node/33251

Honda HR-V: Νέα έκδοση Sport

Η νέα έκδοση Sport του κόμπακτ HR-V, με πιο δυναμικό look φοράει και ανάλογο μοτέρ: Ένα 1.500άρη βενζινοκινητήρα τούρμπο με 182 άλογα.

Το φρεσκαρισμένο Honda HR-V διατίθεται επί του παρόντος με ένα 1.500άρι μπλοκ βενζίνης με 130 ίππους –τη δοκιμή του οποίου θα διαβάσετε στο drive.gr οσονούπω. Κατά την παρουσίαση του μοντέλου, η Honda είχε ανακοινώσει την επιστροφή του ντίζελ 1.6 με τα 120 άλογα την άνοιξη του 2019 -λίγο πριν καταργήσει τελείως τους ντίζελ στην Ευρώπη- και την άφιξη μιας νέας παραλλαγής, πιο ισχυρής, με ένα 1.500άρι μοτέρ τούρμπο. Αυτής που μόλις αποκαλύφθηκε.

Το πιο ισχυρό μοτέρ προσφέρεται με μια νέα αθλητική περιβολή «Sport», η οποία περιλαμβάνει συγκεκριμένα αισθητικά στοιχεία: Ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών, διπλόμπουκη εξάτμιση, πλέγμα-κηρήθρα στη μάσκα, μαρσπιέ… Τα χρώμια της μάσκας και της πόρτας του πορτμπαγκάζ υιοθετούν μια μαύρη γυαλιστερή όψη, όπως και τα φρύδια στους θόλους των τροχών. Στο εσωτερικό του μοντέλου της παρουσίασης, το περιβάλλον είναι ένας ατμοσφαιρικός συνδυασμός μαύρου και κόκκινου, ενώ και το τιμόνι έχει κόκκινες ραφές.

Honda HR-V 1.5 Sport

Βέβαια το νέο HR-V Sport δεν περιορίζεται μόνο στην εικόνα, όπως είπαμε, καθώς φορά και ένα ισχυρό μοτέρ, με τον 1.500άρη τούρμπο να αποδίδει 182 ίππους. Ο κινητήρας συνδυάζεται στάνταρ με 6άρι χειροκίνητο σασμάν, ενώ ένα κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης υπάρχει στον κατάλογο των έξτρα. Σε αυτή την περίπτωση του CVT, το μοτέρ θα αποδίδει ροπή 22,4 kgm που είναι κατά 2 kgm μικρότερη σε σχέση με αυτή του μοντέλου με το χειροκίνητο κιβώτιο. Όπως δε διατείνονται οι μηχανικοί της Honda, το HR-V Sport διαθέτει αναθεωρημένες ρυθμίσεις στην ανάρτηση και στο τιμόνι που υποστηρίζουν τον αθλητικό χαρακτήρα του.

Honda HR-V 1.5 Sport

Οι παραδόσεις της νέας έκδοσηw Sport του HR-V αναμένεται να ξεκινήσουν στην Ευρώπη την άνοιξη του 2019. Για καμία αγορά της Ευρώπης δεν έχει γίνει γνωστή η τιμή του αυτοκινήτου.