node/33396

Η Audi αποκαλύπτει περισσότερα στοιχεία για το SQ2

Στη δημοσιότητα τα τεχνικά χαρακτηριστικά αλλά και το εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Το φθινόπωρο η Audi μας είχε δώσει μια γερή πρώτη γεύση για την κορυφαία έκδοση του Q2, την SQ2 των 300 ίππων. 
Ωστόσο δεν είχε ανοίξει όλα της χαρτιά, κάτι που το έκανε σήμερα, δίνοντας στη δημοσιότητα όχι μόνον μια σειρά από επίσημες φωτογραφίες, αλλά αναλυτικά και όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. 

Εξωτερικά, το SQ2 ξεχωρίζει από την πιο τονισμένη μάσκα με το σήμα S, έναν πιο επιθετικό προφυλακτήρα με μεγαλύτερους αεραγωγούς, προβολείς τεχνολογίας LED και ειδικούς τροχούς 18 ή 19 ιντσών. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν ο επίσης σπορ προφυλακτήρας, η εξάτμιση με τα τέσσερα τελικά και τα φώτα LED.

sq

Στο εσωτερικό, που αποκαλύπτεται τώρα για πρώτη φορά, οι επιλογές αντανακλούν πλήρως τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Κόκκινες ραφές στο τιμόνι σε συνδυασμό με ομόχρωμες πινελιές στο ταμπλό και στις πόρτες υπογραμμίζουν τη διαφορετικότητα του συγκεκριμένου Q2 από όλα τα υπόλοιπα. Ο πίνακας οργάνων είναι ο γνωστός ψηφιακός, ενώ στο κέντρο της κονσόλας δεσπόζει η οθόνη του συστήματος πολυμέσων. Το υλικό που κυριαρχεί είναι το δέρμα που συνδυάζεται με εξαιρετικής ποιότητας ύφασμα αλλά και «φιλέτα» στο ταμπλό και αλλού με την όψη ανθρακονήματος. 

sq2

Όπως γνωρίζαμε κάτω από το καπό ζει ο 4κύλινδρος 2.0 TFSI κινητήρας βενζίνης ο οποίος αποδίδει με τις κατάλληλες ρυθμίσεις 300 PS και ροπή 40,8 kgm από τις 2.000 rpm. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο S Tronic διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων για να κινεί και τους 4 τροχούς μέσω του αυτόματου συστήματος τετρακίνησης quattro, με κεντρικό συμπλέκτη. Το σύστημα μπορεί να μεταφέρει στιγμιαία και όταν συντρέχουν οι συνθήκες και το 100% της δύναμης στον πίσω άξονα. 

Οι επιδόσεις σύμφωνα με την Audi είναι εκρηκτικές για αυτοκίνητο της κατηγορίας. Τα 100 km/h έρχονται από στάση σε 4,8 δευτερόλεπτα καθιστώντας το SQ2 σε αυτή τη διαδικασία ταχύτερο κατά 0,2" από το S3 Sportback. Την ίδια στιγμή, η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. 

Για τον έλεγχο των επιδόσεων, έχουν ενισχυθεί τα φρένα, με μεγάλους δίσκους 340 mm μπροστά και 310 mm πίσω. Οι δαγκάνες με τα σήματα S μπορεί να παραγγελθούν σε κόκκινο χρώμα. Σημαντικά αναβαθμισμένη είναι και η ανάρτηση, με πιο σφιχτά αμορτισέρ και ελατήρια που χαμηλώνουν το αυτοκίνητο κατά 20 mm για μείωση της κλίσης και βελτίωση της συμπεριφοράς στις στροφές.

node/39991
Ford Mustang Mach-E GT

Νέα Ford Mustang Mach-E GT: Επίσημες φωτογραφίες και πληροφορίες

Η Ford έδωσε όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με την πιο ισχυρή εκδοχή της γκάμας της Mustang Mach-E. Έτσι, η GT αποδίδει 465 άλογα και 830 Nm, με μπαταρία 88 kWh.

Παρασκευή, 25 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

Νέα Ford Mustang Mach-E GT: Επίσημες φωτογραφίες και πληροφορίες

Η Ford αποκαλύπτει τις επίσημες φωτογραφίες της Mustang Mach-Ε GT, της πιο ισχυρής, τετρακίνητης έκδοσης του ηλεκτρικού SUV της και πρεμιέρας για το Μπλε Οβάλ. Έτσι, ενώ η στάνταρ, πισωκίνητη Mach-E αποδίδει 285 PS, στην περίπτωση της GT με τα δύο ηλεκτρομοτέρ φτάνει τα 465 άλογα και τα 830 Nm. 

Σε αντίθεση με την Tesla, η Ford καθορίζει, ωστόσο, ότι η απόδοση είναι σκόπιμα και αυστηρά περιορισμένη με τη μέγιστη ταχύτητα να έχει κόφτη στα 200 km/h. Όχι όμως και το σπριντ των 0-100 km/h, με τη Mach-E GT να «πυροβολεί» με 3,7 δευτερόλεπτα. Όσον αφορά την αυτονομία, οι μπαταρίες των 88 kWh δίνουν ακτίνα δράσης 500 km στον κύκλο WLTP.

Ford Mustang Mach-E GT

Η Mustang Mach-Ε GT εκτός από τα δύο συγκεκριμένα χρώματά της (Grabber Blue και Cyber Orange θα διατίθεται με ειδικά γι’ αυτήν σχεδιασμένη ταπετσαρία και τιμόνι καλυμμένο με Alcantara.

Για την επαναφόρτισή της, οι πελάτες έχουν το δικαίωμα χρήσης του FordPass, μιας πρόσθετης κάρτας για ηλεκτρικούς χρήστες! Προνόμιο που παρέχει πρόσβαση σε σημεία φόρτισης σε 21 ευρωπαϊκές χώρες Η έκδοση GT μπορεί να φορτίζει με ισχύ έως 150 kW, κάτι που είναι αρκετά καλό στην κατηγορία. Έτσι θα είναι δυνατή η ανάκτηση σχεδόν 120 km αυτονομίας σε μόλις δέκα λεπτά.

node/39990
Peugeot 508 PSE

Επίσημο: Νέο Peugeot 508 PSE

Ύστερα από μακρά αναμονή, η Peugeot τράβηξε την κουρτίνα αποκαλύπτοντας το 508 PSE και τα 360 υβριδικά άλογά του, που το καθιστούν το πιο ισχυρό μοντέλο δρόμου στην Ιστορία του Sochaux.

Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Νέο Peugeot 508 PSE

Η ενεργειακή μετατόπιση είναι σαφώς κάτι που διαπραγματεύεται έντονα στην Peugeot. Βασιζόμενη στην τεχνολογία Hybrid4, η εταιρεία από το Sochaux έβαλε για λίγο τα ποντεσιόμετρα στην άκρη και επικεντρώθηκε στην επαναφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία. Το αποτέλεσμα ήταν να φτάσει τα 360 άλογα στη διαμόρφωση PSE του 508, ανακηρύσσοντάς το πιο ισχυρό μοντέλο δρόμου στην ιστορία της φίρμας. 

Η γαλλική σπορ μπερλίνα προσφέρει επίσης ροπή 520 Nm που πάνε και στους τέσσερις τροχούς χάρη στην παρουσία ενός ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα. Με αυτά και με αυτά, το νέο 508 PSE υπόσχεται να κάνει το σπριντ των 0-100 km/h σε 5,2 δευτερόλεπτα (μακριά από τα 4,5” της αρχικής πρόβλεψης) και να πιάνει στην ευθεία τα 250 km/h.

Peugeot 508 PSE

Για να υποστηρίξει με ασφάλεια και οδική επάρκεια τα παραπάνω νούμερα, το πλαίσιο αναρρυθμίστηκε, χαμηλώνοντας 4 mm, μεγάλωσε το εμπρός και το πίσω μετατρόχιο 24 mm και 12 mm αντίστοιχα, ρυθμίστηκαν εκ νέου τα προσαρμοζόμενα αμορτισέρ και κληρονόμησε το σύστημα φρένων του308 GTI. Αυτά το τελευταίο ήταν εκ των ων ουκ άνευ για να μπορεί να επιβραδύνει με επάρκεια τα 1.900+ κιλά που ζυγίζει το 508 PSE σε χρήση!

Peugeot 508 PSE

Το νέο Peugeot 508 PSE δεν χρησιμοποιεί την μπαταρία των 13,2 kWh της φόρμουλας Hybrid4 της φίρμας, αλλά τη μικρότερη των 11,5 kWh του Peugeot 508 Hybrid των 225 PS. Ηλεκτρικό «ζουμί» που κατά την Peugeot διασφαλίζει 46 km αμιγούς ηλεκτρικής αυτονομίας. Χωρητικότητα δε που, σύμφωνα με τον κύκλο WLTP, συμμετέχει στη σταθεροποίηση της μέσης ανακοινωθείσας κατανάλωσης των 2,03 lt/100 km.

Το Peugeot 508 PSE έρχεται να τοποθετηθεί σε μια μικρο-κατηγορία όπου υπάρχει το Volvo S60 Polestar Enginered, του οποίου ο plug-in hybrid κινητήρας αποδίδει 405 ίππους. Ωστόσο, η γαλλική σπορ μπερλίνα δεν θα είναι σε θέση να αποφύγει τη σύγκριση με άλλες θερμικές προτάσεις, όπως το Audi S4, η BMW M340i xDrive ή η Mercedes-AMG C43 4MATIC. Μοντέλα τα οποία ωστόσο καίνε πολύ περισσότερο και προσφέρουν λιγότερο ενημερωμένη τεχνολογία. 

Η τιμή του νέου Peugeot 508 PSE δεν είναι ακόμη γνωστή, αλλά υπολογίζουμε πως στην Ευρώπη θα κυμαίνεται στις 65.000 ευρώ.