node/36574

Φήμες για νέα Toyota GT86 και Subaru BRZ στην Έκθεση του Τόκιο

Δημοσιεύματα αναφέρουν πως θα βασίζονται στη νέα πλατφόρμα GA-B της Toyota με νέο κινητήρα boxer της Subaru.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του αυτοκινητιστικού τύπου στην Ιαπωνία, ο προάγγελος της νέας γενιάς των αδελφών μοντέλων Subaru BRZ και Toyota GT86 αναμένεται να παρουσιαστεί σε μορφή πρωτοτύπου τον επόμενο μήνα στην Έκθεση του Τόκιο.

Το περιοδικό Best Car αναφέρει πως τα δύο μοντέλα θα βασίζονται σε νέα πλατφόρμα της οικογένειας TNGA (Toyota New Global Architecture). Να θυμίσουμε ότι πριν λίγο καιρό η Toyota παρουσίασε την πλατφόρμα GA-B η οποία εκτός από το νέο Yaris προορίζεται και για μοντέλα με άλλου είδους αμαξώματα. Ο σπονδυλωτός χαρακτήρας της GA-B επιτρέπει αυξομείωση των διαστάσεων ενώ η χαμηλά τοποθετημένη θέση οδήγησης, τα φαρδύτερα μετατρόχια και η πίσω ανάρτηση που μπορεί να είναι πολλαπλών συνδέσμων κάνουν πιθανό το σενάριο ενός σπορ μοντέλου - παρόλο που δε γνωρίζουμε αν υπάρχει η δυνατότητα πίσω κίνησης στη συγκεκριμένη αρχιτεκτονική.

Subaru BRZ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Η πλατφόρμα GA-B του νέου Toyota Yaris 

Όσο για τον κινητήρα, το Best Car κάνει λόγο για αντικατάσταση του σημερινού ατμοσφαιρικού boxer 2,0 λίτρων με ένα νέο υπερτροφοδοτούμενο boxer 2,4 λίτρων της οικογένειας FA24. Το νέο μοτέρ θα είναι ισχυρότερο από το απερχόμενο και θα προσφέρει μεγαλύτερη ροπή, ακολουθώντας τις προσταγές του κοινού που πάντα ζητούσε πιο εκρηκτικές επιδόσεις από τα Subaru BRZ και Toyota GT86

Το αν οι φήμες θα επιβεβαιωθούν θα φανεί στις 24 Οκτωβρίου, οπότε και ανοίγει η φετινή Έκθεση του Τόκιο.

node/39179
FIAT e-Ducato

H FΙΑΤ λανσάρει το ηλεκτρικό e-Ducato

Νέα είσοδος στον κόσμο των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων με το FΙΑΤ e-Ducato, το οποίο έρχεται να συνδράμει το Ducato CNG στην γκάμα του Ιταλού κατασκευαστή.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

H FΙΑΤ λανσάρει το ηλεκτρικό e-Ducato

Σιγά σιγά, ο κόσμος των ηλεκτρικών επαγγελματικών βαν επεκτείνεται. Η Ford, το Grοupe PSA, το Volkswagen Group, το γκρουπ της Renault… Η γκάμα της επιλογής γίνεται όλο και πιο σημαντική και σήμερα έρχεται η Fiat Chrysler Automobiles να πάρει κι αυτή μέρος στο πάρτι. 

Ο ιταλο-αμερικανικός γίγαντας βρίσκεται μάλλον πίσω από τις εξελίξεις, καθυστερώντας τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων του, οπότε η άφιξη του e-Ducato είναι ένα μοναδικό γεγονός και έρχεται σε συνέχεια της παρουσίασης του πρωτοτύπου πριν από ένα χρόνο.

FIAT e-Ducato 

Φιγουράροντας στην γκάμα δίπλα στο Ducat GNV, το e-Ducato ήταν μια ευκαιρία για τη FIAT να παρουσιάσει έναν ολοκαίνουργιο λογότυπο που συνδυάζει ιδιαίτερη γραμματοσειρά και μπλε χρώμα.

