node/36976

Hummer: Θα επιστρέψει ως ηλεκτρικό;

Η General Motors ετοιμάζει μια γκάμα από ηλεκτρικά pick-up και SUV που ίσως χρησιμοποιήσουν το όνομα Hummer.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Reuters, η General Motors εξετάζει το ενδεχόμενο να αναβιώσει την μάρκα Hummer για τα επερχόμενα ηλεκτρικά pick-up και SUV που θα κατασκευάσει από τα τέλη του 2021. Να θυμίσουμε πως η Hummer ήταν μια από τις μάρκες της GM μεταξύ 1998 και 2010, παράγοντας τα μοντέλα H1, H2 και H3.

Η General Motors ανακοίνωσε επένδυση ύψους $3 δισεκατομμυρίων για την αναβάθμιση του εργοστασίου της στο Detroit-Hamtramck, με κύριο πυλώνα το πρόγραμμα BT1 για παραγωγή ηλεκτρικών pick-up και SUV. Αυτή η στρατηγική κίνηση είναι κομμάτι μιας ευρύτερης επένδυσης $7,7 δισεκατομμυρίων για τα επόμενα 4 χρόνια, που αφορά όλα τα εργοστάσιά της GM σε αμερικανικό έδαφος.

Hummer

Σύμφωνα με πηγές από το εσωτερικό της GM, το πρόγραμμα BT1 περιλαμβάνει μια ευέλικτη πλατφόρμα τύπου skateboard (RWD ή και AWD) η οποία θα χρησιμοποιηθεί στα παρακάτω μοντέλα που είναι πολύ πιθανό να έχουν το έμβλημα της Hummer:

  • Ένα pick-up μικρής παραγωγής με την κωδική ονομασία "Project O" για το 2021
  • Μια έκδοση επιδόσεων του "Project O" για το 2022
  • Ένα ηλεκτρικό SUV για το 2023

Επιπλέον, μέρος του BT1 είναι ένα ηλεκτρικό pick-up της GMC και ένα ηλεκτρικό SUV της Cadillac για το 2023. Σε πλήρη λειτουργία το 2024, το εργοστάσιο Detroit-Hamtramck θα παράγει 80.000 ηλεκτρικά μοντέλα το χρόνο.

Hummer

Η επιστροφή του ονόματος Hummer είναι μια έξυπνη κίνηση από την GM καθώς η μάρκα παραμένει αναγνωρίσιμη παρόλο που το τελευταίο μοντέλο της βγήκε από τη γραμμή παραγωγής το 2010, με αρκετούς διάσημους ιδιοκτήτες όπως οι Arnold Schwarzenegger και Dennis Rodman. Επιπλέον, μια στροφή της Hummer σε πιο φιλικά προς το περιβάλλον συστήματα κίνησης είναι κάτι που επιβάλλεται από τις τάσεις της αγοράς.

Αναλυτές πιστεύουν πως το ηλεκτρικό pick-up της GM θα κοστίζει περίπου $90.000 ενώ τα άλλα μοντέλα θα φτάνουν μέχρι και τα $100.000, ακολουθώντας τη στρατηγική της Tesla που ξεκίνησε από ακριβότερα οχήματα και σταδιακά κινήθηκε προς πιο προσιτές κατηγορίες.

Η εκπρόσωπος της εταιρείας, Jordana Strosberg δήλωσε: «Η GM πιστεύει σε ένα πλήρως ηλεκτρικό μέλλον και κάνουμε μεγάλη πρόοδο σε αυτό τον τομέα. Έχουμε ανακοινώσει πως ένα ηλεκτρικό pick-up θα είναι μέρος της γκάμας μας αλλά δεν μπορούμε να παρέχουμε περισσότερες πληροφορίες για αυτό». Η General Motors έχει σκοπό να κυκλοφορήσει 20 νέα ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2023.

Τα ηλεκτρικά pick-up και SUV της General Motors θα κληθούν να ανταγωνιστούν στην αγορά τις αντίστοιχες προτάσεις των Ford (ηλεκτρικό F-150), Rivian και Tesla που θα μπουν στην παραγωγή μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.

Πηγή: Reuters

node/39952

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

Η BMW δημοσίευσε νέα teaser για την επερχόμενη M3 που θα κάνει πρεμιέρα σε λίγες μέρες.

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

BMW Αυστραλίας δημοσίευσε στο Facebook μια σειρά από teaser της επερχόμενης BMW M3, ανακοινώνοντας παράλληλα πως η πρεμιέρα του μοντέλου θα γίνει στις 23 Σεπτεμβρίου 2020.

Οι φωτογραφίες είναι γεμάτες καπνούς και δεν αποκαλύπτουν πολλά - εκτός από την πράσινη εξωτερική απόχρωση - όμως η εξωτερική σχεδίαση είναι ήδη γνωστή από τις διαρροές. Η M3 Sedan όπως και η M4 Coupé ξεχωρίζουν χάρη σε νέο αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα εμπρός με τεράστια γρίλια και σύνθετες εισαγωγές αέρα, φουσκωμένα φτερά, διαφορετικά σχέδια τροχών, διαχύτη με τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος και διακριτική αεροτομή.

