node/39953

Γιατί άργησε τόσο το νέο Nissan Z;

Η Nissan εξηγεί τους λόγους που καθυστέρησε να παρουσιάσει διάδοχο για το 370Z.

​​​​Πριν από λίγες μέρες η Nissan παρουσίασε το Z Proto, ένα πρωτότυπο που μας προετοιμάζει για το νέο της σπορτσκαρ. Η έκδοση παραγωγής 400Z αναμένεται να παρουσιαστεί το 2021/2022 αντικαθιστώντας το αειθαλές 370Z που βρίσκεται στην αγορά από το 2008 έως σήμερα. Τι ήταν όμως αυτό που κράτησε την υφιστάμενη έκδοση του ιαπωνικού σπορτσκαρ στην παραγωγή για 12 ολόκληρα χρόνια;

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέο Nissan Z Proto [video]

Ενδεικτικό είναι πως ακόμη και σε σύγκριση με τις προηγούμενες γενιές Z, το τελευταίο μοντέλο ήταν και αυτό με το μεγαλύτερο κύκλο ζωής! Για του λόγου το αληθές:

  • 240Z S30 (1969-1978)
  • 280ZX S130 (1978-1983)
  • 300ZX Z31 (1983-1989)
  • 300ZX Z32 (1989-2000)
  • 350Z Z33 (2002-2008)
  • 370Ζ Z34 (2008-2021)
  • 400Z (;)

Ο Hiroshi Tamura, υπερύθυνος της σειράς Z, του GT-R και των εκδόσεων Nismo εξήγησε στους δημοσιογράφους το λόγο που το προηγούμενο μοντέλο έμεινε για τόσα πολλά χρόνια στην παραγωγή:

«Αν οι πελάτες μας έλεγαν ή συνεχίζουν να μας λένε "όχι ευχαριστώ", τότε δεν προχωράμε. Εξετάζαμε το πώς θα φτιάξουμε ένα προιόν χρησιμοποιώντας το πιο ταιριαστό επιχειρηματικό μοντέλο. Αυτή είναι η ισορροπία. Αν η αγορά ζητά ένα είδος προσιτού σπορτσκαρ, τότε ναι γιατί όχι. Αν το κοινό λέει "όχι ευχαριστώ" αυτό  δεν είναι θετικό αποτέλεσμα για τα υψηλόβαθμα στελέγχη. Και για αυτό είναι πολύ σημαντικό το timing.»

 

Με άλλα λόγια, η Nissan θεώρησε πως τώρα είναι η στιγμή για ένα καινούριο Z καθώς μέχρι σήμερα το κοινό δεν ήταν έτοιμο για κάτι τέτοιο.

Nissan Z Proto

Σύμφωνα με τον Tamura, η εξέλιξη του Z Proto ξεκίνησε το 2017 όταν παρουσίασε την ιδέα του σε ανώτερα στελέγχη. Δήλωσε επίσης ότι σε τεχνικό επίπεδο, το 400Z δεν θα μοιράζεται την πλατφόρμα και τα μηχανικά μέρη με άλλα μοντέλα άλλων κατασκευαστών, αφήνοντας αιχμές για την Toyota GR Supra που βασίζεται στην BMW Z4.

Παρόλο που η Nissan δεν έχει ανακοινώσει λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Z, όλα δείχνουν πως το σπορτσκαρ δεν θα είναι σχεδιασμένο από λευκό χαρτί όπως θα περίμενε μεγάλη μερίδα του κοινού.

Ο κινητήρας twin-turbo V6 3,0 λίτρων προέρχεται από τα Infiniti Q50 και Q60 Red Sport με τις απαραίτητες επεμβάσεις για αυξημένη απόδοση. Όσο για την πλατφόρμα, είναι πολύ πιθανό να μιλάμε για μια εξέλιξη της αρχιτεκτονικής FM που χρησιμοποιούσε το Nissan 370Z και το Infiniti Q60, η οποία με τη σειρά της ήταν εξέλιξη της πλατφόρμας του Nissan 350Z και του Infiniti G35 Coupe. Ακόμα και στην καμπίνα, αρκετά στοιχεία όπως οι αεραγωγοί στις πόρτες και οι χειρολαβές φαίνεται πως προέρχονται αυτούσια από το 370Z.

Αυτή η κίνηση βοηθά την ιαπωνική φίρμα να εξοικονομήσει χρήματα από το R&D διοχετεύοντας πόρους στην εξέλιξη πιο εμπορικών μοντέλων εν μέσω της σοβαρής οικονομικής κρίσης που περνά.

Μένει να δούμε πόσο διαφορετικό και πόσο εξελιγμένο θα είναι τελικά το 400Z από τον προκάτοχό του, όταν θα κάνει ντεμπούτο το 2021 ή το 2022. Εδώ να προσθέσουμε πως το σπορτσκαρ δεν προορίζεται για την αγορά της Ευρώπης, καθώς οι χαμηλές πωλήσεις της συγκεκριμένης κατηγορίας στη Γηραιά Ήπειρο καθιστούν ασύμφορη μια τέτοια κίνηση.

[Πηγή: Carsguide]

node/40251
Porsche Cayenne E-Hybrid

Μεγαλύτερες μπαταρίες για τις Porsche Cayenne E-Hybrid

Η Porsche ανακοίνωσε την αύξησης της ενεργειακής πυκνότητας των μπαταριών για τις επαναφορτιζόμενες υβριδικές Cayenne που πλησιάζουν πλέον τις 20 kWh.

Τετάρτη, 28 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Μεγαλύτερες μπαταρίες για τις Porsche Cayenne E-Hybrid

Σιγά σιγά, οι δυνατότητες των επαναφορτιζόμενων υβριδικών μοντέλων αυξάνονται στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο. Από 5 kWh, ανέβηκαν στις δέκα, ύστερα στις 15 για τα μεγαλύτερα μοντέλα και πλέον στις 17,9 kWh στην Porsche, που μόλις ανακοίνωσε αυτό το νούμερο για την Cayenne E-Hybrid. Μέχρι τώρα το επαναφορτιζόμενο υβριδικό μεγάλο SUV του Zuffenhausen φορούσε μπαταρία 14,1 kWh.

Μπορεί να μην έχουμε φτάσει ακόμη στο ψυχολογικό (και ουσιαστικό) όριο των 20 kWh, αλλά οι 17,9 kWh έχουν άμεσες θετικές επιπτώσεις στην ηλεκτρική αυτονομία των Cayenne. Έτσι, η E-Hybrid μπορεί να καλύψει έως και 48 km αμιγώς ηλεκτρικά και η Cayenne Turbo S E-Hybrid έως και 42 km. Η ιπποδύναμη για τα δύο μοντέλα παραμένει απαράλλαχτη, 462 και 680 PS αντίστοιχα. 

Προσώρας η ελληνική αντιπροσωπεία δεν έχει ανακοινώσει την τιμή των αυτοκινήτων με τις μεγαλύτερες μπαταρίες. Η τιμή των υφιστάμενων μοντέλων ξεκινά από τις €108.200 για την Cayenne E-Hybrid, από €113.200 για την Cayenne E-Hybrid Coupé, από €202.900 για την Cayenne Turbo S E-Hybrid και από €207.200 για την Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé.

node/40246

Mercedes-AMG Project One: Θα έχει πάνω από 1.200 PS! [video]

Το υβριδικό υπεραυτοκίνητο της Mercedes-AMG μπορεί να καθυστερεί να παρουσιαστεί σε τελική μορφή παραγωγής, όμως θα είναι πιο ισχυρό από όσο νομίζαμε!

Τρίτη, 27 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Mercedes-AMG Project One: Θα έχει πάνω από 1.200 PS! [video]

Η Mercedes-AMG Project One είναι ένα από τα υπεραυτοκίνητα που περιμένουμε εδώ και πολλά χρόνια, με τη μακρά περίοδο δοκιμών και εξέλιξης να συνεχίζεται, παρότι το μοντέλο παρουσιάστηκε σε μορφή πρωτοτύπου στην Έκθεση Φρανκφούρτης του 2017. Σήμερα, νέες φήμες έρχονται στη δημοσιότητα για την έκδοση παραγωγής, η οποία πρόκειται να διαφέρει αρκετά από το αρχικό πρωτότυπο.

Όσον αφορά το σύστημα κίνησης plug-in hybrid που αποτελείται από υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα V6 1,6 λίτρων και 4 ηλεκτροκινητήρες, αυτό φημολογείται πως θα αποδίδει πάνω από 1.200 PS (η αρχική εκτίμηση έκανε λόγο για 1.000 PS).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο Lewis Hamilton συναντά την Mercedes-AMG Project One [video]

Αλλαγές σε σχέση με το πρωτότυπο θα έχουμε και στην εξωτερική σχεδίαση. Η σταθερή αεροτομή στο πίσω μέρος που είναι εμπνευσμένη από την Formula 1 θα έχει ενεργά πτερύγια, οι απολήξεις της εξάτμισης θα είναι τέσσερις αντί για δύο ενώ νέο θα είναι και το σχέδιο τροχών. Στο εσωτερικό θα έχουμε ψηφιακό πίνακα οργάνων και κεντρική οθόνη αφής, με την Mercedes-AMG να εργάζεται αυτή την περίοδο στο κομμάτι της ηχομόνωσης.

Σύμφωνα με την τελευταία επίσημη ενημέρωση της Mercedes-AMG, οι πρώτες παραδόσεις σε πελάτες είναι προγραμματισμένες για το 2021 - πιθανότατα στο δεύτερο τρίμηνο - καθώς η εξέλιξη βρίσκεται πλέον σε προχωρημένο στάδιο. Παρακάτω μπορείτε να δείτε το τελευταίο επίσημο βίντεο από τις δοκιμές που δημοσιεύθηκε τον Αύγουστο του 2020.

[Πηγή: The Supercar Blog]