FIAT e-Ducato

Η FIAT ανακοινώνει ότι έχει αναλύσει περίπου 28.000 σχόλια πελατών επαγγελματικών οχημάτων για να μάθει με μεγαλύτερη ακρίβεια τις χρήσεις και το όριο της ηλεκτρικής κινητικότητας σε αυτόν τον τομέα: «Οι αναλύσεις επικεντρώθηκαν στα χιλιόμετρα, στη δυνατότητα διαμόρφωσης του μοντέλου για κάθε τύπο αποστολής, στα έξοδα κατανάλωσης, στη χρήση του οχήματος και στη θερμοκρασία», διευκρίνισε η FIAT.

FIAT e-Ducato

Το αποτέλεσμα είναι ένα Ducato νέου τύπου που υιοθετεί ηλεκτροκινητήρα 90 kW (122 PS) και 280 Nm, με δυνατότητα φόρτωσης μεταξύ 10 m3 και 17 m3 ανάλογα με την έκδοση, και με ωφέλιμο φορτίο 1.950 kg. Η FIAT θα προσφέρει πολλές επιλογές συστοιχιών στο Ducato, οι οποίες θα έχουν αυτονομία που θα κυμαίνεται από 220 έως 360 km για τις πιο απαιτητικές παραλλαγές.

Φανταζόμαστε ότι η FIAT θα πρέπει να επανέλθει αργότερα με περισσότερες πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά, την τιμή και την γκάμα που δεν είναι ακόμη πλήρως γνωστά.

FIAT e-Ducato

node/39178
MG ZS EV

MG ZS: To ηλεκτρικό SUV σε έκδοση μεγάλης αυτονομίας

Μέλος και ιδιοκτησία του κινεζικού ομίλου SAIC, η MG ετοιμάζει μια έκδοση με αυτονομία 500 km για το ηλεκτρικό SUV της.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

MG ZS: To ηλεκτρικό SUV σε έκδοση μεγάλης αυτονομίας

Γιορτάζοντας την αναγέννηση της βρετανικής φίρμας, το MG ZS EV κυκλοφόρησε πριν από λίγες εβδομάδες σε κάποιες από τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. 

Το ευρωπαϊκό μοντέλο φορά μπαταρία 44 kWh που επιτρέπει στο ηλεκτρικό SUV να έχει αυτονομία έως 260 km στον κύκλο WLTP. Μια ικανοποιητική απόδοση για την καθημερινή χρήση, αλλά αναμφίβολα περιορισμένη για ταξίδια μέσης/μεγάλης απόστασης. 

Προκειμένου να μην στερηθεί το πελατολόγιο των χιλιομετροφάγων, η MG λέγεται ότι ετοιμάζει μια νέα μπαταρία για να αυξήσει την εμβέλεια του ηλεκτρικού της SUV της στα 500 km. Σε αυτό το στάδιο ούτε η χωρητικότητα της νέας συστοιχίας έχει καθοριστεί, ως εκ τούτου ούτε πάνω σε ποιο κύκλο έχει υπολογιστεί η παραπάνω αυτονομία.

Το ινδικό πρακτορείο ειδήσεων Livemint ανέφερε ότι το αυτοκίνητο θα λανσαριστεί το 2022 στην ινδική αγορά, όπου οι πωλήσεις του MG ZS έχουν ξεκινήσει καλά. Αλλά μιας και όλα τα αυτοκίνητα της MG κατασκευάζονται στις εγκαταστάσεις ενός και μόνου εργοστασίου, μπορούμε να υποθέσουμε με μια σχετική ασφάλεια ότι αυτή η έκδοση μεγάλης αυτονομία θα φτάσει στην Ευρώπη με τον ίδιο χρονικό ορίζοντα.