H Maserati ετοιμάζει πυρετωδώς το ηλεκτρικό μοντέλο της

H Maserati ετοιμάζει πυρετωδώς το ηλεκτρικό μοντέλο της

Οι κανόνες της αγοράς είναι αμείλικτοι, γι’ αυτό και η ιταλική εταιρεία είναι ουσιαστικά αναγκασμένη να μπει στο ηλεκτρικό παιχνίδι.

Οι εντολές της FIAT Chrysler Automobiles προς τη Maserati ήταν σαφείς: Ένα ηλεκτρικό μοντέλο με την τρίαινα στη μάσκα του θα πρέπει να παρουσιαστεί όσο το δυνατόν συντομότερα.

Δε μιλάμε πάντως για κάτι ιδιαίτερα άμεσο, αφού ο επικεφαλής μηχανολόγος της εταιρείας, Roberto Fedeli, δήλωσε πως κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό πριν το 2019 με δεδομένο ότι η εξέλιξη θα ξεκινήσει από το σημείο μηδέν.

«Ακόμα κι εάν εκμεταλλευτούμε στο έπακρο την ψηφιακή τεχνολογία που εγκαινίασε για εμάς η Alfa Romeo Giulia, είναι μάλλον απίθανο να έχουμε στην παραγωγή το ηλεκτρικό μοντέλο μας πριν το 2020», δήλωσε ο Fedeli σε συνέντευξή του.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel 180

Με δεδομένο λοιπόν ότι η Maserati θα μπει στο ηλεκτρικό παιχνίδι μετά από όλους σχεδόν τους άμεσους και έμμεσους αντιπάλους της (Audi, BMW, Mercedes-Benz, Jaguar, Lexus και Tesla) το μοντέλο της θα πρέπει να έχει κάτι πραγματικά ξεχωριστό να δείξει.

Το πιθανότερο μάλιστα είναι ότι θα πρόκειται για ένα κομψότατο κουπέ με GT προσανατολισμό (πιθανότατα να το επιτρέπει μέχρι τότε και η τεχνολογία των μπαταριών), όπως είναι σήμερα η GranTurismo για παράδειγμα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Οδηγούμε τη Maserati GranTurismo MC Stradale [video]

Η Maserati δηλώνει πως σε καμία περίπτωση δε θέλει στις τάξεις της ένα μοντέλο που να έχει τα ιδανικά της Tesla, για την οποία μάλιστα δε φαίνεται να τρέφει και ιδιαίτερη εκτίμηση σχετικά με τις πρακτικές και τις τεχνολογίες που χρησιμοποιεί.

Ωστόσο, το μεγαλύτερο στοίχημα που πρέπει να κερδίσει η ιταλική εταιρεία είναι αυτό της σπορ οδηγικής ταυτότητας. Με δεδομένο ότι ο απίστευτος ήχος των συμβατικών μοντέλων της θα απουσιάζει από το ηλεκτρικό, θα πρέπει να εστιάσει αλλού για να εξασφαλίσει την απαιτούμενη οδηγική απόλαυση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Maserati MC-63 βασισμένη στη LaFerrari

Αυτό το τελευταίο πάλι είναι κάτι που έρχεται σε σύγκρουση με το αυξημένο βάρος των ηλεκτρικών μοντέλων και κάπου εδώ ξεκινάνε οι πονοκέφαλοι για τους μηχανικούς και τους σχεδιαστές.

Γι’ αυτό εξάλλου και χρειάζεται χρόνος για να εξελίξεις ένα αυτοκίνητο.

[Πηγή: roadandtrack]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube