node/36078

Lancia: Πουλάει περισσότερο από την Alfa Romeo το 2019!

Η Lancia δραστηριοποιείται μόνο στην Ιταλία, πουλώντας το Ypsilon με μεγάλες εκπτώσεις. Αυτό είχε ανεπιθύμητες συνέπειες, καθώς πούλησε περισσότερα αυτοκίνητα στην Ευρώπη το α’ 6μηνο από την Alfa Romeo.

Οι πελάτες των premium μοντέλων αγαπούν την καινοτομία, την τεχνολογία και τις ανανεώσεις και η άφιξη αυτοκινήτων όπως η BMW 3 Series ή το Volvo S60 έκοψε την τύχη της Alfa Romeo Giulia, της οποίας οι πωλήσεις μειώθηκαν τους τελευταίους μήνες. Η άμεση συνέπεια ήταν η μείωση του όγκου πωλήσεων της Alfa Romeo στην Ευρώπη: Η μιλανέζικη φίρμα πούλησε μόλις 29.187 αυτοκίνητα κατά το α’ 6μηνο του έτους, σημειώνοντας πτώση 42% σε σχέση με το αντίστοιχο 6μηνο του 2018.

Το νούμερο αυτό τη φέρνει 5.500 αυτοκίνητα πίσω από τη… Lancia. Ο Τορινέζος κατασκευαστής δεν είναι κενός δραστηριότητας, καθώς συνεχίζει να πουλάει το Ypsilon, αλλά μόνο στην Ιταλία. Μια απόφαση που ελήφθη πριν από αρκετά χρόνια και διατηρήθηκε και για το 2019. Μάλιστα, οι τεράστιες εκπτώσεις που προσφέρει η Lancia στην Ιταλία έχουν το θετικό αντίκτυπό τους, καθώς οι πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 28%.

Στην Alfa Romeo, εάν και η Stelvio περιορίζει τις απώλειες, η Giulia αντιμετωπίζει μεγάλες δυσκολίες, καθώς οι πωλήσεις της μειώθηκαν κατά το ήμισυ μεταξύ του α’ 6μήνου του 2018 και του α’ 6μήνου του 2019. Η Giulietta και αυτή συνεχίζει επίσης να χάνει έδαφος, ενώ η MiTo πλέον δεν υφίσταται.

a;lfa romeo

Σύμφωνα με τους συναδέλφους μας στο Fiatgroupworld, η πτώση της Alfa Romeo οφείλεται στην απότομη πτώση των ταξινομήσεων, αλλά και στον αδυσώπητο ανταγωνισμό, ιδίως στις κατηγορίες με τις premium μπερλίνες και τα SUV.

node/39117

Gymkhana: Ο Ken Block δίνει τη θέση του στον Travis Pastrana [video]

Το Gymkhana 11 αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2020 με πρωταγωνιστή των Travis Pastrana.

Σάββατο, 30 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Gymkhana: Ο Ken Block δίνει τη θέση του στον Travis Pastrana [video]

Ο Ken Block ανακοίνωσε πως μετά από 12 χρόνια στη σειρά βίντεο Gymkhana παραχωρεί τη θέση του στον Travis Pastrana!

Αυτή δεν θα είναι η πρώτη φορά που θα δούμε τον Travis Pastrana σε βίντεο της σειράς, καθώς είχε κάνει μια εμφάνιση στο Gymkhana 5 και το Gymkhana 10 στο πλευρό του Ken Block. Οι δύο οδηγοί γνωρίζονται από παλιά καθώς υπήρξαν teamates το 2004 στο Rally America Championship, με τον Block να δηλώνει πως ήθελε εδώ και πολύ καιρό να δει ένα Gymkhana με πρωταγωνιστή τον Pastrana.

