node/36865

Η δεύτερη γενιά του υδρογονοκίνητου Toyota Mirai

Το Mirai επιστρέφει με νέα πλατφόρμα, ελκυστικό σχεδιασμό και σημαντικές βελτιώσεις σε όλους τους τομείς.

Η Toyota παρουσίασε τη δεύτερη γενιά του υδρογονοκίνητου Mirai, η οποία φέρνει σημαντικές αλλαγές σε σύγκριση με το μοντέλο που αντικαθιστά αφού πλέον βασίζεται στην premium πισωκίνητη πλατφόρμα της Lexus.

Toyota Mirai

Το Toyota Mirai πρώτης γενιάς που παρουσιάστηκε το 2014 μπορεί να διέθετε προηγμένη τεχνολογία κυψελών καυσίμου, όμως η αντισυμβατική του εμφάνιση το έκανε να ξεχωρίζει για τους λάθος λόγους.

Επωφελούμενοι από τη νέα πλατφόρμα, οι σχεδιαστές της Toyota δημιούργησαν ένα ελκυστικό αμάξωμα με ισορροπημένες αναλογίες και πιο λιτές και "εύπεπτες" γραμμές. Το Mirai είναι χαμηλότερο (1.468 mm), μακρύτερο (4.973 mm) και φαρδύτερο (1885 mm), με τροχούς 20", καμπίνα μετατοπισμένη προς τα πίσω και έντονη κλίση της οροφής εμπνευσμένη από coupe. Την εικόνα συμπληρώνει η νέα απόχρωση του μπλε με πολλαπλές στρώσεις.

Το αποτέλεσμα είναι ένα premium σεντάν το οποίο παραπέμπει περισσότερο σε high-end μοντέλο της Lexus παρά σε Toyota.

Toyota Mirai

Όπως το περιγράφει η Toyota, το FCEV (Fuel Cell Electric Vehicle) είναι ένα ηλεκτρικό όχημα χωρίς την ανάγκη φόρτισης, καθώς η ενέργεια παράγεται από τις κυψέλες υδρογόνου. Το πλεονέκτημα αυτής της τεχνολογίας είναι πως για τον ανεφοδιασμό του χρειάζεται μόλις 5 λεπτά, δηλαδή πολύ πιο σύντομα από το χρόνο φόρτισης των συμβατικών μπαταριών. Επιπλέον, η καύση του υδρογόνου με οξυγόνο παράγει ηλεκτρική ενέργεια, θερμότητα και καθαρό νερό, κάνοντας το όχημα ιδιαίτερα φιλικό προς το περιβάλλον.

Στο νέο Mirai το σύστημα κίνησης έχει αναβαθμιστεί, με καλύτερη απόδοση και αυξημένη χωρητικότητα υδρογόνου. Η ιαπωνική εταιρεία κάνει λόγο για 30% αυξημένη αυτονομία σε σχέση με τον προκάτοχό του, η οποία θα πλησιάζει τα 650 km ανάμεσα σε κάθε ανεφοδιασμό από πρατήριο υδρογόνου. Χάρη στη νέα πισωκίνητη πλατφόρμα το Mirai θα προσφέρει πιο δυναμική εμπειρία οδήγησης με σημαντικά καλύτερη ποιότητα κύλισης.

 

Toyota Mirai

Οι μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις και η νέα αρχιτεκτονική έχουν θετικό αντίκτυπο και στους εσωτερικούς χώρους όπου μπορούν πλέον να φιλοξενηθούν έως και πέντε επιβάτες. Το ταμπλό είναι πιο σύγχρονο με λιγότερο φλύαρες γραμμές, αναβαθμισμένη ποιότητα και καλύτερη ηχομόνωση. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων 8", οθόνη αφής 12,3" στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, ηχοσύστημα JBL με 14 ηχεία και ψηφιακό καθρέπτη που προβάλει εικόνα από την κάμερα οπισθοπορείας.

