node/34938

Ford Mustang 2.3L EcoBoost High Performance Package

Το ισχυρότερο τετρακύλινδρο Mustang με 330 PS και βελτιωμένο κράτημα.

H Ford παρουσίασε το βελτιωτικό πακέτο High Performance Pack για το Mustang με τον κινητήρα 2.3 EcoBoost, το οποίο παίρνει τον τίτλο του ισχυρότερου τετρακύλινδρου sportscar από αμερικανικό κατασκευαστή αυτοκινήτων.

Ford Mustang High Performance Package

Οι τεχνικοί της Ford Performance βελτίωσαν τον κινητήρα με ένα κατά 5% μεγαλύτερο συμπιεστή στο twin-scroll turbo (63mm), ένα νέο ψυγείο και διαφορετικές ρυθμίσεις του εγκεφάλου με αποτέλεσμα σημαντικά βελτιωμένες καμπύλες ισχύος και ροπής.

Έτσι, ο γνωστός EcoBoost 2,3 λίτρων που συνεργάζεται είτε με το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων είτε με το αυτόματο 10 σχέσεων, αποδίδει πλέον 330 PS (+20 PS σε σύγκριση με το "απλό" EcoBoost στην αγορά των ΗΠΑ) με τη ροπή να παραμένει σταθερή στα 475 Nm.

Σύμφωνα με την Ford, η επιτάχυνση 0-97 km/h ολοκληρώνεται σε περίπου 4,5" (μισό δευτερόλεπτο γρηγορότερα) και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 250 km/h (+16 km/h σε σχέση με το EcoBoost Performance Package και +55 km/h σε σύγκριση με το απλό EcoBoost).

Ford Mustang High Performance Package

Εκτός από τις επεμβάσεις στον κινητήρα, το High Performane Pack περιλαμβάνει ενεργή εξάτμιση, φρένα, ανάρτηση και αεροδυναμικά βοηθήματα που προέρχονται από το ακριβότερο Mustang GT που φορά τον πεντάλιτρο V8 κινητήρα. 

Πιο συγκεκριμένα, τα φρένα αποτελούνται από μεγαλύτερες τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός ενώ μια επιπλέον αντιστρεπτική 32mm στον εμπρός άξονα και μια μεγαλύτερη 24mm στον πίσω, ενισχύουν την ακαμψία. Διαφορετική είναι η ρύθμιση στην  ηλεκτρονική υποβοήθηση του τιμονιού, την ενεργή ανάρτηση MagneRide, το ABS, το ESP και τα πέντε προγράμματα οδήγησης.

Επιπλέον, το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen με τελική σχέση 3,55:1 (αντί για 3,15:1 του νορμάλ διαφορικού) βελτιώνει το κράτημα, σε συνδυασμό με τις νέες ζάντες αλουμινίου 19" που φορούν ελαστικά Pirelli P Zero Corsa διαστάσεων 255/40.

Ford Mustang High Performance Package

Εξωτερικά, το Mustang EcoBoost 2.3 Hight Performance Package ξεχωρίζει από το μεγαλύτερο εμπρός σπλίτερ, την μαύρη γρίλια με το έμβλημα του pony car στα δεξιά, οι καθρέφτες σε απόχρωση magnetic gray, η ανυψωμένη αεροτομή και οι γκρι ρίγες στο καπό. Στο εσωτερικό βρίσκουμε ένα επιπλέον αλουμινένιο πίνακα οργάνων με ενδείξεις για την πίεση του λαδιού και μια αριθμημένη πλακέτα. 

Η παρουσίαση του Ford Mustang High Performance Package, συμπίπτει με την 55η επέτειο από την παρουσίαση του πρώτου Mustang. Η νέα έκδοση θα κυκλοφορήσει το φθινόπωρο στην αγορά των ΗΠΑ, μαζί με την αναβαθμισμένη γκάμα του Mustang για το 2020.

node/39169

Διαρροή: Η πρώτη φωτογραφία της BMW M4

Η αμφιλεγόμενη γρίλια της νέας γενιάς BMW M4 σε όλο της το μεγαλείο.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Διαρροή: Η πρώτη φωτογραφία της BMW M4

Μόλις χθες γράψαμε για τη νέα BMW M4, και σήμερα έκανε την εμφάνισή της στο διαδίκτυο η πρώτη - και ιδιαίτερα αποκαλυπτική - φωτογραφία από το εμπρός μέρος του μοντέλου χωρίς καμουφλάζ που ανέβασαν οι συνάδελφοί μας στο bimmerpost.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Πλησιάζει η ώρα της νέας BMW M4

Αν κρίνουμε από παλαιότερες διαρροές από το εργοστάσιο της BMW, η εικόνα μοιάζει να είναι γνήσια. Όπως περιμέναμε, η κορυφαία έκδοση της 4 Series Coupé ξεχωρίζει από τις πιο ταπεινές εκδόσεις από την πρώτη ματιά.

Ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας εμπρός περιλαμβάνει διαφορετική διαμόρφωση της αμφιλεγόμενης γρίλιας η οποία έχει μαύρο φόντο και πλαισιώνεται πλέον από μια κεντρική εισαγωγή αέρα που θυμίζει την E92. Έχουμε ακόμα πιο έντονο σπλίτερ, δύο λεπτές πλευρικές εισαγωγές αέρα για ψύξη των φρένων, και φουσκωμένα φτερά - κάτι που υποδηλώνεται από το σκαλοπάτι που κάνουν τα φώτα LED με τεχνολογία Laserlight. Ακόμα, το καπό απέκτησε πιο έντονες νευρώσεις και δύο εσοχές που αντιστοιχούν στα δύο στοιχεία της kidney grille.

BMW M4 2020

Στο προφίλ μπορούμε να διακρίνουμε προεκτάσεις των μαρσπιέ, αεροδυναμικά καλύμματα για τους καθρέφτες και επιπλέον εισαγωγές αέρα στα εμπρός φτερά, ενώ καινούριο είναι και το σχέδιο των τροχών σε μαύρη απόχρωση.

Για την ουρά της BMW M4 δεν έχουμε ακριβή εικόνα, όμως φτιάξαμε για εσάς το παρακάτω rendering βασισμένοι στις επίσημες φωτογραφίες της νέας 4 Series Coupé. Θεωρούμε δεδομένο πως η M4 θα έχει τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης, μεγαλύτερο διαχύτη, φουσκωμένα φτερά, φαρδύτερα ελαστικά, ανθρακονημάτινη οροφή και μια διακριτική αεροτομή από ανθρακονήματα.

BMW M4 rendering

Όσον αφορά τον κινητήρα, ολόκληρη η οικογένεια των M3 Sedan, M4 Coupé, M4 Convertible και M4 Gran Coupé θα χρησιμοποιεί μια σημαντικά αναβαθμισμένη έκδοση του 6κύλινδρου σε σειρά twin-turbo 3,0 λίτρων. Το μοτέρ θα αποδίδει από 480 PS στις απλές εκδόσεις έως και 510 PS στην κορυφαία Competition. 

Η δύναμη θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων Steptronic και του συστήματος τετρακίνησης xDrive, ενώ πίσω θα υπάρχει σπορ διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Φυσικά, το σπορ κουπέ θα διαθέτει όλα τα καλούδια του τμήματος M, όπως μεγαλύτερα φρένα, σπορ τιμόνι και ενεργή ανάρτηση.

TAGS
node/39165

Ford, Peugeot ή Honda, ποιο αντέχει περισσότερη ώρα χωρίς λάδι; [video]

Μια σκληρή δοκιμασία μέχρι "θανάτου" για τρία ταλαιπωρημένα οχήματα.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Ford, Peugeot ή Honda, ποιο αντέχει περισσότερη ώρα χωρίς λάδι; [video]

Μετά από το βίντεο με τις εκτός δρόμου περιπέτειες προσιτών μεταχειρισμένων που έγινε viral, Matt Watson του βρετανικού Carwow σκέφτηκε ακόμα μια δοκιμασία για τα ταλαιπωρημένα Peugeot 206 (1998-2006), Ford Focus MK2 (2004-2008) και Honda Civic MB Fastback (1997–2001) προτού τα αποχαιρετίσει για τελευταία φορά. Αφαίρεσε όλο το λάδι από τον κινητήρα και στη συνέχεια τα έθεσε σε λειτουργία για να διαπιστώσει ποιο θα αντέξει περισσότερη ώρα προτού "παραδώσει τα όπλα".

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Εκτός δρόμου περιπέτειες με προσιτά μεταχειρισμένα [video]

Για να φτάσει την καταπόνηση του κινητήρα στα άκρα, ο παρουσιαστής έβαλε μια πέτρα στο γκάζι και των τριών αυτοκινήτων, με αποτέλεσμα όταν τα έβαλε μπροστά να δουλεύουν στα κόκκινα.

Όπως θα δείτε, το Ford Focus είναι το πρώτο που παθαίνει καταστροφική βλάβη μετά από 20" λειτουργίας. Μετά από λίγο ακολουθεί το Peugeot 206 που μας αποχαιρετά στα 47". Η έκπληξη έχει να κάνει με την διάρκεια του αθάνατου Honda Civic την οποία δεν θα σας αποκαλύψουμε ώστε να έχει νόημα να δείτε και το βίντεο.

Για να προλάβουμε τα σχόλια των θεατών για την αναίτια καταστροφή τριών λειτουργικών αυτοκινήτων, πρέπει να σημειώσουμε πως τα μοντέλα αγοράστηκαν έναντι £600 (€688) και για τα τρία μαζί, ενώ μετά από τη συμμετοχή τους στο προηγούμενο βίντεο, προορίζονταν για την πρέσα. 

[Πηγή: Carwow]