Η Audi αποκαλύπτει περισσότερα στοιχεία για το SQ2

Η Audi αποκαλύπτει περισσότερα στοιχεία για το SQ2

Στη δημοσιότητα τα τεχνικά χαρακτηριστικά αλλά και το εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Το φθινόπωρο η Audi μας είχε δώσει μια γερή πρώτη γεύση για την κορυφαία έκδοση του Q2, την SQ2 των 300 ίππων. 
Ωστόσο δεν είχε ανοίξει όλα της χαρτιά, κάτι που το έκανε σήμερα, δίνοντας στη δημοσιότητα όχι μόνον μια σειρά από επίσημες φωτογραφίες, αλλά αναλυτικά και όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. 

Εξωτερικά, το SQ2 ξεχωρίζει από την πιο τονισμένη μάσκα με το σήμα S, έναν πιο επιθετικό προφυλακτήρα με μεγαλύτερους αεραγωγούς, προβολείς τεχνολογίας LED και ειδικούς τροχούς 18 ή 19 ιντσών. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν ο επίσης σπορ προφυλακτήρας, η εξάτμιση με τα τέσσερα τελικά και τα φώτα LED.

sq

Στο εσωτερικό, που αποκαλύπτεται τώρα για πρώτη φορά, οι επιλογές αντανακλούν πλήρως τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Κόκκινες ραφές στο τιμόνι σε συνδυασμό με ομόχρωμες πινελιές στο ταμπλό και στις πόρτες υπογραμμίζουν τη διαφορετικότητα του συγκεκριμένου Q2 από όλα τα υπόλοιπα. Ο πίνακας οργάνων είναι ο γνωστός ψηφιακός, ενώ στο κέντρο της κονσόλας δεσπόζει η οθόνη του συστήματος πολυμέσων. Το υλικό που κυριαρχεί είναι το δέρμα που συνδυάζεται με εξαιρετικής ποιότητας ύφασμα αλλά και «φιλέτα» στο ταμπλό και αλλού με την όψη ανθρακονήματος. 

sq2

Όπως γνωρίζαμε κάτω από το καπό ζει ο 4κύλινδρος 2.0 TFSI κινητήρας βενζίνης ο οποίος αποδίδει με τις κατάλληλες ρυθμίσεις 300 PS και ροπή 40,8 kgm από τις 2.000 rpm. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο S Tronic διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων για να κινεί και τους 4 τροχούς μέσω του αυτόματου συστήματος τετρακίνησης quattro, με κεντρικό συμπλέκτη. Το σύστημα μπορεί να μεταφέρει στιγμιαία και όταν συντρέχουν οι συνθήκες και το 100% της δύναμης στον πίσω άξονα. 

Οι επιδόσεις σύμφωνα με την Audi είναι εκρηκτικές για αυτοκίνητο της κατηγορίας. Τα 100 km/h έρχονται από στάση σε 4,8 δευτερόλεπτα καθιστώντας το SQ2 σε αυτή τη διαδικασία ταχύτερο κατά 0,2" από το S3 Sportback. Την ίδια στιγμή, η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. 

Για τον έλεγχο των επιδόσεων, έχουν ενισχυθεί τα φρένα, με μεγάλους δίσκους 340 mm μπροστά και 310 mm πίσω. Οι δαγκάνες με τα σήματα S μπορεί να παραγγελθούν σε κόκκινο χρώμα. Σημαντικά αναβαθμισμένη είναι και η ανάρτηση, με πιο σφιχτά αμορτισέρ και ελατήρια που χαμηλώνουν το αυτοκίνητο κατά 20 mm για μείωση της κλίσης και βελτίωση της συμπεριφοράς στις στροφές.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube