node/39754

Η BMW M4 GT3 είναι περήφανη για τη μάσκα της

Η νέα BMW M4 έκανε την πρώτη της εμφάνιση σε μορφή πρωτοτύπου, μαζί με την αγωνιστική έκδοση GT3, στην οποία τα «νεφρά» της μάσκας είναι βαμμένα κόκκινα.

Η επίσημη παρουσίαση της νέας BMW M4 πρόκειται να γίνει το Σεπτέμβριο. Όμως το περασμένο Σαββατοκύριακο 22-23 Αυγούστου, στο περιθώριο του αγώνα Moto GP στην Αυστρία, το οποίο ονομάζεται επίσημα BMW M Grand Prix of Styria, η βαυαρική φίρμα παρουσίασε το αυτοκίνητο σε μορφή πρωτοτύπου, μαζί με την αγωνιστική έκδοση Μ4 GT3.  

Με την ταυτόχρονη εμφάνιση των δύο αυτοκινήτων σε αγωνιστικό περιβάλλον, η BMW θέλησε να τονίσει τη στενή σχέση που υπάρχει μεταξύ των εκδόσεων δρόμου του τμήματος Μ και των αγωνιστικών της εταιρίας. «Δε θα μπορούσα να σκεφτώ καλύτερο μέρος για αυτή την πρεμιέρα. Η Μ4 και η M4 GT3 αποτελούν εμβληματικά μοντέλα για την BMW M και εξαιρετικά παραδείγματα για τη μεταφορά τεχνολογίας από τους αγώνες στην παραγωγή –και αντίστροφα. Εξαρχής, τα δύο οχήματα εξελίχθηκαν παράλληλα, οπότε έχουν τα ίδια γονίδια», δήλωσε ο επικεφαλής της M GmbH, Markus Flasch.

Ωστόσο, κάτι ακόμη που έχουν ίδιο τα δύο αυτοκίνητα είναι η πολυσυζητημένη, νέα μάσκα της BMW 4 Series, με τα «νεφρά» να είναι στενά αλλά πολύ ψηλότερα απ’ ότι σε άλλα μοντέλα της φίρμας. Αυτά λοιπόν, στην αγωνιστική Μ4 GT3 δεν διαθέτουν μαύρη γρίλια, αλλά επιφάνειες βαμμένες σε έντονο κόκκινο χρώμα, σε μια προσπάθεια να μην περάσουν απαρατήρητα, αλλά αντίθετα να τραβήξουν την προσοχή. Τα πολύ φαρδύτερα φτερά, οι μεγάλοι αεραγωγοί σε διάφορα σημεία του αμαξώματος και, φυσικά, η μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος, είναι μερικές ακόμη από τις αλλαγές που αναμενόμενα χαρακτηρίζουν ένα αγωνιστικό της κατηγορίας GT3.

BMW M4 GT3

Στην πολιτική BMW M4, το ιδιαίτερο βάψιμο δεν αφήνει να φανούν πολλές λεπτομέρειες του αμαξώματος. Και εδώ όμως είναι εμφανή τα φουσκωμένα φτερά, τα ανοίγματα στον εμπρός προφυλακτήρα, οι αεραγωγοί στα φτερά και ο αεροδυναμικός διαχύτης με τις τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης, που τη διαφοροποιούν από τις υπόλοιπες BMW 4 Series. Η εταιρία δεν αποκάλυψε τίποτα παραπάνω για το μοντέλο, το οποίο όπως ήδη γνωρίζουμε θα φορά έναν 6κύλινδρο 3λιτρο TwinPower Turbο σε έκδοση με 480 PS και χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο, αλλά και στη δυνατότερη Competition, με 510 PS και 8τάχυτο αυτόματο M Steptronic. Η κίνηση θα μεταδίδεται και στις δύο στους πίσω τροχούς, ενώ αργότερα θα προκύψουν και εκδόσεις xDrive.

[Πηγή: BMW]

node/39952

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

Η BMW δημοσίευσε νέα teaser για την επερχόμενη M3 που θα κάνει πρεμιέρα σε λίγες μέρες.

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

BMW Αυστραλίας δημοσίευσε στο Facebook μια σειρά από teaser της επερχόμενης BMW M3, ανακοινώνοντας παράλληλα πως η πρεμιέρα του μοντέλου θα γίνει στις 23 Σεπτεμβρίου 2020.

Οι φωτογραφίες είναι γεμάτες καπνούς και δεν αποκαλύπτουν πολλά - εκτός από την πράσινη εξωτερική απόχρωση - όμως η εξωτερική σχεδίαση είναι ήδη γνωστή από τις διαρροές. Η M3 Sedan όπως και η M4 Coupé ξεχωρίζουν χάρη σε νέο αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα εμπρός με τεράστια γρίλια και σύνθετες εισαγωγές αέρα, φουσκωμένα φτερά, διαφορετικά σχέδια τροχών, διαχύτη με τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος και διακριτική αεροτομή.

