node/41223

Ford: Αυτόματο κιβώτιο και στα ήπια υβριδικά Fiesta και Puma

Το αυτόματο κιβώτιο DCT 7 σχέσεων της Ford συνδυάζεται πλέον με τον εξηλεκτρισμένο 1.0 EcoBoost Hybrid.

Η Ford ανακοίνωσε τη διάθεση των ήπια υβριδικών Puma και Fiesta με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT 7 σχέσεων.

Μέχρι σήμερα, η μοναδική επιλογή αυτόματου κιβωτίου για τα δύο μοντέλα ήταν ο μη-υβριδικός 1.0 EcoBoost με 125 PS, όμως τώρα το κιβώτιο DCT συνδυάζεται με τον εξηλεκτρισμένο 1.0 EcoBoost Hybrid. Στο Fiesta το μοτέρ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο μόνο στην έκδοση των 125 PS, ενώ στο Puma έχουμε δύο αυτόματες εκδόσεις 125 PS και 155 PS.

Το ήπια υβριδικό σύστημα 48 Volt που αποτελείται από την μίζα/γεννήτρια (BISG) και την μπαταρία Li-Ion 10 Ah, μειώνει τις εκπομπές ρύπων κατά πάνω από 5% και ενισχύει τη ροπή του τρικύλινδρου υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα έως και +24 Nm. Παράλληλα, το αυτόματο κιβώτιο διευκολύνει την κίνηση στην πόλη, ενώ επιτρέπει λειτουργίες Stop & Go για το Adaptive Cruise control, και Remote Start από την εφαρμογή FordPass.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ford: Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων κερδίζει έδαφος

Σε σύγκριση με το αντίστοιχο μη-υβριδικό μοντέλο, το Puma 1.0 EcoBoost Hybrid 125 PS με το αυτόματο κιβώτιο παρουσιάζει βελτιωμένες ρεπρίζ κατά 4%. Για ακόμα πιο σπορ αίσθηση, οι εκδόσεις Puma ST-Line X και ST-Line Vignale εξοπλίζονται με paddles αλλαγής σχέσεων. 

Η διάθεση των αυτόματων και εξηλεκτρισμένων εκδόσεων θα ξεκινήσει μέσα στο επόμενο διάστημα στις αγορές της Ευρώπης.

[Πηγή: Ford