H οικονομία αλλά και η μείωση των εκπομπών CO2 ακόμα και για σπορ μοντέλα είναι επιδίωξη των σύγχρονων κατασκευαστών αυτοκινήτων.
Η Ford μεταξύ αυτών σχεδιάζει να αφαιρέσει από τη γκάμα του επόμενου Mustang τον εξακύλινδρο κινητήρας έναντι ενός 4κύλινδρου 2.3 λίτρων Ecoboost ο οποίος θα αποδίδει 305 ίππους. Ο κινητήρας αυτός εξελίσσεται στις ΗΠΑ και θα εφοδιάζει επίσης την επόμενη γενιά του Focus RS. H κατανάλωση του μοτέρ αυτού υπολογίζεται κοντά στα 13λ/100χλμ.