Το Mirai παρουσιάστηκε σε μορφή πρωτοτύπου όμως είναι εμφανές πως βρίσκεται πολύ κοντά στην έκδοση παραγωγής. Σύμφωνα με την Toyota, η εμπορική πορεία του μοντέλου θα ξεκινήσει στα τέλη του 2020, χωρίς να αναφέρει κάτι για την τιμή.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Οδηγούμε το νέο υδρογονοκίνητο Toyota Mirai του 2016

node/39112
Mercedes-AMG E 53 Coupé

Η Mercedes-Benz κόβει τις «63άρες AMG» από τις E-Class Coupé και Cabriolet

Εάν αναρωτιόσασταν για την άφιξη του V8 στην ανανεωμένη E-Class, να ξέρετε ότι δεν θα υπάρχει πλέον στις κουπέ και κάμπριο. Επομένως θα επιβιώσει μόνο η μπερλίνα AMG E 63, αφήνοντας το πεδίο ελεύθερο σε Audi RS7 και BMW M8.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Η Mercedes-Benz κόβει τις «63άρες AMG» από τις E-Class Coupé και Cabriolet

Η Mercedes-Benz επανεξετάζει διαρκώς τα πολλά μοντέλα της: Κάποια διατηρούνται, κάποια νέα εμφανίζονται και άλλα εξαφανίζονται. Έτσι μπορεί ο κινητήρας V8 4.0 biturbo της AMG να δίνει σήμερα το παρών σχεδόν σε όλα τα SUV, αρχής γενομένης από την GLC, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και για την E-Class. Ανανεωμένη εφέτος, μία από τις γηραιότερες Mercedes-Benz μαζί με την C-Class, η Ε διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις: μπερλίνα, στέισον, κουπέ και καμπριολέ.

Οι δύο τελευταίες, που επικεντρώνονται περισσότερο στο φαν, δεν θα έχουν πρόσβαση ωστόσο στον διτούρμπινο V8. Σύμφωνα με το αμερικανικό website Motor1, ο Γερμανός κατασκευαστής αποφάσισε να μην εντάσσει πλέον τις 63άρες εκδόσεις AMG στον κατάλογο των E-Class Coupé και Cabriolet, επειδή απλώς «δεν υπάρχει πλέον αυτή η ανάγκη».

Μια περίεργη επιλογή, δεδομένης της λιγότερο οικογενειακής τοποθέτησής τους στην γκάμα της E-Class σε σχέση με την μπερλίνα και τη στέισον. Οι 6κύλινδρες E 53 των 435 ίππων είναι κατά τα φαινόμενα επαρκείς και κατάλληλες για τη Mercedes-Benz σε αυτή την κατηγορία. Και επίσης κατά τα φαινόμενα, δεν θεωρεί πρόβλημα να αφήσει τις Audi και BMW να παίζουν μόνες τους μπάλα με μοντέλα όπως τα RS7 και M8.

node/39108

Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Για εκείνους που δεν θέλουν να αγοράσουν SUV αλλά διατηρούν ένα δραστήριο τρόπο ζωής.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Το Jazz Crosstar, δηλαδή η περιπετειώδης έκδοση του νέου Jazz, θα ανοίξει το δρόμο και για άλλα μοντέλα της Honda με εμφάνιση που θα παραπέμπει σε SUV, καθώς η ιαπωνική φίρμα αναγνωρίζει την αυξημένη ζήτηση τους από το κοινό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Νέο Honda Jazz

Όπως δήλωσε ο Takeki Tanaka, υπεύθυνος εξέλιξης του Honda Jazz: «Η ζήτηση για συμπαγή πολυχρηστικά οχήματα είναι μια νέα μόδα, και στο μέλλον θα έχουμε μερικές εκδόσεις σε αυτή την κατεύθυνση. Οι αγοραστές του Jazz ανήκουν σε πολλά διαφορετικά ηλικιακά γκρουπ, και μας ενδιέφερε συγκεκριμένα να ικανοποιήσουμε πελάτες που ενδιαφέρονται για προηγμένη τεχνολογία και ένα δραστήριο τρόπο ζωής. Αυτό ήταν το κίνητρό μας για την εξέλιξη του Crosstar.»

«Μερίδα του αγοραστικού κοινού δεν συμμερίζεται την ανάγκη για SUV, λόγω του μεγάλου όγκου και του μειονεκτήματος στην οικονομία καυσίμου. Αυτοί είναι οι πελάτες που δεν θα ήθελαν ένα hatchback ή ένα saloon, αλλά προτιμούν να ξεχωρίζουν με ένα όχημα που να επικοινωνεί προς τα έξω τον δραστήριο τρόπο ζωής τους, και σε αυτούς πιστεύουμε πως το Crosstar ταιριάζει ιδανικά.»

Εκτός από τη Honda, αρκετοί άλλοι κατασκευαστές δείχνουν να ακολουθούν την τάση της αγοράς για μοντέλα crossover, όπως η Subaru με το XV, η Ford με τα Fiesta Active και Focus Active, η KIA με το xCeed, η Toyota με το Corolla Trek και η Audi με το A1 Citycarver.

[Πηγη: Autocar]