node/36876

H Lancia βγάζει καινούργιο μοντέλο!..

Η... ξεχασμένη μάρκα πούλησε στο πρώτο εξάμηνο του 2019 στην Ευρώπη περισσότερα αυτοκίνητα από την Alfa Romeo!

Νωρίτερα φέτος, όλοι οι περί τον κόσμο του αυτοκινήτου εμπλεκόμενοι, έμειναν έκπληκτοι όταν έμαθαν ότι η Lancia πέρασε σε πωλήσεις την Alfa Romeo στην Ευρωπαϊκή Ένωση τους πρώτους έξι μήνες του 2019.

Ναι, μια μάρκα που δραστηριοπoιείται μόνον σε μια αγορά (Ιταλία) και με ένα μόνο οκτάχρονο μοντέλο (Ypsilon) πούλησε 5.500 αυτοκίνητα περισσότερα από όσα η Alfa σε όλη την Ευρώπη. 

Τώρα η Alfa Romeo έχει ένα ακόμη λόγο να ανησυχεί καθώς η Lancia παρουσιάζει μια νέα έκδοση της Ypsilon που ονομάζεται Monogram, και η οποία θα συμβάλει στην περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων στην Ιταλία.

Η 11η ειδική έκδοση της Lancia Ypsilon παίρνει το όνομά της από το γράμμα "Y", το οποίο έχει μετατραπεί σε ένα μονόγραμμα που εμφανίζεται σε πολλά σημεία του αυτοκινήτου. Το μονόγραμμα εμφανίζεται στο κέντρο των τροχών, στις κολόνες Β καθώς και στα προσκέφαλα και αλλού.

Στο εσωτερικό, το μονόγραμμα Ypsilon εμφανίζεται στη νέα ταπετσαρία. Το αυτοκίνητο φέρνει επίσης αναβαθμισμένο βασικό εξοπλισμό, όπως σύστημα ήχου DAB, σύστημα πληροφοριών ψυχαγωγίας Uconnect με οθόνη αφής 5 ιντσών, κλιματισμό, δερμάτινο τιμόνι, αισθητήρες παρκαρίσματος και φώτα ομίχλης.

Η σειρά κινητήρων παραμένει η ίδια και περιλαμβάνει τον Fire Evo II 1,2 λίτρων ισχύος 69 PS και διατίθεται με δύο καύσιμα (βενζίνη και LPG), καθώς και τον 0.9 TwinAir turbocharged με ισχύ 80 PS που λειτουργεί με CNG και βενζίνη. Όσο για την τιμή, η Y Monogram θα ξεκινά από τα 15.750 ευρώ στην Ιταλία.

Πηγή: Carscoops

node/39154
Lancia e-Integrlae

Ηλεκτροσόκ για τη Lancia Delta HF Integrale

Η εταιρεία του rallycrossman, Guerlain Chicherit ανακοινώνει τη δημιουργία ενός rétrofit για τη Lancia Delta HF Integrale, φέρνοντάς την στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Τετάρτη, 03 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Ηλεκτροσόκ για τη Lancia Delta HF Integrale

Μπορεί να γνωρίζετε τον Guerlain Chicherit, τον διάσημο Γάλλο οδηγό αγώνων που έχει φορέσει πολλά καπέλα. Ο Chicherit ξεκίνησε την καριέρα του ως σκιέρ πριν πάρει στα χέρια του το τιμόνι πολλών και διαφορετικών αυτοκινήτων, από το raid του Dakar μέχρι το Rallycross.

Έκτοτε, ο οδηγός αγώνων από τη Σαβοΐα μετατράπηκε σε επιχειρηματία, έχοντας ιδρύσει τη δική του αγωνιστική ομάδα (GC Competition). Αλλά και μια εταιρεία που ειδικεύεται στην ενέργεια και στην αποθήκευσή της με τη μορφή μεγάλων κινητών μπαταριών που αντικαθιστούν τις γεννήτριες.

Η GC Competition και η GCK Energy (το «GC» από το «Guerlain Chicherit», δεν έχουμε μόνο στην Ελλάδα αυτό το χούι με τις ονομασίες των εταιρειών) θα ενώσουν τις δυνάμεις τους λοιπόν για να προτείνουν στους καταναλωτές μέχρι το τέλος του έτους ηλεκτρικά αυτοκίνητα, και όχι ό,τι κι ό,τι. «Η GC Kompetition θα παρουσιάσει στο τέλος του χρόνου τα πρώτα της αγωνιστικά Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα, καθώς και το πρώτο πρωτότυπο μιας εμπορικής γκάμα, της E-Retrofit Premium (εξηλεκτρισμός θρυλικών μοντέλων για παθιασμένους). Οι προ-παραγγελίες θα ξεκινήσουν τον Οκτώβριο του 2020».

