Hλεκτρικό το επόμενο Dacia Sandero

Hλεκτρικό το επόμενο Dacia Sandero

Η Dacia φαίνεται να έχει βρει τον τρόπο να κρατήσει ψηλά τον value for money χαρακτήρα της και στα ηλεκτρικά, αφού μετά το Spring σειρά παίρνει και το προσιτό, ηλεκτρικό νέο Sandero.

Dacia Sandero

Μετά το επιτυχημένο πρώτο της ηλεκτρικό Spring, η Dacia στρέφει το ενδιαφέρον της στον εξηλεκτρισμό και των υφιστάμενων μοντέλων της γκάμας της, με την αρχή να γίνεται από την επόμενη γενιά του Sandero.

Όπως δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Dacia, Denis Le Vot, το Sandero που θα παρουσιαστεί το 2027 θα αποτελέσει τον σημαιοφόρο της μάρκας για τα επόμενα χρόνια ως προς την ηλεκτροκίνηση, με επίκεντρο την προσιτή του τιμή.

Το Sandero άλλωστε είναι ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της Ευρωπαϊκής αγοράς κάτι που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό και στην προσιτή του τιμή, επομένως είναι αναγκαίο ο διάδοχός του να μπορέσει να  διατηρήσει αυτή τη θέση. 

Αυτός είναι ο στόχος της Dacia και για τα ηλεκτρικά της μοντέλα και για το λόγο αυτό το νέο  Sandero θα χρησιμοποιήσει την υπάρχουσα αρχιτεκτονική του αλλά με τις κατάλληλες επεμβάσεις θα μπορέσει να ελαχιστοποιήσει όσο γίνεται το βάρος του, δεδομένης της προσθήκης των μπαταριών. 

Ο υπεύθυνος πωλήσεων και μάρκετινγκ της Dacia, Xavier Martinet από την πλευρά του, εξήγησε πως ενώ στα σχέδια της Dacia είναι να προωθήσει την κατηγορία C με τρία μεγαλύτερα νέα μοντέλα τα επόμενα τρία χρόνια, το Sandero δεν θα επηρεαστεί από αυτό. 

Και όπως ο ίδιος σημειώνει «Το Β segment εκφράζει απόλυτα το ποιοι είμαστε και τι κάνουμε. Και δεν θέλουμε να ξεχάσουμε ποιοι είμαστε».

Επιστρέφοντας στο Sandero, ο τρόπος για να συνεχίσει την ιστορία του προκατόχου του και ως ηλεκτρικό, είναι να ηλεκτριστεί όσο το δυνατόν πιο ήπια σύμφωνα με τον Le Vot. 

Dacia Sandero

Για την διατήρηση του κόστους κατασκευής του σε χαμηλά επίπεδα και την προσιτή τελικά τιμή του έναντι των ανταγωνιστών του, η Dacia θα το εφοδιάσει με συμβατικές μπαταρίες και όχι με μπαταρίες μεγάλης εμβέλειας ή ταχείας φόρτισης που ανεβάζουν δραματικά το κόστος.

Σύμφωνα με τον ίδιο, ο μέσος χρήστης του Dacia Spring οδηγεί περίπου 16 km την ημέρα, πολύ λιγότερο από την αυτονομία που προσφέρει το Spring με την μπαταρία των 26,8 kWh που το εφοδιάζει και προς αυτή την κατεύθυνση θα στηριχθεί το project του Sandero.

Τέλος και με δεδομένο πως η επόμενη γενιά του Sandero θα βρίσκεται στην αγορά έως περίπου το 2035, οι άνθρωποι της Dacia δεν απέκλεισαν το ενδεχόμενο να διαθέτει και εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης στην γκάμα του, ωστόσο αυτό θα γίνει αποκλειστικά με χρήση της υβριδικής τεχνολογίας που χρησιμοποιεί και το Jogger σήμερα. 
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube