Fisker Ocean
node/39700

Fisker Ocean: Η Magna θα κατασκευάζει το e-SUV;

Η νέα φίρμα του Henrik Fisker θα μπορούσε να επωφεληθεί από την τεχνογνωσία της αυστριακής κατασκευάστριας Magna για να διασφαλίσει την παραγωγή του πρώτου μοντέλου της, του Fisker Ocean.

«Οι φήμες είναι αληθινές. Έχουμε υπογράψει μνημόνιο συμφωνίας με τη Magna για να συζητήσουμε περαιτέρω την κατασκευή του Fisker Ocean», επιβεβαίωσε ο Henrik Fisker στο Twitter. «Η διασφάλιση υψηλής ποιότητας, γρήγορης κατασκευής είναι το πιο σημαντικό βήμα για κάθε start-up EV», πρόσθεσε.

Με πρώτη εμφάνιση υπό τη μορφή πρωτοτύπου νωρίτερα φέτος στο CES στο Las Vegas, το Fisker Ocean θα κάνει χρήση των τεχνικών βάσεων της πλατφόρμας MEB του ομίλου Volkswagen. Ένας τρόπος για τον νεαρό κατασκευαστή να προχωρήσει ταχύτερα, αξιοποιώντας τις υπάρχουσες τεχνολογίες. Ωστόσο, οι συζητήσεις με την εταιρεία του Wolfsburg συνεχίζονται.

Fisker Ocean

Για τον Fisker, η επίτευξη μια παρόμοιας συμφωνίας με τη Magna θα υπηρετούσε τον ίδιο στόχο. Η κεντρική ιδέα είναι να προχωρήσει ταχύτερα, αποφεύγοντας τις επενδύσεις που απαιτούνται για την κατασκευή ενός εργοστασίου. Στην πράξη, η τελική συμφωνία με τη Magna πιθανόν θα έρθει σε λίγους μήνες. Η παραγωγή δεν θα ξεκινήσει πριν από το 2022, στην καλύτερη περίπτωση, με το Ocean να κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις της Magna στο Graz της Αυστρίας. Στην ίδια μονάδα που η παράγεται ήδη η i-Pace για λογαριασμό της Jaguar.

Η Magna δεν είναι, ωστόσο, η μόνη βιομηχανική διέξοδος της Fisker που απορρίπτει την κατασκευή εργοστασίου είτε στις ΗΠΑ είτε στην Κίνα.

Fisker Ocean

Σε μια φωτογραφία που κυκλοφόρησε στο τέλος Ιουλίου, η νεαρή αυτοκινητοβιομηχανία δείχνει μια γκάμα που συντίθεται από τέσσερα μοντέλα που σχεδιάζει να λανσάρει μέχρι τα μέσα της δεκαετίας. Εκτός από την μπερλίνα Emotion που αποκαλύφθηκε το 2018 και το Ocean, δύο ακόμη μοντέλα κάνουν την εμφάνισή τους σε αυτό το οικογενειακό «πορτρέτο».

Το πρώτο είναι ένα crossover μεσαίου μεγέθους, ενώ το δεύτερο, το κουκουλωμένο που βλέπετε, έχει τη σιλουέτα του pickup.

Fisker EV family

Πρόκειται για ένα μάλλον φιλόδοξο πρόγραμμα που ο κατασκευαστής σκοπεύει να χρηματοδοτήσει μέσω της επικείμενης εισαγωγής του στο χρηματιστήριο.

node/39973

Toyota Starlet: Επιστρέφει με τη μορφή του Suzuki Baleno!

Η Toyota αποφάσισε να δώσει νέα πνοή στο όνομα Starlet εκμεταλευόμενη τη συνεργασία της με τη Suzuki.

Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Toyota Starlet: Επιστρέφει με τη μορφή του Suzuki Baleno!

Περισσότερα από 20 χρόνια μετά από την κατάργησή του Starlet από τη γκάμα της Toyota, η ιαπωνική φίρμα αποφάσισε να το επαναφέρει στην αγορά της Ν.Αφρικής, χρησιμοποιώντας το όνομά σε μια νέα εκδοχή του Suzuki Baleno! Να θυμίσουμε πως το Starlet ήταν το σουπερμίνι της Toyota από το 1973 που πρωτοπαρουσιάστηκε μέχρι και το 1999 που η πέμπτη γενιά του αντικαταστάθηκε από το δημοφιλές Yaris.

Οι διαφορές του νέου Toyota Starlet από το συγγενικό Suzuki Baleno περιορίζονται στον ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα με διαφορετικές εισαγωγές αέρα που είναι σχεδιασμένες στα πρότυπα της Toyota και φιλοξενούν τους προβολείς ομίχλης. Νέα είναι και η γρίλια με χρωμιωμένη διακοσμητική λωρίδα που περνά στο εσωτερικό των φωτιστικών σωμάτων και το έμβλημα της Toyota να δεσπόζει στο κέντρο της.

Κατά τα άλλα η εικόνα είναι γνώριμη καθώς το σουπερμίνι της Toyota χρησιμοποιεί τα ίδια πάνελ αμαξώματος με το αντίστοιχο Suzuki, όπως και τους τροχούς 15" ή 16". Το ίδιο ισχύει και για το εσωτερικό, με μόνη διαφορά το έμβλημα της Toyota στο τιμόνι.

Toyota Starlet

Κάτω από το καπό του Toyota Starlet βρίσκεται ο τετρακύλινδρος κινητήρας 1,4 λίτρων της Suzuki με απόδοση 92 PS και 130 Nm. Το μοτέρ συνεργάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, είτε με αυτόματο 4 σχέσεων ενώ η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς.