Το πρώτο μοντέλο της E-Retrofit Premium είναι ήδη γνωστό: Μια Lancia Delta HF Integrale αλά… ελεκτρίκ. Υπάρχουν πιθανότητες αυτό το είδος του πρότζεκτ να κάνει τους λάτρεις του μοντέλου και τους συλλέκτες να τρίζουν τα δόντια τους, αλλά ο πυρετός της μετατροπής παλαιών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά φαίνεται να έχει μια ισχυρή δυναμική. Ειδικά δεδομένου, ότι οι μετασκευές του είδους σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες απολαμβάνουν δημόσιας επιδότησης. 

Άντε να δούμε τι θα ανακοινώσει ο πρωθυπουργός σε δύο ημέρες σχετικά με τον εξηλεκτρισμό της ΙΧ και δημόσιας κινητικότητας. Του είπαν άραγε οι σύμβουλοί του για το ηλεκτρικό retrofit; Ή ακόμη ψάχνουν να βρουν μέχρι τα πόσα… κυβικά θα ισχύει η επιδότηση;

node/39153

Πλησιάζει η ώρα της νέας BMW M4

Όλες οι πληροφορίες που έχουμε για τη νέα γενιά της BMW M4 που βρίσκεται προ των πυλών.

Τετάρτη, 03 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Πλησιάζει η ώρα της νέας BMW M4

Μόλις μια ημέρα μετά από την επίσημη πρεμιέρα της BMW 4 Series Coupé, οι φίλοι της βαυαρικής φίρμας έχουν αρχίσει να σχηματίζουν στη φαντασία τους την κορυφαία M4 η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2020.

Ανάμεσά τους και ο καλλιτέχνης X-Tomi Design, ο οποίος δεν έχασε χρόνο και δημιούργησε αυτή την ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα βασισμένος σε μια από τις επίσημες φωτογραφίες της 4 Series (εμπρός όψη 3/4) ενώ και εμείς δεν μπορέσαμε να αντισταθούμε και δημιουργήσαμε τη δική μας εκδοχή για την ουρά της M4 (κεντρική φωτογραφία).

BMW M4 rendering

Η BMW M4 θα διαφέρει αισθητικά από την μέχρι στιγμής ισχυρότερη M440i xDrive (375 PS), χάρη στη διαφορετική διαμόρφωση της γρίλιας, τις ανασχεδιασμένες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα, το εντονότερο σπλίτερ, τα πιο φουσκωμένα φτερά, του τροχούς μεγαλύτερης διαμέτρου με φαρδύτερα ελαστικά, την αεροτομή από ανθρακονήματα, τον μεγαλύτερο διαχύτη και τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης. Είναι επίσης πιθανό να υιοθετήσει και μεγαλύτερες εσοχές στα φτερά, ένα σήμα κατατεθέν των μοντέλων με το έμβλημα M.

Όσον αφορά τον κινητήρα, ολόκληρη η οικογένεια των M3 Sedan, M4 Coupé, M4 Convertible και M4 Gran Coupé θα χρησιμοποιεί μια σημαντικά αναβαθμισμένη έκδοση του εξακύλινδρου σε σειρά twin-turbo 3,0 λίτρων. Το μοτέρ θα αποδίδει από 480 PS στις απλές εκδόσεις έως και 510 PS στην κορυφαία Competition. Η δύναμη θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων Steptronic και του συστήματος τετρακίνησης xDrive και σπορ διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα.

Στην έκδοση Competition, η επιτάχυνση 0-100 km/h αναμένεται να ολοκληρώνεται σε κάτω από 4,0". Παραδοσιακά, η τελική ταχύτητα θα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης του κόφτη υψηλότερα με το προαιρετικό M Driver’s Package. Επιπλέον, όπως και η απερχόμενη M4, η νέα γενιά θα εξοπλίζεται με μεγαλύτερα φρένα M Sport και ενεργή ανάρτηση Adaptive M με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και επιθετικό στήσιμο.

Ακούγεται επίσης πως η BMW ετοιμάζει και μια πιο προσιτή έκδοση με χαμηλότερη ισχύ που θα συνδυάζει χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση στους πίσω τροχούς όμως κάτι τέτοιο δεν έχει επιβεβαιωθεί από επίσημα χείλη.

Οι κυριότεροι ανταγωνιστές της νέας BMW M4 Coupé είναι το πρόσφατα ανανεωμένο Audi RS 5 Coupé και η νέα γενιά της Mercedes-AMG C 63 S Coupe που βρίσκεται επίσης προ των πυλών.

TAGS