύτερες μπαταρίες. Η τιμή των υφιστάμενων μοντέλων ξεκινά από τις €108.200 για την Cayenne E-Hybrid, από €113.200 για την Cayenne E-Hybrid Coupé, από €202.900 για την Cayenne Turbo S E-Hybrid και από €207.200 για την Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé.

node/40246

Mercedes-AMG Project One: Θα έχει πάνω από 1.200 PS! [video]

Το υβριδικό υπεραυτοκίνητο της Mercedes-AMG μπορεί να καθυστερεί να παρουσιαστεί σε τελική μορφή παραγωγής, όμως θα είναι πιο ισχυρό από όσο νομίζαμε!

Τρίτη, 27 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Mercedes-AMG Project One: Θα έχει πάνω από 1.200 PS! [video]

Η Mercedes-AMG Project One είναι ένα από τα υπεραυτοκίνητα που περιμένουμε εδώ και πολλά χρόνια, με τη μακρά περίοδο δοκιμών και εξέλιξης να συνεχίζεται, παρότι το μοντέλο παρουσιάστηκε σε μορφή πρωτοτύπου στην Έκθεση Φρανκφούρτης του 2017. Σήμερα, νέες φήμες έρχονται στη δημοσιότητα για την έκδοση παραγωγής, η οποία πρόκειται να διαφέρει αρκετά από το αρχικό πρωτότυπο.

Όσον αφορά το σύστημα κίνησης plug-in hybrid που αποτελείται από υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα V6 1,6 λίτρων και 4 ηλεκτροκινητήρες, αυτό φημολογείται πως θα αποδίδει πάνω από 1.200 PS (η αρχική εκτίμηση έκανε λόγο για 1.000 PS).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο Lewis Hamilton συναντά την Mercedes-AMG Project One [video]

Αλλαγές σε σχέση με το πρωτότυπο θα έχουμε και στην εξωτερική σχεδίαση. Η σταθερή αεροτομή στο πίσω μέρος που είναι εμπνευσμένη από την Formula 1 θα έχει ενεργά πτερύγια, οι απολήξεις της εξάτμισης θα είναι τέσσερις αντί για δύο ενώ νέο θα είναι και το σχέδιο τροχών. Στο εσωτερικό θα έχουμε ψηφιακό πίνακα οργάνων και κεντρική οθόνη αφής, με την Mercedes-AMG να εργάζεται αυτή την περίοδο στο κομμάτι της ηχομόνωσης.

Σύμφωνα με την τελευταία επίσημη ενημέρωση της Mercedes-AMG, οι πρώτες παραδόσεις σε πελάτες είναι προγραμματισμένες για το 2021 - πιθανότατα στο δεύτερο τρίμηνο - καθώς η εξέλιξη βρίσκεται πλέον σε προχωρημένο στάδιο. Παρακάτω μπορείτε να δείτε το τελευταίο επίσημο βίντεο από τις δοκιμές που δημοσιεύθηκε τον Αύγουστο του 2020.

[Πηγή: The Supercar Blog]