Ανάλογα με την έκδοση ο εξοπλισμός περιαμβάνει οθόνη αφής για το infotainment, air condition, κάμερα οπισθοπορείας, φώτα LED, αεροτομή, δερμάτινο τιμόνι, cruise control, κουμπί εκκίνησης κινητήρα, ψηφιακό ταχύμετρο κ.α.

Όσο για την τιμή του, το νέο Starlet ξεκινά στη Ν.Αφρική από τα 204.900 ραντ (10.412 ευρώ) και φτάνει μέχρι τα 272.500 (13.847 ευρώ) στην πλουσιότερή του έκδοση, μια τιμολόγηση που το τοποθετεί κάτω από το αντίστοιχου μεγέθους Yaris νοτιοαφρικανικών προδιαγραφών που κυκλοφορεί παράλληλα.

Η συμφωνία συνεργασίας μεταξύ Toyota και Suzuki, έχει οδηγήσει σε rebadging μοντέλων και των δύο κατασκευαστών, όπως το Suzuki Across (Toyota RAV4) και το Suzuki Swace (Toyota Corolla Tourig Sports) τα οποία προορίζονται για την αγορά της Ευρώπης. Σε αυτό το σημείο δε γνωρίζουμε αν η Toyota σκοπεύει να φέρει στην Ευρώπη κάποιο μοντέλο της Suzuki με τα δικά της σήματα, ή αν τα προορίζει αποκλειστικά για αγορές όπως η Ν.Αφρική.

[Πηγή: Toyota]

node/39972

Επίσημο: Αυτό είναι το νέο Opel Mokka

Παρουσιάστηκε επίσημα - Διατίθεται άμεσα και ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο - Δείτε τις τιμές στη Γερμανία

Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Αυτό είναι το νέο Opel Mokka

Παρουσιάστηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Opel, Michael Lohscheller το νέο Opel Mokka στην έδρα της εταιρείας στο Russelsheim. Πρόκειται για το πρώτο Opel που διατίθεται από την πρώτη μέρα ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο αλλά και με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Εντυπωσιάζει με τις αναλογίες, όπου οι κοντοί πρόβολοι και το φαρδύ αμάξωμα συνθέτουν την τολμηρή εμφάνιση. Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο στο εμπρός τμήμα είναι η προστατευτική μάσκα που αναδεικνύει το νέο πρόσωπο της γερμανικής εταιρείας, ενσωματώνοντας τη γρίλια, τους προβολείς LED και το νέας σχεδίασης έμβλημα της μάρκας με σήμα των κεραυνό σε ένα στοιχείο. Το όνομα του μοντέλου εμφανίζεται για πρώτη φορά στο κέντρο της πίσω πόρτας με ειδικά σχεδιασμένη γραμματοσειρά που αποτυπώνει τη λέξη «Mokka» με ρέουσα μορφή.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Νέο Opel Mokka, αλλάζουν τα πάντα [video]

mokka

Το εσωτερικό αντανακλά την φιλοσοφία του μοντέλου. Το νέο Opel Pure Panel περιλαμβάνει δύο διευρυμένες οθόνες και επικεντρώνεται στα απαραίτητα. Αντίθετα με τα cockpit που είναι υπερφορτωμένα με πληροφορίες και χειριστήρια, το Pure Panel εκφράζει μία καθαρή αισθητική. Η δομή του είναι σαφής και κατανοητή με μία ματιά, αφού οι σχεδιαστές της Opel έδωσαν ιδιαίτερη σημασία στην «ψηφιακή αποτοξίνωση», όπως την ονομάζουν. Για να αποφευχθεί η διάσπαση της προσοχής του οδηγού, φρόντισαν να διασφαλίσουν τη διαισθητική λειτουργία του συστήματος.

ople

Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 100kW (136 ίππους) με μέγιστη ροπή 260 Nm, άμεσα διαθέσιμη από την εκκίνηση. Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης - Normal, Eco και Sport. Με την μπαταρία των 50 kWh, το Opel Mokka-e έχει αυτονομία έως 324 χιλιόμετρα (σύμφωνα με το WLTP), ενώ οι κινητήρες βενζίνης και diesel αποδίδουν ισχύ από 100 μέχρι 130 ίππους, με κύριο χαρακτηριστικό την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης συνδυάζονται με ένα σύγχρονο, μηχανικό, εξατάχυτο κιβώτιο ή με ένα οκτατάχυτο αυτόματο με χειριστήρια στο τιμόνι (shift paddles).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Opel Mokka: Αυτή είναι η γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου 

mokk

Επιπρόσθετα, η ομάδα μηχανικών εργάστηκε σκληρά ώστε να επιτύχει τη μείωση βάρους (κατά 120 κιλά έναντι του προκατόχου του) και ταυτόχρονα να βελτιώσει την ακαμψία του αμαξώματος. Το οφέλη είναι εμφανή, αφού το νέο Mokka καταναλώνει σημαντικά λιγότερο καύσιμο, ενώ είναι πιο ευέλικτο και διασκεδαστικό στην οδήγηση.

Οι παραγγελίες για το Opel Mokka έχουν ήδη ξεκινήσει, με τιμή εκκίνησης τα 19.990 ευρώ (προτεινόμενη λιανική τιμή με ΦΠΑ στη Γερμανία), ενώ με τιμή εκκίνησης τις 32.990 ευρώ (προτεινόμενη λιανική τιμή με ΦΠΑ στη Γερμανία), το νέο Mokka-e κινείται με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Με εφαρμογή των τοπικών κινήτρων, η τιμή μειώνεται στα 23.420 ευρώ.