Ο Pastrana που θα οδηγήσει ένα αγωνιστικό μοντέλο της Subaru, δήλωσε πως νιώθει ευγνώμον για αυτή την ευκαιρία ζωής που του δίνεται, λέγοντας πως νιώθει εξίσου ενθουσιασμένος και τρομαγμένος. Ο 36χρονος οδηγός με πρότερη καριέρα σε X Games, supercross, motocross, freestyle motocross, rally racing, Nascar, Camping World Truck κ.α., γνωρίζει πως οι προσδοκίες του κοινού για τον ρόλο που αναλαμβάνει είναι πολύ υψηλές, όμως με τη βοήθεια του Ken, της ομάδας Hoonigan και της Subaru πιστεύει πως θα καταφέρουν να συνεχίσουν με επιτυχία αυτό που έχτισε ο Ken και να το κάνουν ακόμα πιο συναρπαστικό.

Ο Ken Block από τη μεριά του ξεκαθάρισε πως δεν έχει σκοπό να "συνταξιοδοτηθεί" μόνιμα από τα Gymkhana, οπότε είναι σχεδόν σίγουρο πως κάποια στιγμή θα επιστρέψει ως πρωταγωνιστής της σειράς. 

Για όσους δε γνωρίζουν τι εστί Gymkhana, ακολουθεί μια λίστα με τα links για τα 10 βίντεο που έχουν βγει μέχρι σήμερα, καθώς περιμένουμε το Gymkhana 11 που θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2020.

node/39116

Porsche Macan Turbo εναντίον Porsche Cayenne Coupé Turbo στην πίστα [video]

Θα καταφέρει η Macan Turbo να κάνει ταχύτερο χρόνο από την αντίστοιχη έκδοση της Cayenne Coupé;

Σάββατο, 30 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Porsche Macan Turbo εναντίον Porsche Cayenne Coupé Turbo στην πίστα [video]

Το γερμανικό Auto Bild επισκέφθηκε την πίστα Lausitzring με δύο γρήγορες εκδόσεις των SUV της Porsche - την Macan Turbo και την Cayenne Coupé Turbo - με στόχο να δει τη διαφορά στους χρόνους των δύο μοντέλων όταν πίσω από το τιμόνι τους βρεθεί ένας έμπειρος οδηγός.

Να θυμίσουμε πως η Macan Turbo μετά από την ανανέωση φορά twin-turbo V6 2,9 λίτρων που αποδίδει 440 PS και 550 Nm. Με το πακέτο Sport Chrono, η επιτάχυνση 0-97 km/h ολοκληρώνεται σε 4,1" ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 269 km/h. Το βάρος του μοντέλου είναι 1.950 kg ενώ φορά ελαστικά Michelin Latitude Sport 3.

Αντίστοιχα, η Cayenne Coupé Turbo φορά twin-turbo V8 4,0 λίτρων με 550 PS και 770 Nm. Η επιτάχυνση 0-97 km/h απαιτεί 3,6” και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 286 km/h. Το βάρος του SUV είναι 2.240 kg ενώ φορά ελαστικά Pirelli P Zero Corsa. Εδώ πρέπει να πούμε πως σε αντίθεση με την Macan, η Cayenne έχει και μια ακόμα ισχυρότερη έκδοση από την Turbo - την υβριδική Turbo S E-Hybrid με 680 PS και 900 Nm η οποία προφανώς ξεφεύγει από τα πλαίσια αυτής της άτυπης σύγκρισης.

Όπως θα δείτε και στο βίντεο, και τα δύο μοντέλα εντυπωσιάζουν με τους χρόνους τους στην πίστα - ειδικά αν λάβουμε υπόψη τον όγκο και την κατηγορίας τους. Όπως ήταν αναμενόμενο λόγω της μεγάλης διαφοράς στην ισχύ, νικητής στέφθηκε η Cayenne Coupé Turbo με χρόνο 1:36,36 έναντι 1:41,16 της Macan Turbo.

[Πηγή: Auto Bild Sportscars μέσω Carscoops]