Η βαυαρική φίρμα έχει ανακοινώσει πως η M3 Sedan και η συγγενική M4 Coupé, θα χρησιμοποιούν μια αναβαθμισμένη έκδοση του εξακύλινδρου σε σειρά twin-turbo 3,0 λίτρων M TwinPower Turbo. Στις απλές εκδόσεις το μοτέρ θα αποδίδει 480 PS και θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ενώ στις εκδόσεις Competition η απόδοση θα φτάνει τους 510 PS και τα 650 Nm σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο M Steptronic 8 σχέσεων.

Αρχικά τα μοντέλα θα διατίθενται με κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ στη συνέχεια θα προστεθούν στη γκάμα και τετρακίνητες εκδόσεις με το σύστημα M xDrive. Επιπλέον, θα έχουμε ενεργή ανάρτηση με νέα ρύθμιση, ισχυρότερα φρένα και τα κατάλληλα ελαστικά επιδόσεων.

TAGS
node/39945

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Τα υπεραυτοκίνητα πίστας είναι βαμμένα στα χρώματα των McLaren F1 GTR που πρωταγωνίστησαν στο Le Mans το 1995.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Η McLaren παρουσίασε πέντε μοναδικές Senna GTR που κατασκευάστηκαν στα πρότυπα των πέντε αγωνιστικών McLaren F1 GTR που τερμάτισαν στις θέσεις 1, 2, 4, 5 και 13 στις 24 Ώρες του Le Mans το 1995.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: McLaren Senna GTR

Τη δημιουργία των υπεραυτοκινήτων πίστας ανέλαβε το τμήμα McLaren Special Operations (MSO), με κάθε μια από τις αγωνιστικές φορεσιές χρειάστηκαν από 800 μέχρι και μερικές χιλιάδες εργατοώρες για την εφαρμογή τους. Τα λογότυπα των χορηγών είναι βαμμένα στο χέρι, όπως και όλα τα γραφικά, ενώ το μοναδικό αυτοκόλλητο βρίσκεται στην οροφή. Εκτός από τα χρώματα των F1 GTR, οι Senna GTR LM έχουν πεντάκτινες ζάντες της OZ με χρυσές δαγκάνες φρένων και χρυσά αμορτισέρ ως ακόμα μια αναφορά στον πρόγονό τους. Παράλληλα διατηρούν το εντυπωσιακό αεροδυναμικό πακέτο της Senna GTR που μπορεί να παράγει έως και 1.000 kg κάθετης δύναμης και έχουν νέες διπλές απολήξεις της εξάτμισης από Inconel.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε τιμόνι και καθίσματα αγωνιστικού τύπου με το λογότυπο GTR LM, ζώνες έξι σημείων, paddles αλλαγής σχέσεων από χρυσό και πεντάλ κατασκευασμένα από νιτρίδιο τιτανίου. Επιπλέον, κάθε μοντέλο έχει πλακέτα "1 of 1" που υποδηλώνει το συλλεκτικό του χαρακτήρα, και πληροφορίες για την αντίστοιχη F1 GTR του 1995 πάνω στα ανθρακονημάτινα μαρσπιέ (τα ονόματα των τριών οδηγών, την ημερομηνία του αγώνα και τη θέση στην οποία τερμάτισε).

Αναβαθμισμένος είναι και ο κινητήρας twin-turbo V8 4,0 λίτρων που πλέον αποδίδει 845 PS και 800 Nm (20 PS σε σύγκριση με τις υπόλοιπες Senna GTR) ενώ έχει κόφτη στις 9.000 rpm. 

Ας δούμε όμως το κάθε μοντέλο ξεχωριστά:


McLaren Senna GTR LM 825/1

McLaren Senna GTR LM 825/1

Πρωτότυπο: McLaren F1/01R ‘The Ueno Clinic car’ (1η θέση)
Οδηγοί: Yannick Dalmas, Masanori Sekiya και JJ Lehto


McLaren Senna GTR LM 825/6

McLaren Senna GTR LM 825/6

Πρωτότυπο: McLaren F1/06R ‘The Harrods car’ (3η θέση)
Οδηγοί: Andy Wallace, Derek Bell και Justin Bell


McLaren Senna GTR LM 825/2

McLaren Senna GTR LM 825-2

Πρωτότυπο: McLaren F1/02R ‘The Gulf car’ (4η θέση)
Οδηγοί:  Maurizio Sandro Sala, Mark Blundell και Ray Bellm


McLaren Senna GTR LM 825/7

McLaren Senna GTR LM 825/7

Πρωτότυπο: McLaren F1/07R ‘The Jacadi car’ (5η θέση)
Οδηγοί: Fabien Giroix, Olivier Grouillard και Jean-Denis Deletraz


McLaren Senna GTR LM 825/5

McLaren Senna GTR LM 825/5

Πρωτότυπο: McLaren F1/05R ‘The Cesar car’ (13η θέση)
Οδηγοί: Jean-Luc Maury-Laribiere, Marc Sourd και Hervé Poulin


Οι πέντε τυχεροί ιδιοκτήτες των μοντέλων που προέρχονται από ΗΠΑ, Ευρώπη και Ηνωμένο Βασίλειο, θα έχουν την ευκαιρία να τα οδηγήσουν στη θρυλική πίστα του Le Mans λίγο πριν από τον αγώνα του 2021. Η McLaren δεν θέλησε να αποκαλύψει την τιμή κάθε μοντέλου που προφανώς είναι αρκετά υψηλότερη από τα £1,1 εκατομμύρια στερλίνες (προ φόρων) που κοστίζει μια "απλή" Senna GTR.