Η βαυαρική φίρμα έχει ανακοινώσει πως η M3 Sedan και η συγγενική M4 Coupé, θα χρησιμοποιούν μια αναβαθμισμένη έκδοση του εξακύλινδρου σε σειρά twin-turbo 3,0 λίτρων M TwinPower Turbo. Στις απλές εκδόσεις το μοτέρ θα αποδίδει 480 PS και θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ενώ στις εκδόσεις Competition η απόδοση θα φτάνει τους 510 PS και τα 650 Nm σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο M Steptronic 8 σχέσεων.

Αρχικά τα μοντέλα θα διατίθενται με κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ στη συνέχεια θα προστεθούν στη γκάμα και τετρακίνητες εκδόσεις με το σύστημα M xDrive. Επιπλέον, θα έχουμε ενεργή ανάρτηση με νέα ρύθμιση, ισχυρότερα φρένα και τα κατάλληλα ελαστικά επιδόσεων.

TAGS
node/39951

Έρχεται το Peugeot Le Mans Hypercar σε συνεργασία με την Total

Το αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο της Peugeot θα κάνει ντεμπούτο στις πίστες το 2022.

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Έρχεται το Peugeot Le Mans Hypercar σε συνεργασία με την Total

Η Peugeot σε συνεργασία με την Total, δημοσίευσαν τα πρώτα σκίτσα και τεχνικά χαρακτηριστικά για το Le Mans Hypercar Project, ένα αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο που εξελίσσεται για συμετοχή σε αγώνες αντοχής και πιο συγκεκριμένα στη νεοσύστατη (και ομώνυμη) κατηγορία LMH.

Όπως δήλωσε ο Jean Philippe Imparato, CEO της Peugeot: «Το Le Mans είναι το ιερό δισκοπότηρο για τον κόσμο της αυτοκίνησης. Είναι ο αγώνας που καθορίζει το νικητή του. Για εμάς, συμβολίζει 3 νίκες αλλά και άπειρο ιδρώτα, δάκρυα και χαρά και ένα απίστευτο κλίμα ομαδικότητας με την Total, με την οποία γιορτάζουμε φέτος 25 χρόνια συνεργασίας.»

Σύμφωνα με την Peugeot, η κατηγορία πρωτοτύπων LMH επιλέχθηκε για την ελευθερία που δίνει σε επίπεδο αεροδυναμικής, επιτρέποντας την ενσωμάτωση της σχεδιαστική γλώσσας της Peugeot. 

Ο Matthias Hossann, υπεύθυνος σχεδιασμού της γαλλικής φήρμας δήλωσε: «Ο σχεδιασμός των αγωνιστικών οχημάτων δεν θα είναι απλά το αποτέλεσμα δοκιμών σε αεροδυναμική σήραγγα, κάτι που μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε ένα εξειδικευμένο και εμβληματικό προιόν, συνδυάζοντας μέγιστη απόδοση και εκφραστικότητα.»

«Τα σκίτσα που βλέπετε είναι τα προσχέδια που έχουν σκοπό να μας βοηθήσουν να εντοπίσουμε τα σημαντικότερα στοιχεία στα οποία θα επικεντρωθούμε. Η υπογραφή με τρεις "νυχιές" στα φώτα και η επιλογή χρωμάτων είναι σύμβολα που θα θέλαμε να ενσωματώσουμε στο υπεραυτοκίνητό μας.»

Peugeot Sport

Στην εξέλιξή συμμετέχει και το τμήμα Peugeot Sport που είναι υπεύθυνο για τα μοντέλα παραγωγής με το έμβλημα Peugeot Sport Engineered αρχής γενομένης από την αντίστοιχη έκδοση του 508.

Σύμφωνα με τον Olivier Jansonnie, τεχνικό διευθυντή του προγράμματος της Peugeot Sport στο WEC, το αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο θα είναι είναι υβριδικό με συνδυαστική απόδοση 500 kW (680 PS) και τετρακίνηση - ένας ηλεκτροκινητήρας με 200 kW (272 PS) θα κινεί τον εμπρός άξονα. Το υβριδικό σύστημα καθιστά το Peugeot LMH βαρύτερο από ένα πρωτότυπο της κατηγορίας LMP1, ενώ οι διαστάσεις του θα είναι μεγαλύτερες με μήκος μεταξύ 4,65 m και 5 m και πλάτος μεταξύ 1,9 m και 2,0 m).

To Peugeot Le Mans Hypercar Project θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο το 2022, αφού ολοκληρώσει ένα κύκλο από εξαντλητικές δοκιμές εξέλιξης. Όπως αναφέρει η γαλλική φίρμα, η βασική ιδέα όσον αφορά την αεροδυναμική και το υβριδικό σύστημα κίνησης, όπως και οι βάσεις για το σχεδιασμό έχουν τεθεί, όμως απαιτείται πολλή δουλειά ακόμη μέχρι το όχημα να είναι έτοιμο να βγει στις πίστες.

[Πηγή: Peugeot]